KTM 950 SM

Hier issie dan !!!!

ktmg50sm1.jpg


en nog eentje van de andere kant !

ktm950sm2.jpg


fotoos zijn niet helemaal super ....( telefoon ) maar dat mag de pret niet drukken *D *D *D


Jokertje heel blij
 
:9~
Weer iemand heel gelukkig *O* *O*

Ik blijf het een heeeeele mooie KTM vinden ,
en qua rijden is het voor mij ook De toekomstige motor.

Ontbreekt me nu alleen nog even de financiën. :N

Joker;Als je de prijs hier niet wilt vermelden , zou je me hem dan willen mailen??

Alvast bedankt.
Dick
 
:9~
Weer iemand heel gelukkig *O* *O*

Ik blijf het een heeeeele mooie KTM vinden ,
en qua rijden is het voor mij ook De toekomstige motor.

Ontbreekt me nu alleen nog even de financiën. :N

Joker;Als je de prijs hier niet wilt vermelden , zou je me hem dan willen mailen??

Alvast bedankt.
Dick

youf gat meel

mooie bak :}

ik koop er volgende zomer ook een.

waarom wachten ?? eens gereden wil je echt niet wachten

ik ben naar de orange day geweest de 23 april en amper 3 weken later me 660 verkocht en een 950 in de tuin pfffff wat een mazzelaar bent ikke :Y
 
youf gat meelwaarom wachten ?? eens gereden wil je echt niet wachten

ik ben naar de orange day geweest de 23 april en amper 3 weken later me 660 verkocht en een 950 in de tuin pfffff wat een mazzelaar bent ikke :Y

verzekering, je gelooft me niet als ik zeg wat voor bedrag iemand onder de 26 moet betalen voor een 950sm, volgend jaar heb ik een auto, en dan wordt het goedkoper om een motor te verzekeren (ik woon helaas in belgie , maar ben wel nl'er)


maar wat vind jij van de wendbaarheid, want ik wil wel nog altijd ritjes doen met de mono sm'ers . ik vind gewoon de remmen super op die 950 sm :9~
 
:}

Verder heb ik een vraagje: Kan jouw slotje niet kwijt onder buddy ipv aan het frame hangen?

En veilige :] toegewenst!
 
verzekering, je gelooft me niet als ik zeg wat voor bedrag iemand onder de 26 moet betalen voor een 950sm, volgend jaar heb ik een auto, en dan wordt het goedkoper om een motor te verzekeren (ik woon helaas in belgie , maar ben wel nl'er)


maar wat vind jij van de wendbaarheid, want ik wil wel nog altijd ritjes doen met de mono sm'ers . ik vind gewoon de remmen super op die 950 sm :9~

mmmm ik heb wel eens opgevangen dat de verzekering in belgie dramatisch hoog kan zijn ja maar wist niet dat dat met leeftijd te maken had/heeft en wist ook niet dat jij een in belgie levende nller bent ( zou ik ook wel willen met die ardennen daar !)


ehh nou na 90 kilometer kan ik je zeggen dat het met de wendbaarheid helemaal toppie is .... }) niet zo flitsend als de 660 die ik had , maar wat die mist aan flitsend sturen tenopzichte van de 660 maakt ie goed aan remkracht en bochtensnelheid en bochtenuitaccelereersnelheid echt niet normaal man 8-)

*O* *O*

:}

Verder heb ik een vraagje: Kan jouw slotje niet kwijt onder buddy ipv aan het frame hangen?

En veilige :] toegewenst!

ja hoor kan oder de buddy vorige eigenaar heeft het zo gedaan en met reden anders moet je namelijk altijd met een sleutel de buddy openmaken ......

respect joker,
wat een GEILE fiets...

jesus...

ja dat vinnik nou ook })
 
Laatst bewerkt:
Stoer ding, man.
Na lang twijfelen en een proefrit in de volle winD, heb ik toch gekozen ss te blijven rijden. Blijft wel kriebelen. Ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen met windbescherming op termijn. Hoewel ik het liefst binnendoor rijd, ontkom ik vaak toch niet aan flinke stukken rijksweg (al is het maar om snel naar huis te rijden als de rit weer 's langer duurde dan gepland :)

PLEZIER!

:W
 
Gaat perfect op de snelweg in je eentje tot een gangetje of 160. Gewoon wat verder naar achter zitten, voetjes op de duo steunen, gaat perfect.
Ik moet ook elke dag een stuk snelweg overbruggen om naar mijn werk te gaan.

Ik kom van een kawa zx6r '04, en het is beslist niet slechter geworden wat betreft snelwegrijden.
 
Stoer ding, man.
Na lang twijfelen en een proefrit in de volle winD, heb ik toch gekozen ss te blijven rijden. Blijft wel kriebelen. Ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen met windbescherming op termijn. Hoewel ik het liefst binnendoor rijd, ontkom ik vaak toch niet aan flinke stukken rijksweg (al is het maar om snel naar huis te rijden als de rit weer 's langer duurde dan gepland :)

PLEZIER!

:W

de windbescherming is best redelijk maar ik rijd al heel lang naked dus ben niet zo objectief meer, 130 a 140 makelijk heel lang vol te houden daarboven vind ik wat te ( voor langere tijd dan !)

tevens ben ik lang ( bijna 2 meter ) dus zal altijd veel wind vangen ook op een supersport!!!! maarja ik heb em niet gekocht voor de topsnelheid maar voor de bochten en bochtenuitsnelheid sprintjes en tussenacceleratie stoppies en wheelies en geloof me dan is er geen supersport die aan deze fiets kan tippen .

groeten joker
 
stond er een bij het concertgebouw amsterdam.
wat zijn het toch een bakken!
mijn smaak is toch iets meer naar de lichter (ogende) 660's e.d. maar wat een bak.
 
stond er een bij het concertgebouw amsterdam.
wat zijn het toch een bakken!
mijn smaak is toch iets meer naar de lichter (ogende) 660's e.d. maar wat een bak.

ik snap je wel hoor een 660 is een geweldig apparaat , maar ja ik vin deze toch net effe wat beter voor wat ik er mee doe en hoe mijn rijstijl is zeg maar :+
 
Het zijn ook geen echte supermotards hé. Meer extreem licht sturende nakeds.
 
ik heb er op de ktm dag in wichen ook even op gereden rijd goed wou heel makkelijk wheelyen maar de motor is gewoon te zwaar om snel om te gooien van bocht in bocht dan is een 640 veel handelbaarder voor gewoon relax rijden is zo,n 950 ideaal

 
ik heb er op de ktm dag in wichen ook even op gereden rijd goed wou heel makkelijk wheelyen maar de motor is gewoon te zwaar om snel om te gooien van bocht in bocht dan is een 640 veel handelbaarder voor gewoon relax rijden is zo,n 950 ideaal
mwoea, ik moet het toch een beetje met je oneens zijn, de 950 is zoon 42 kilo zwaarder dan de 640 maar dan kun je toch moeilijk gelijk maar concluderen dattie voor gewoon relaxt rijden is :X

volgens mij hebben ze bij mulders motoren een demo 950

voor degene die weten wil welke dealers een demo hebben en wat voor deal daar op te maken valt zonder inruil ( ben daar namelijk druk mee bezig geweest ) mail me effe !
 
ben woensdag proef wezen rijden op de 950 supermoto , rij op dit moment gsxr 600 het was een snelweg rit van 125km naar heinkenzand,kwam met een slapende reed aan en ben daar ff wezen knallen met dat ding. de eigenaar reed mee (moest proefrijden op een mille) hij wist nog wel een paar leuke weggetjes. ben echt verbaast? over het comfor op zo,n ding 160 op een dijkweg en gewoon relaxt rijden, die fiets geeft zoveel vertrouwen. daarna terug op de gsxr jesus wat zit je opgevouwen op dat ding in verhouding met de 950, en het leek wel of er geen remmen op mijn fiets zaten!!!!
kortom morgen toch maar eentje bestellen!

groet pim.
 
voor het echte felle rijden vind ik hem te zwaar als hij achter uitbreekt hou je er niks aan een 640 lc4 nog wel

ik heb niemand in wychen gezien waarbij de motor uitbrak of die em niet heeft kunnen houden daarvoor werd er veel te voorzichtig gereden (tevens was wheelien verboden !?), ik denk dat jij nog maar eens een goed proefritje moet gaan maken enne waarom heb je eigenlijk een 640 ?? en geen 660 als je dan zo van fel rijden houd ??? de 660 ( mijn vorige motor ) is 11 kilo lichter dan de 640 en heeft meer vermogen dus......

affijn iemand die stelt dat de 950 gemaakt is voor het relaxte rijden en zelf op een supermotard rijd met een startmotor !?!? :X :X

groeten joker
 
Terug
Bovenaan Onderaan