En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
GVD, 3x is scheepsrecht zeggen ze dus op hoop van zegen (t wil maar niet lukken).

Bij deze zal ik mij nog even voorstellen :9 :
Ik ben Jessica, 26 jaar en werk als verpleegkundige op een psychiatrische afdeling. Ik heb sinds een klein jaar mijn ZZR250, en rij de hele dag rondjes door Muiden.. zo goed ??? 0-)

Enne die foto wil dus niet lukken .. :?

hoi jessica :) welkom in het grote Gooi&vechtstreekUrbanTerrorHooliganCrewTopic

en als eerste dame toch? ben j meteen maar SpecialMember....ook al rijd j de hele dag rondjes in muiden |(

;) :+

mail die foto maar...knal ik hem der wel op of lees HIER hoe je een plaatje kunt posten :)

sucses!
 
zo dan
full
 
Het Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrewHonk? ;)

echt wel :}

moet alleen wel eerst verven enzo :+ ...ow en iets met meubels :P



@everybody...
ik keek al even in een paar profielen maar van niet iedereen stond hun MSN genoteerd...voeg elkaar even toe...das wat makkelijker afspreken dan hier een bende 06nummers neerknallen
maartenstraver@hotmail.com

@asami...heb jij j msn aanstaan?
 
echt wel :}

moet alleen wel eerst verven enzo :+ ...ow en iets met meubels :P



@everybody...
ik keek al even in een paar profielen maar van niet iedereen stond hun MSN genoteerd...voeg elkaar even toe...das wat makkelijker afspreken dan hier een bende 06nummers neerknallen
maartenstraver@hotmail.com

@asami...heb jij j msn aanstaan?

toegevoegd!! :]
 
yes... het Gooi..
Huizen dus... genoeg te knallen hoor..
gewoon je gas open en gaan.....
laat hier inderdaad maar weten wanneer er gereden word en waar :] :]
 
Laatst bewerkt:
Kom uit Hilversum en rij vaak over Anna's Hoeve richting Baarn door naar Bilthoven. Rondje Loosdrechtseplassen en langs de vecht richting Maarssen en tienhoven. Mochten er nog mensen ff gaan knallen bij goed weer, heb wel weer zin om stukje te :]
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met motorrijders in 't Gooi?

Ik zie allerlei topics over motorrijders in allerlei streken. Ik ben wel benieuwd naar wie er allemaal in 't Gooi en omstreken woont en rijdt... En waar rijd je dan? Misschien tips o.i.d.?
ik rij er wel eens doorheen, heb jaren in Bussum gewoond en mijn familie woont er nog .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan