En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door loosdrecht scheuren komt me duur te staan met al die flistpalen op de dijken. In de beatrixtunnel laat ik m´n motor altijd ff lekker janken :+

:^ beatrixtunnel is super

[me]Michel27 is dus ook een Hilversummer *D
[/me]


msn staat in mijn profiel voor als we gaan rijden :}
 
heb jaren boven de kijkshop gewoond ,stond altijd een blauwe buell voor
 
Klopt!! Wat leuk!

Die R1 (2003 trouwens) is van MeR1in en de zwarte CBR van mij!

Maareh..wie ben jij dan?

Ik woon op de (censuur) Maar een vriendin van mij woont daar vlakbij. En toen we vorige weekend een stukkie aan het lopen waren, zag ik jullie bike op de stoep aan elkaar gekentend staan. En ik dacht nog....damn! Wie zet z'n R1 nou zomaar aan de weg!...hahahahaha

Mijn Ace staat in de garage, dus die kan je niet zien vanaf de straat...

wat een toeval allemaal...
 
Laatst bewerkt:
Ik woon op de ( *** ) Maar een vriendin van mij woont daar vlakbij. En toen we vorige weekend een stukkie aan het lopen waren, zag ik jullie bike op de stoep aan elkaar gekentend staan. En ik dacht nog....damn! Wie zet z'n R1 nou zomaar aan de weg!...hahahahaha

Mijn Ace staat in de garage, dus die kan je niet zien vanaf de straat...

wat een toeval allemaal...

tja, had ik ook maar een garage '(
 
Laatst bewerkt:
Ik woon op de **straat (aan de andere kant van het spoor, tegenover de koekblik-onderdelen-boer... Maar een vriendin van mij woont daar vlakbij. En toen we vorige weekend een stukkie aan het lopen waren, zag ik jullie bike op de stoep aan elkaar gekentend staan. En ik dacht nog....damn! Wie zet z'n R1 nou zomaar aan de weg!...hahahahaha

Mijn Ace staat in de garage, dus die kan je niet zien vanaf de straat...

wat een toeval allemaal...

aha! jij woont dus vlakbij de Karroesel! Daar kom ik nog wel eens ;)

enne idd, helaas aan de weg, we hebben geen andere mogelijkheid ;(
maareh, ze worden in de gaten gehouden hoor: alarm, camarasystemen, beveiliging die ze komt checken etc etc :+


maareh cyclodreamer: zou jij ff de straatnaam willen deleten/veranderen uit je post (ivm diefstal e.d) thanks!
 
Laatst bewerkt:
Ik woon op de Spoorstraat (aan de andere kant van het spoor, tegenover de koekblik-onderdelen-boer... Maar een vriendin van mij woont daar vlakbij. En toen we vorige weekend een stukkie aan het lopen waren, zag ik jullie bike op de stoep aan elkaar gekentend staan. En ik dacht nog....damn! Wie zet z'n R1 nou zomaar aan de weg!...hahahahaha

Mijn Ace staat in de garage, dus die kan je niet zien vanaf de straat...

wat een toeval allemaal...


heb ik nog gewerkt Klootveld automatrialen
 
nouuuuuuuuuuuu zit dat spaanse restaurant er nog tegen over ? en die shoarmaboer ? :P
 
nouuuuuuuuuuuu zit dat spaanse restaurant er nog tegen over ? en die shoarmaboer ? :P

er zit nu een turks restaurant (of zoals zij het noemen Turkse restaurant ;) )ipv spaans restaurant. volgens mij houden weinig restaurants het daar lang uit, of heb ik het mis?

edit: te laat |(
 
mmmm maar die shoarma boer zit er wel ?


ben te lang weg
 
Ik heb een anderhalf jaar in Bussum gewoont aan de Landstraat. Maar woon nu in Almere. Mag ik dan ook nog mee?
 
Klopt!! Wat leuk!

Die R1 (2003 trouwens) is van MeR1in en de zwarte CBR van mij!

Maareh..wie ben jij dan?
ja,die zwarte cbr zie ik vaak in bussum,bij de pomp,ik werk daar vlakbij.
mijn werk tankt daar ook al zn wagens.
ik heb me wel eens aan je voorgesteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan