KTM 950 SM

Mossel:
ziet er goed uit!!!!
misschien ga ik volg jaar wel met jullie mee ipv de wegpiraten.

heb zelf 1200 km (helaas 1195 over de weg)
maar nu is de Pirelli scorpion ook wel bijna op :s

@ Gali,
heb stiekem de xenon stekker een test gegeven van 1200 km
dat is 850 km goed gegaan
en daarna de ook al door jou geconstateerde problemen met het groot licht

ben gister en vandaag te druk geweest.
maar zit morgen grotendeels in de auto en zal dan weer eens in de telefoon klimmen met onze supplier.
 
Mossel:
ziet er goed uit!!!!
misschien ga ik volg jaar wel met jullie mee ipv de wegpiraten.

heb zelf 1200 km (helaas 1195 over de weg)
maar nu is de Pirelli scorpion ook wel bijna op :s

@ Gali,
heb stiekem de xenon stekker een test gegeven van 1200 km
dat is 850 km goed gegaan
en daarna de ook al door jou geconstateerde problemen met het groot licht

ben gister en vandaag te druk geweest.
maar zit morgen grotendeels in de auto en zal dan weer eens in de telefoon klimmen met onze supplier.
Stuur je toevallig net een mailtje, hoop wel dat er snel iets uitkomt.
 
@ Gali, hoe was de dynorun bij Grizzly?

@ Labree en Gali:

Ook heb ik Bi-xenon H4 van Pilot in mijn 205 GTI gemonteerd, geen problemen waargenomen. Wel belangrijk is dat xenon goede massa maken, anders gaat de lampen flikkeren.

Maar ik heb een kleine kastjes met 2 schakelaars per kastje (is relais en zekering tegelijk) tussen de stekkerfitting van H4 lamp en de ballast gebruikt. Lekker compact ook.

In het praktijk (donker) vind ik het tegenvallen. De lichtverdeling is niet goed, teveel licht voor mijn auto en relatief weinig licht in de verte in vergelijking met Philips Xtreme-power halogeenlamp. Ja, de koplampen zijn goed afgesteld, daling van 1,2 %.
 


Gisteren een run laten maken, al met al ben ik best tevreden met 105,5 BHP, hij gaat nog wel wat afgesteld worden in het ondergebied, daar merk ik nog wel soms een dippie,maar dat word zo goed als opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan