Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal Zaterdag en Zondag tot de middag wel rustig zijn hier.....mooi weer...dus allemaal de weg op....zondag avond is het spits uur op MF....piccies posten

Zou wel cool zijn als onze Z meeting ook op de gevoeligeplaat wordt vast gelegd...maar daar hoef ik denk ik niet aan te twijffelen.

Komen nu ook wat Belgiesche vrienden naar de meeting ??
 
Zou wel cool zijn als onze Z meeting ook op de gevoeligeplaat wordt vast gelegd...maar daar hoef ik denk ik niet aan te twijffelen.

Komen nu ook wat Belgiesche vrienden naar de meeting ??
piccies en filmpjes ten overvloede :9~ ....wees daar maar niet bang voor ;)

PatjeZ is onze enige zuiderbuur als hij zijn rem weer aan de gang krijgt tot nu toe
 
tis de voorrem linkerkant want die schijf wordt vuurheet
dan morgen maar es op de garage bellen want heb die speciale sleutels niet

ps hoop dat de garagist deze week tijd heeft anders zal het niks worden dit weekend

Heb dat ook eens gehad met m'n CB600... even tegen de klauwen tikken met een hamertje... dat hielp toen, hoewel ik later de boel heb laten nakijken, want het kwam terug na een tijd
 
piccies en filmpjes ten overvloede :9~ ....wees daar maar niet bang voor ;)

Altijd goed voor het nageslacht, ik moet nog steeds mijn dochter overtuigen dat ze weer achterop stap, ze is namelijk bang...zegt ze....of ze vind de helm niet goed staan....pff vrouwen en dan is ze pas 12 |(
 
Heb dat ook eens gehad met m'n CB600... even tegen de klauwen tikken met een hamertje... dat hielp toen, hoewel ik later de boel heb laten nakijken, want het kwam terug na een tijd
ik weet niet hoelang je niet gereden hebt maar tis waarschijnlijk roestvorming....na het wassen altijd ff droogrijden de remmen.
 
Altijd goed voor het nageslacht, ik moet nog steeds mijn dochter overtuigen dat ze weer achterop stap, ze is namelijk bang...zegt ze....of ze vind de helm niet goed staan....pff vrouwen en dan is ze pas 12 |(
tsja....ik heb de andere kant van de medaille....moet mijn jongste er soms van af slaan... ;)
 
anders ff de schijf demonteren....kan je in ieder geval rijden.....maar kijk wel uit.

Ga niet met een gloeiend hete schijf rijden...die trekt krom....ben je nog duurder uit
Als je de schijf demeonteerd en weer wil gaan rijden pomp dan wel eerst de blokjes tegen elkaar anders heb je totaal geen remdruk voor.
Hou daar bij meteen je remvloeistof niveau in de gaten, want je gaat een hoop vloeistof gebruiken om die blokjes tegen elkaar te krijgen en je wilt geen lucht in het systeem pompen.
Hou tevens rekening met een verminderd remvermogen.

Deel 6 :}

Tering het gaat echt hard hier *D
 
ff goed beginnen dan , met een goede kleur...

(Afbeelding)

Dan doe ik ook maar ff mee aan het vaste ritueel van een nieuw deel
full
 
ben weer te lang niet online geweest en huppa deel 6 :}

nu heb ik weer een probleem: vandaag de z uit de stal gehaald na 3 maanden en nu blijft de rem hangen. Ben gaan rijden en heb zeer veel geremd maar de rem blijft hangen wat nu? Heeft er iemand al zoiets aan de hand gehad en wat zou ik kunnen doen?
Ja, dat heb ik ook gehad: op mijn 1978 DUCATI 900 SS...... De cups van de voorrem hadden wat roest opgedaan, en dan werkt de boel niet meer. Wel heel erg vreemd dat het bij jouw Kawa ook vast zit: gebruik je vaak een hogedruk reiniger? Dan wil de boel ook nog wel eens vast gaan zitten.
 
Z1000Muis
Z1000 Girl & Kpl
Knutsel
Fulleke
Ad-Z1000
Hollandkawa
Martin_Z750
Fazerpeet
Rebellation & Mag-Lity
TWIJFEL!!!!!
Motozzie
BART Z1000
#550RAY & Hippe Cavia
RonZ
PatjeZ
Pina Uram
Crawl


deze mensen gaan tot nu toe mee.....we hebben nog een paar dagen.
van sommigen heb ik niets meer gehoord....dus als je het leest bevestig dan even of je nog meegaat Zondag aanstaande zodat we niet staan te wachten voor niets

verzamelen tussen 10.30 en 11.30...ff praten ,piccies maken..bakkie koffie eventueel snacken voor diegenen die ver weg komen..
rond 11,30 opzadelen eventueel aftanken als je dat nog niet gedaan hebt en GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN met die karavaan

we komen maar 1 benzine station tegen die open is onderweg...ongeveer op de helft van de route...dus lijkt me wijs daar ook even af te tanken...we zitten op de Veluwe...en verwacht dus niet dat er een pomp open is in die dorpen...sterker nog....ze zijn niet open B|
 
Hier mijn dochter die het dus NIET leuk vindt motorijden.
zelfs met "dan gaan we even gezellig langs de mac" helpt niet meer.
maar ze is wel lief.... :X

SHIT VERKEERDE FOTO...

Bijlage: P1000853.JPG
 
Hier mijn dochter die het dus NIET leuk vindt motorijden.
zelfs met "dan gaan we even gezellig langs de mac" helpt niet meer.
maar ze is wel lief.... :X

SHIT VERKEERDE FOTO...
Dat komt wel goed.....als ze 18 is ...een motorrijles voor haar verjaardag en ze is om
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan