En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik leef ook in Hilversum :}
Moet alleen nog een papiertje hebben en dan kan ik ook rond gaan tuffen in 't gooi.
 
sp1ke en gears wonen in huizen en als het in het weekend valt kan ik makkelijk een weekendje overblijven om even te toeren.
vroeger met de buell vaak achter de naarden vesting gereden om de b wegen, lekker met dat koppelbeest en wat dachten jullie van de bochten in lage vuursche ( achter soestdijk )
 
Ik woon in Amersfoort en mijn zomer avond rondje brengt mij altijd naar hilversum en omgeving, heerlijk om te rijden daar!!!

Een vriend van mij zijn vriendin woont in Huizen. Hij gaat er regelmatig heen op de motor met een grote omweg en dan rij ik een heel stuk mee.!!
 
Ik heb 20 jaar in Huizen gewoond en woon nu na een jaar Hilversum al weer 4 jaar in Almere. Zosnel als het weer het een beetje toelaat ga ik rijden met een vriend van me. Hij een magna ik een intruder.
Het Gooi is leuk om te rijden hoor Naarden , uitstapje naar Muiden, Eemnes, of gewoon lekker binnendoor via Huizen naar Amsterdam. Ff op de Dam een bakkie koffie. Super hoor.
 
oprit bussum - a1 richting almere eraf keren bij muiderzand dan lange rechterbocht de a1 weer op - afslag laren - links ventweg op langs asielzoekercentra richting hilversum .stoplichten oversteken en dan lekker slingeren richting blaricum ( dacht ik of laren )
 
Kan deze Baarinees zich ook aanmelden??? Het lijkt mij wel gezellig om zo af entoe (als het maaar vaak is te rijden).



Grtzzzzz en hou het rubber onder

MSN: nwijkhuizen-hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Gewoon naar klb-Hoevelaken komen...
full
 
SP1KE ook nog,maar ga verhuizen.
blijf wel ergens in het gooi hangen,waarschijnlijk bussum
 
hilversumse meent :)

ik wil wel een keertje rijden :]

...loosdrecht...loenen...blaricum..tienhoven...naarden..laren.....
soest...lage vuursche...muiden....etc

Hé Maarten, wat is dat nu, waarom staat er niet bij op het eind BBQ bij Errie? Ik wil ook nog wel een beetje bij de club horen hè '(

Heb tenslotte ook zo'n 24 a 25 jaar in Huizen vertoefd, dus.... ben ook nog steeds beetje een Gooi's manneke.

Kan altijd nog als bezemwagen achteraan sluiten :+
 
Heey hallo gooische kak

ik ook uit hillywood en woon in lsd ---> loosdrecht, zo te horen rijden jullie hier vaak, kom dan ook is ff brullen in nieuw loosdrecht kan ik genieten.
Nog motorloos maar hopelijk in de zomer. enne xiddy van het motor-forum toert met z'n zxr 400 ook door loosdrecht en omstreken, vooral brullen door de beatrix tunnel in hilversum tegenover het aloysius mavo (mijn oude schooltje 5 jaar terug) vind hij erg fijn haha.

Ga zo door gooische motor rijders/sters :] :] :]

Groetjes
 
Heey hallo gooische kak

ik ook uit hillywood en woon in lsd ---> loosdrecht, zo te horen rijden jullie hier vaak, kom dan ook is ff brullen in nieuw loosdrecht kan ik genieten.
Nog motorloos maar hopelijk in de zomer. enne xiddy van het motor-forum toert met z'n zxr 400 ook door loosdrecht en omstreken, vooral brullen door de beatrix tunnel in hilversum tegenover het aloysius mavo (mijn oude schooltje 5 jaar terug) vind hij erg fijn haha.

Ga zo door gooische motor rijders/sters :] :] :]

Groetjes

Door loosdrecht scheuren komt me duur te staan met al die flistpalen op de dijken. In de beatrixtunnel laat ik m´n motor altijd ff lekker janken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan