En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net de weersvoorspellingen gezien en dat word morgen lekker rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ik ga morgen ff een stukkie door H'sum knallen en zo via Loosdrecht even naar Breukelen. :]


Grtzzzz
 
hoe laat?
ik ben op tijd klaar met mn werk denk ik.
en als ik bijtijds klaar ben,ga ik aan het eind van de middag misschien ook nog ff een uurtje rollen
 
voor of na de verbouwing, hij wou mij als een soort bouwvarken inzetten ja dahaaaaaag achteraf heeft die lul nooit pensioen afgedragen voor mij .

Haha beetje beide... ik kwam tijdens de vrouwing van het oude gedeelte boven de winkel erin rollen!!! en idd pensioen heeft ie voor mij ook niet afgedragen!!! werk was leuk nav inbouwen enz maar goed rest sucks bigtime!!!!! ik kan me niet echt mensen herinneren die toen weggegaan zijn.. eigenlijk denk dat je net voor mijn tijd daar zat( ken jij bjorn wel?? mannetje in een 100NX???)

Laterz Alex })
 
ik weet het nog niet zeker,maar wat ik kan doen is het volgende.
ik werk in bussum,bij het GAD,maar moet morgen om 8 uur een huurwagen ophalen in hilversum,aan het eind van de dag,moet die daar ook weer ingeleverd worden.
als ik nou op de motor naar hilversum ga,ben ik gelijk daar als ik klaar ben.
ik denk rond een uurtje of drie,afhankelijk hoe druk het is met werk.

editje,ik heb je msn toegevoegd
 
Haha beetje beide... ik kwam tijdens de vrouwing van het oude gedeelte boven de winkel erin rollen!!! en idd pensioen heeft ie voor mij ook niet afgedragen!!! werk was leuk nav inbouwen enz maar goed rest sucks bigtime!!!!! ik kan me niet echt mensen herinneren die toen weggegaan zijn.. eigenlijk denk dat je net voor mijn tijd daar zat( ken jij bjorn wel?? mannetje in een 100NX???)

Laterz Alex })
nee alleen sander en martijn allebei in de winkel
 
heej GSX 600F Rossi niet vergeten dat me morgen eerst samen naar de beurs gaan ;)
btw grappig om meR1in en arch-enemy hier tegen te komen: ik ben dat kleine broertje van die rooie dakduivel uit de karroe ;)
 
Ja ja het gaat echt gebeuren mijn srad-je gaat weer het eerste lente licht zien vandaag. Ik denk als het mee zit dat ik zo rond tweeen vertrek uit Baarn. Even over anna's hoeve en dan via de Beatrix richting Loosdrecht.

Meerijders kunnen onderweg wel aanhaken danwel ff ergens koffie doen.


Grtzzz en misschien tot vanmiddag.

msn is nwijkhuizen-hotmail.com - = @
 
btw grappig om meR1in en arch-enemy hier tegen te komen: ik ben dat kleine broertje van die rooie dakduivel uit de karroe ;)

en nou ben ik toch zo hard aan het denken...en heb nog steeds geen idee van wie jij het broertje bent :X

Edit:
ik ben erachter!! je bent vincent, broertje van Stefan! Zo..dat kostte ff wat speur- en denkwerk!
 
Laatst bewerkt:
GAAAAAP...

smorreges allen...!

Fuck....ik heb deze ochtend slechts 1 opmerking: liefde zuigt! B|

hehehe


Ow ehm... Liep gisteren-avond weer langs een of andere R1 en CBR...had er bijna een briefje op gedaan...hahahahaha ;)
 
GAAAAAP...
smorreges allen...!
Fuck....ik heb deze ochtend slechts 1 opmerking: liefde zuigt! B|
hehehe

Ow ehm... Liep gisteren-avond weer langs een of andere R1 en CBR...had er bijna een briefje op gedaan...hahahahaha ;)

haha kan kloppen, we waren gewoon thuis gisteren (dat hoekhuis dus)

Ben gister heel toevallig ook nog lang jou toko gereden, je woont
daar mooi zeg!
 
ik kom uit loenen aan de vecht

ik rij ook veel in en om de plassen loosdrecht breukelen
maar ik rij ook geregeld naar mijdrecht wilnis en waverveen rondje, zekers zo mooi maar veel rustiger.

en elke dag langs de vecht natuurlijk :]

we moeten maar eens een regio meeting houden

en natuurlijk elk weekend stappen op de groest
;) ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is een kort ritje geworden vandaag. Zo ongeveer tot aan Van Heerdt Motoren ;(

Mijn spannings regelaar of mijn spoel is overleden ;(


Maar het goede nieuws is beter nu dan over een paar weekjes als ik in de ardennen zit.

Grtzzz en I'll keep u posted
 
Het is een kort ritje geworden vandaag. Zo ongeveer tot aan Van Heerdt Motoren ;(

Mijn spannings regelaar of mijn spoel is overleden ;(


Maar het goede nieuws is beter nu dan over een paar weekjes als ik in de ardennen zit.

Grtzzz en I'll keep u posted
Da's mooi :( , maar inderdaad beter nu, dan ...
Ik ben vandaag nog wel gaan rijden, maar heb HELEMAAL NIEMAND gezien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan