KTM 950 SM

Nee, duurt echt verschrikkelijk lang..... Maar als het goed is kan ik hem woensdag ophalen! :]
 
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hem em!!!!!!!!!!!!!
Pas 23 km gereden, maar daar ga ik vannavond verandering in brengen.

Foto's volgen snel! :] :] :] :] :] :] *O* *O* *O* *O*
 
Hier een paar foto's! 8-)

Echt de leukste motor waar ik ooit mee gereden heb. Stuurt goed, remt goed, geeft veel vertouwen, zit lekker en het vrouwtje kan ook mee.
Enige nadeel is het benzine verbruik. De eerste tankbeurt (dus terwijl ik nog aan het inrijden ben!) 1:13.... :X

Maar ja, lekker belangrijk. Alles wat ik ervoor terug krijg telt 10000 keer meer. :Y

sm5.jpg


sm3.jpg


*O* *O* :] :]
 
Hier een paar foto's! 8-)

Echt de leukste motor waar ik ooit mee gereden heb. Stuurt goed, remt goed, geeft veel vertouwen, zit lekker en het vrouwtje kan ook mee.
Enige nadeel is het benzine verbruik. De eerste tankbeurt (dus terwijl ik nog aan het inrijden ben!) 1:13.... :X

Maar ja, lekker belangrijk. Alles wat ik ervoor terug krijg telt 10000 keer meer. :Y

(Afbeelding)

(Afbeelding)

*O* *O* :] :]


opzouten oma ,

hey je hebt em nu al zoon dag of 26 dus eigenlijk zit ik te wachten op een leuk verslagje of zo ( als mijn ktm 660 smc verkocht is komt er namelijk ook een 950)

ik heb al proefgereden op de ktm dag in wychen en het is mij super bevallen maarja das maar een klein rondje jij kunt ons vast meer vertellen !?!?!?

groeten joker
 
puik ding idd!,alleen de prijs vind ik een beetje te grof,geloof dat ie 13000 kost,wat heb jij ervoor betaald?
 
yep, is een beetje mijn probleem ook met de 950sm... maarre... nog altijd 1000x liever dan een quatsch... :P
beter iets,dan niets...schiet ook niet op in dat overbevolkte amsterdam,ieder zijn keus ook he?,zei ik ook,ik wil niemand kwetsen(persoonlijk vind ik de nieuwe ducati he-le-maal te gek :Y )
 
jaja, wrijf het er maar in... tis iig niet mijn keus.
Maar ik vond de opmerking met het woord "lomp" wel wat typisch uit uwen mond. :+
heb jij er al op gereden ?? en zo ja wat waren jou bevindingen ?? hij is dan wel wat zwaarder dan mijn 660 maar daar had ik eigenlijk na het wegrijden geen last meer van enne lomp ja hijs wel lomp maarja dat ben ik zelf ook dus.....

gr joker
 
Hij ziet er vooral lomp uit. Ik zou hem niet kopen voor het mooie, maar voor de rijeigenschappen. Kga voorlopig maar niet proefrijden op zo'n ding. B|
 
jaja, wrijf het er maar in... tis iig niet mijn keus.
Maar ik vond de opmerking met het woord "lomp" wel wat typisch uit uwen mond. :+
het was ook bedoelt met een ;) ,maar ik kreeg het er niet meer tussen na die tijd,enorm klote dat ze niet van je eigendom af kunnen blijven,(maar wel een compliment voor je smaak)..en met lomp uit mijn mond,bedoel je dat ik er lomp uit zie,of dat je aldiejeekus lomp tekeer kunt gaan op mijn/een quad :? en bij de weg,de ktm super enduro is toch echt stukken gaver dan de sm uitvoering(weer persoonlijk,gebruik afhankelijk)
 
het was ook bedoelt met een ;) ,maar ik kreeg het er niet meer tussen na die tijd,enorm klote dat ze niet van je eigendom af kunnen blijven,(maar wel een compliment voor je smaak)..en met lomp uit mijn mond,bedoel je dat ik er lomp uit zie,of dat je aldiejeekus lomp tekeer kunt gaan op mijn/een quad :? en bij de weg,de ktm super enduro is toch echt stukken gaver dan de sm uitvoering(weer persoonlijk,gebruik afhankelijk)
Kdenk dat die bedoelde dat je Quad lomp is (in vergelijking met een motor)
:+
 
Ben een weekendje weg geweest met "dat lompe hok" samen met het vrouwtje. Even in Luxemburg wezen kijken. Snelweg rijden met z'n tweetjes is niet echt superrelaxt boven de 140. Wel in 3 uur midden in Luxemburg vanaf Rotterdam.

Is wel prachtig om in de ardennen mannetjes met strakke pakjes en gsxr1000's buitenom in te halen met het vrouwtje achterop. *O*

Echt geen motor die in dat soort omgeving zo snel is als deze 950SM. Ook niet die eenpitter SM's. :X

En wat het het uiterlijk betreft (vind hem zelf ook niet de allermooiste), één keer rijden en je bent dat snel vergeten.
Je mot ook niet naar je motor kijken, maar gewoon rijden.
:W
 
is gewoon een hele mooie motor en rijd als een mes in de boter,laat je niet beinvloeden door de meningen van anderen,want dan kan je overal een discussie over starten,suc6 en veel plezier op je 950 :]
 
aangezien mijn post niet plakt ?? nog maar een keertje


wat zou een goede prijs zijn voor een demo van een maand oud en ongeveer
500 km ???

groeten joker


( ps nieuwprijs rijklaar ongeveer 13.000)
 
aangezien mijn post niet plakt ?? nog maar een keertje


wat zou een goede prijs zijn voor een demo van een maand oud en ongeveer
500 km ???

groeten joker


( ps nieuwprijs rijklaar ongeveer 13.000)

Joker ik zou ook wel eens willen weten wat ze daar nu voor vragen.
Maar als je niets hebt in te ruilen en ze willen er echt vanaf, dan is er veel mogelijk.
Een oom van mijn vriending heeft zo'n ss Suzuki 750 gekocht 2 weken geleden.
Bracht ook niets mee en kreeg met wat praten al 1200€ van de nieuwprijs af.
En dat was geen demo. (maar ja ook geen KTM) _O-

Dick
 
Terug
Bovenaan Onderaan