En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
't weer wordt beter, dus als MechanicalAnimal die t-shirts heeft kunnen we snel gaan :]
whehe :P ....eerst maar es zien hoeveel weirdo's we kunnen verzamelen voor de Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew....ga ik ons HeadQuarter verven en dan zien wel weer ff verder...denk dat De Megameeting eerder is :+
en daarvoor met hemelvaart ben ik op motorvakantie naar de Eiffel :}

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) MechanicalAnimal

ik wil ook :]
Ik wel, ben er 1 keer geweest samen Mechanical Animal om zijn motor daar voor onderhoud te brengen ;)
en toen mocht ik achterop bij michel op de 'Blade :} :9

:+
Valt er uberhaupt nog wel wat te onderhouden aan die olie boot :+
Ducati GSX R750W :?

;) :+
jij maakt vrienden
kweet wie het zegt ;)
gezien mijn crappy rijstijl,vind ik het een eerlijke vergelijking ;)
:^

maar kannone wat is die SP1 vet :9
eigenlijk niet, maar we laten hem maar in die waan :X ;)
:o

h00fter :P
 
whehe :P ....eerst maar es zien hoeveel weirdo's we kunnen verzamelen voor de Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew....ga ik ons HeadQuarter verven en dan zien wel weer ff verder...denk dat De Megameeting eerder is :+
en daarvoor met hemelvaart ben ik op motorvakantie naar de Eiffel :}ik wil ook :]en toen mocht ik achterop bij michel op de 'Blade :} :9

:+Ducati GSX R750W :?

;) :+kweet wie het zegt ;):^

maar kannone wat is die SP1 vet :9:o

h00fter :P

O-)

nieuwe lijst dus :)

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) MechanicalAnimal

Wie gaan er nog meer mee???? *D
 
Ik kan helaas niet mee, Dat weekend is de 24-uur van de Nordschleife en daar ben ik op dat moment.

Ten tweede: Mijn bestelde onderdelen zijn nog niet binnen vanwege de beurs ;( Ik hoop toch echt dat het begin volgende week geregeld is. Ik wil :] en nog eens :] .

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we eens een mini meeting doen van de The 1st Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew. Lijkt mij wel gezellig.


Tevens opper ik hierbij het idee om de onderschriften aan te passen en daar in te vermelden dat we een proud member zijn van The 1st Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew.


Grtzzz en I'll keep them posted
 
nee,want ik heb ook een rode,alleen een vtr
full

jouw beurt ;)

damn....ur hot :9

hebbie die luchtfilters nou nog sander? :+

O-)

nieuwe lijst dus :)

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) MechanicalAnimal

Wie gaan er nog meer mee???? *D
:) :}

thanx moooaaaaattjjiieeeee!!!!
er kan nog meer bij
:^
 
ja ja ik weet het. Maar nu weet ik dat hij het leest.


Grtzzzz


Enne me wel aanmelden op msn en mooi de hle avond al op afwezig mooi is dat
;)
 
Ik kan helaas niet mee, Dat weekend is de 24-uur van de Nordschleife en daar ben ik op dat moment.

Ten tweede: Mijn bestelde onderdelen zijn nog niet binnen vanwege de beurs ;( Ik hoop toch echt dat het begin volgende week geregeld is. Ik wil :] en nog eens :] .

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we eens een mini meeting doen van de The 1st Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew. Lijkt mij wel gezellig.


Tevens opper ik hierbij het idee om de onderschriften aan te passen en daar in te vermelden dat we een proud member zijn van The 1st Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew.


Grtzzz en I'll keep them posted

check mijn sig :}

:]
 
O-)

nieuwe lijst dus :)

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) MechanicalAnimal

Wie gaan er nog meer mee???? *D
8 mei - check.

Ik ben erbij
 
8 mei - check.

Ik ben erbij

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) MechanicalAnimal
5) Jantah
6) ??

Who's next? *D

Sign up now!!! :}
 
Laatst bewerkt:
Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) MechanicalAnimal (kan helemaal niet mee
5) Jantah
6) ??

Who's next? *D

Sign up now!!! :}

Animal, vergeet je niet wat?

Ik wilde ook wel mee, maar helaas, dan zit ik met Animal in de Eifel |(

(zodra ik weer een motor heb natuurlijk, die is net verkocht ;( vanwege rugklacht etc.)

Maarja, volgende rally zijn we er wel bij hoor
 
Animal, vergeet je niet wat?

Ik wilde ook wel mee, maar helaas, dan zit ik met Animal in de Eifel |(

(zodra ik weer een motor heb natuurlijk, die is net verkocht ;( vanwege rugklacht etc.)

Maarja, volgende rally zijn we er wel bij hoor
:^

dan zit Animal in de Eiffel

sorrie Mich....heulmaal vergeten..helaas moet ik me afmelden :X
ik ben dan op motorvakantie met TheFox :]
 
:} Beatrixtunnel :}

Arch-enemy en MeR1in wonen daar vlakbij *D

bij een pomp in bussum zag ik een Blade staan met MFstickert :}

stond even te ouwehoeren met mijn ouwe rij-instructeur van TerBeek die mij vertelde dat die motor van de jongedame aan de kassa was!

daarna ff afgerekent en es effe gvraagd wie ze was:

gespot
headbang2.gif

arch-enemy
headbang2.gif


of is het een CBR600 :?
was namelijk niet meer heulmaal het originele kleurtjuh geloof ik

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan