En in 't Gooi?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom je dan 8 mei ook naar Motel de witte bergen?

nieuwe lijst zonder animal ;(

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) Jantah
5) Piegom?

Staat wel in de planning om die kant op te komen !
 
Kom je dan 8 mei ook naar Motel de witte bergen?

nieuwe lijst zonder animal ;(

Zondag 8 Mei 2005 (09:30 verzamelplek bij motel de witte bergen voor mf-ers uit gooi en omstreken en verder? om 10:00 richting mega meeting veenendaal rijden)
1) SP1KE
2) Michel27 & Diddle
3) 2wheel_robbie
4) Jantah
5) Piegom?

sorrie matti ;(


motorvakantie oléé oléé :]

:X :+
 
Ik woon in het prachtige
full
Hilversum....

;)
 
een andere keer graag en ik hou het topic in de gaten, maar dan rij ik een paar dagen in de Eifel rond dit jaar :9
 
ik heb btw ook me rijbewijs gehaald bij ter Beek en wel bij Ruud :+
dus ik denk dat meerendeel je wel aanraad je rijbewijs bij Jan ter Beek te halen ;)
 
ik kom uit loenen aan de vecht

ik rij ook veel in en om de plassen loosdrecht breukelen
maar ik rij ook geregeld naar mijdrecht wilnis en waverveen rondje, zekers zo mooi maar veel rustiger.

en elke dag langs de vecht natuurlijk :]

we moeten maar eens een regio meeting houden

en natuurlijk elk weekend stappen op de groest
;) ;) ;)

rijd ik regelmatig door heen... leuke bochtjes daar :)
 
Trouwens niet leuk om in de 1e post niet alleen de namen, maar ook de plaats, motor en msn van de Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew members te zetten?

bijv.

nickname, woonplaats, motor, msn
Superkris, Huizen, zxr400, Kristiaan@superkris.tmfweb.nl
 
Laatst bewerkt:
De meeste, zo te lezen, hebben bij Jan ter Beek gelest })
Ik bij Top, maar dat is al een poosje terug (bestaan die nog?).
Die hadden een mooie oprit langs de Beresteinseweg waar elke les begon. Ik heb begrepen dat er al eens iemand bij de eerste les wat overmoedig wegreed, de weg over rechtstreeks het kanaal in :)
It wasn't me ;)
 
Trouwens niet leuk om in de 1e post niet alleen de namen, maar ook de plaats, motor en msn van de Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew members te zetten?

bijv.

nickname, woonplaats, motor, msn
Superkris, Huizen, zxr400, Kristiaan@superkris.tmfweb.nl

heel goed plan bro :} :)


daar krijgt de topicstartster het nog rete-druk meej :X


:+
 
of is het een CBR600 :?
was namelijk niet meer heulmaal het originele kleurtjuh geloof ik

klopt idd! is een CBR 600! Thanx voor de spot trouwens

Hij is niet in originele kleuren inderdaad, nadat ik mezelf onderuit had geremd in een stortbui, had ik besloten om mijn -toen wit-paars-rode- motor maar eens helemaal zwart te maken...nu ben ik alleen nog aan het twijfelen om hem zo te houden, of om er alsnog wat stickers e.d. op te plakken...

@ Bandit Sam: dan woon je ook in de vogeltjesbuurt in h'sum of nie? Enne wat bedoel je met Noord? (werk namelijk wel bij de esso -->bussum Noord)
 
klopt idd! is een CBR 600! Thanx voor de spot trouwens

Hij is niet in originele kleuren inderdaad, nadat ik mezelf onderuit had geremd in een stortbui, had ik besloten om mijn -toen wit-paars-rode- motor maar eens helemaal zwart te maken...nu ben ik alleen nog aan het twijfelen om hem zo te houden, of om er alsnog wat stickers e.d. op te plakken...

@ Bandit Sam: dan woon je ook in de vogeltjesbuurt in h'sum of nie? Enne wat bedoel je met Noord? (werk namelijk wel bij de esso -->bussum Noord)

eeeeej ArchEnemy :)

graag gedaan....richard zei het al dat je bij de eerste de beste hoosbui zonodig moest gaan buiten spelen :X

zet even Member Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew in je sig
als je lid wil worden van dit illustere gezelschap })
en keer meej wilt toeren in de omgeving :)
 
vandaag michel27 en diddle gespot op de beurs.
staat je leuk die bril diddle :)
verder nog wat andere MFers gespot,maar niet van het gooi topic
 
ghostrider t shirt,om mn held te sponsoren :)
en een speldje van een SP1,mijn bike.
voor de rest niks,was vrij vroeg weer thuis,nog een beetje met de motor knallen,
was verdorie nog wel fris ook,en veel wind.
kom nu net uit een lekker warm badje,lekker pilsje erbij en ff een filmpie kijken.als afsluiting van een geslaagd weekend.
gauw een motor zoeken diddle,kun je zelf :] meesturen.
greetz SP1KE
 
Ja ik ben al druk zoekende hoor, wees maar niet bang. Ik heb mijn oog laten vallen op een leuke CBR 600 maar is nog even afwachten want er zijn meer gegadigden :X

Je had trouwens wel met ons mee kunnen gaan, wij zijn ook nog ff lekker gaan toeren!
Maar ja, dat idee kwam pas toen we al van plan waren naar huis toe te gaan.
Better luck next time :]
 
had leuk geweest,volgende keer beter.
plaats je het dan ff in dit topic?dan maken we hier gewoon ons ritjesafspreektopic van(mooi woord voor scrabble)
binnenkort zit ik toch om de hoek,vanaf 1 april
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan