En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat was wel een leuk tochtje :)
het ene moment kijkt je mederijder ff naar achteren en ziet daardoor die kuil in de weg niet ;)
dan kom je een mafketel van een mercedesrijder tegen :X
en dan nog een opa in een bestelwagentje dat em echt overal tussen zou douwen als ie de kans zou krijgen :(

en dan horen dat je mederijders het vandaag wel rustig aan doen wat dus betekend dat ik de hele tijd tegen het rood aan heb gereden om maar een beetje bij te blijven ;)

maar was zeker geslaagd :D
 
dat was wel een leuk tochtje :)
het ene moment kijkt je mederijder ff naar achteren en ziet daardoor die kuil in de weg niet ;)
dan kom je een mafketel van een mercedesrijder tegen :X
en dan nog een opa in een bestelwagentje dat em echt overal tussen zou douwen als ie de kans zou krijgen :(

en dan horen dat je mederijders het vandaag wel rustig aan doen wat dus betekend dat ik de hele tijd tegen het rood aan heb gereden om maar een beetje bij te blijven ;)

maar was zeker geslaagd :D

Klinkt bekend... rechtuit moest ik vroeger op mijn RS 125 ook alle zeilen bij zetten. Maar in de bochten moet je toch zat mee kunnen komen?
 
ik kom zelden bij koeman..
onderhoud laat ik doen in almere...
zal binnenkort eindelijk een keer die mf sticker erop doen...
ben op me R1 totaal in het blauw zoals me icoon...

ach we spreken binnenkort wel wat af via dit topic :] :]
onderhoudt bij MWS ?
 
ja ik ga naar de megameeting,motel witte bergen is een goed afspreekpunt,vind je niet,lekker centraal,langs de A1,op de goede weg naar veenendaal.
laat maar horen,is maar een idee
ik zwaai wel als ik langs waai
 
ja maar ik rij 200 + km dus ga heel vroeg weg en kijk onderweg of ik het op schema lig en ik nog langs mama kan , dus ik zie wel .
 
Klinkt bekend... rechtuit moest ik vroeger op mijn RS 125 ook alle zeilen bij zetten. Maar in de bochten moet je toch zat mee kunnen komen?
op de bochtige stukken lukt het wel aardig, maar een 125cc 4-takt tegen een 1000cc is natuurlijk nooit een eerlijke vergelijking ;)
 
In Hilversum zijn mooie routes, maar als jullie nu eens echt willen knallen, welke route nemen jullie dan?

s4s
 
onderhoudt bij MWS ?


Yep.. mws, vanaf het begin al..
Een paar dagen vrij genomen en toen het hele apparaat uit elkaar gehaald nadat ik hem had gekocht..
Erg veel van geleerd en goed gekeken waar wat zat.
krijg erg veel info over alles..
vering remmen sturen.. alles..
"helaas" kan ie alles zo goed vertellen dat ik nu al voor en achtervering vervangen heb...
het rijdt inderdaad stukken beter.. ik moest alleen effe sparen...
stalen remleidingen zijn ook gemonteerd en remt veel precieser...

maar het rijd nu zooo mooi :} :}
 
Yep.. mws, vanaf het begin al..
Een paar dagen vrij genomen en toen het hele apparaat uit elkaar gehaald nadat ik hem had gekocht..
Erg veel van geleerd en goed gekeken waar wat zat.
krijg erg veel info over alles..
vering remmen sturen.. alles..
"helaas" kan ie alles zo goed vertellen dat ik nu al voor en achtervering vervangen heb...
het rijdt inderdaad stukken beter.. ik moest alleen effe sparen...
stalen remleidingen zijn ook gemonteerd en remt veel precieser...

maar het rijd nu zooo mooi :} :}

ja michiel is een toppertje kom er al 15 jaar of zo
 
op het rechte stuk lijkt het net of ik stil sta :P
maar ik heb nog niet zo lang me rijbewijs en met dit motortje moet je echt goed je best doen om hem hoog genoeg in de toeren te houden om nog een beetje mee te kunnen komen. dat is natuurlijk een goede oefening ;)

als Sp1ke nog in z'n 1 zat, zat ik al in z'n 5 of 6 :+
 
op het rechte stuk lijkt het net of ik stil sta :P
maar ik heb nog niet zo lang me rijbewijs en met dit motortje moet je echt goed je best doen om hem hoog genoeg in de toeren te houden om nog een beetje mee te kunnen komen. dat is natuurlijk een goede oefening ;)

als Sp1ke nog in z'n 1 zat, zat ik al in z'n 5 of 6 :+

Ghehe, ja ik ken het. Gelukkig nu een Gixxer 750 k4 naast de Aprillia in de schuur staan :P
 
In Hilversum zijn mooie routes, maar als jullie nu eens echt willen knallen, welke route nemen jullie dan?

Als ik ff flink wil trappen ga ik richting de Lage Vuursche, over Anna's Hoeve en soms richting Doorn en omgeving. Mooie bosrijke omgeving waar het niet vol staat met wouten en ellendige flitskasten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan