KTM 950 SM

Hé da's allemaal in de buurt! Ik woon in Hoogvliet. En ik voelde me al zo eenzaam met mijn brommertje '(

Mag ik vragen; waar laten jullie het onderhoud doen?
 
geloof het of niet maar ik ben voor de 1000 beurt naar zeeland gereden motor 2000.
daar heb ik hem ook gekocht! maar ik denk aan motormate in zwijndrecht http://www.motormate.nl/ ben er alleen nog nooit geweest,iemand ervaring?
misschien is leuk om een keertje een ritje temaken met een paar 950ers
:] :]


groeten pim
 
Ik heb mijn SM gekocht bij motormate, maar dat is een vergissing gebleken. Wat eerst overkwam als enthausiaste liefhebbers, bleken het mensen te zijn die te simpel geld willen verdienen.

Motormate is ondertussen ook geen KTM dealer meer. :X
 
oke!!! dat is goed om teweten, aan de telefoon komen ze inderdaad aardig en normaal over!
maar je hebt dus klote ervaringen met motermate, en wat was je kwijt voor een 1000 beurt?
 
200 zoveel euro!!! Maar dat is geloof ik normaal bij KTM, ook omdat de klepspeling gecontroleerd wordt. Had ik eigenlijk met onderhandelen mee moeten nemen, maar ja, vergeten.
 
ik was alleen het materiaal kwijt 101 euro incl orange handkappen :9 .
dat vond ik het ritje naar zeeland wel waard.
gaan we nog een keer rijden met zijn alle of is daar echt geen interesse in :W :W
of ken jij de rest ook niet????
 
Ik heb mijn SM gekocht bij motormate, maar dat is een vergissing gebleken. Wat eerst overkwam als enthausiaste liefhebbers, bleken het mensen te zijn die te simpel geld willen verdienen.

Motormate is ondertussen ook geen KTM dealer meer. :X
Ik heb mijn Appie gekocht bij Motormate. het is een startende club en ik geloof dat KTM te veel wilde van een jonge ondernemer. Dat heeft ze(motormate) goud geld gekost denk ik. Ik mag dat wel de starters veel kans maar er zijn ook zaken die dan nog uitgevonden moeten worden... Mijn Appie hebben ze netjes afgeleverd. Het is in iedergeval veel beter dan safe en ook nog een mooie SM route er heen!
 
Hé da's allemaal in de buurt! Ik woon in Hoogvliet. En ik voelde me al zo eenzaam met mijn brommertje '(

Mag ik vragen; waar laten jullie het onderhoud doen?
drz400sm bij Overkamp motoren in Delft en de Appie bij Motormate te zwijndrecht. Hoe kun je je nou alleen voelen er zijn zat SM in de omgeving.
 
Ik heb mijn SM gekocht bij motormate, maar dat is een vergissing gebleken. Wat eerst overkwam als enthausiaste liefhebbers, bleken het mensen te zijn die te simpel geld willen verdienen.

Motormate is ondertussen ook geen KTM dealer meer. :X
Waarom was dit eigenlijk een vergissing? Ik heb pas een beurtje gehad en wel zo handig misschien toch wel goed om te weten. ( sxv onderwerp op dit forum)
 
je moet ook jezelf willen intreseren voor een sm
vroeger vond ik supersport alles
vind het nog leuk,
maar op een gegeven moment word de intresse ergens anders heen getrokken
in mijn geval sm, want je kan nergens meer echt hard rijden
miesschien komt die harly er
maar voorlopig is het hard een bocht om hoe kleiner hoe beter
en daar heb je een sm voor
dan zie je ze vanzelf meer rijden, want je kijkt niet uit naar een ofroad,
maar naar ofroads met wegbandjes,17 inch
dan ga je ze zien,
maar wij rijden zoveel mogelijk niet op de snelwerg,zoveel mogelijk binnendoor,
want daar kun je bochten verwachten
op de snelweg kun je dus cruisen [harly] en binnendoor smmmmen :}
 
Het is in iedergeval veel beter dan safe en ook nog een mooie SM route er heen!

Het is beter dan safe ja, dat wel. Maar ik ken de jongens in de werkplaats, en ben niet erg gecharmeerd van hun kunde (ze hebben zichzelf niet bewezen iig). Maar goed, ieder zijn mening.
Ze zijn ook niet onaardig, en het is ook allemaal goed bedoelt. Maar een motorzaak moet bij mij ook intresse voor motoren en hun geschiedenis uitstralen. Motormate mist kennis en een goede naam, en die bouw je ook niet op door veel reclame folders uit te geven. In ieder geval niet bij mij.

Ik kom ook van een supersportje, maar voor de openbare weg is er bijna geen gelijke motor als de SM qua sturen, remmen, en ook nog eens redelijk comfort. *O*
 
wat ik bedoelde, is dat ik bijna nooit, op een keer na dan, een sm tegen kom als ik aan het rijden ben.
en als ik er eentje tegen kom dan is het toevallig de joker van dit forum :Y :Y
die zat ook in zijn spiegel te kijken van wat is dat voor orange gevaar.
 
wat ik bedoelde, is dat ik bijna nooit, op een keer na dan, een sm tegen kom als ik aan het rijden ben.
en als ik er eentje tegen kom dan is het toevallig de joker van dit forum :Y :Y
die zat ook in zijn spiegel te kijken van wat is dat voor orange gevaar.

Is het misschien een idee, om eens met een aantal richting de Eifel of Ardennen te rijden?
De kans is wat groter dat je daar SMers tegenkomt.

Dick
 
Terug
Bovenaan Onderaan