Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
beste,

Goed nieuws mijne nieuwe Z750 gaat waarschijnlijk deze week nog thuis worden geleverd!!! :)
Nu ben ik op zoek naar een mooie tankpad iemand ideeën of plaatsen waar ik die kan bestellen.
Foto’s mogen natuurlijk ook :)

mvg,

Tom
 
beste,

Goed nieuws mijne nieuwe Z750 gaat waarschijnlijk deze week nog thuis worden geleverd!!! :)
Nu ben ik op zoek naar een mooie tankpad iemand ideeën of plaatsen waar ik die kan bestellen.
Foto’s mogen natuurlijk ook :)

mvg,

Tom

Muis: nog ff de links hier plaatsen? Staat die van motografx ook tussen nl...
 
Kreeg gisteren post van Motoport Rockanje, ze hebben daar nu een vermogenstestbank.
Bij de eertse tien kopers van een powercommander wordt deze pc gratis geplaatst en afgesteld. Voor degenen die tocht nog zo'n ding wilde hebben misschien wel interessant.

groeten,
Galli
 
Crawl komt uit Hoofddorp volgens mij en als Jessy mee gaat kunnen jullie met zijn 3 tjes rijden..

check anders Crawl ff
Klopt ik kom uit Hoofddorp.
Wil best ergens afspreken.
Maar dat moeten we zaterdag dan even door nemen, nu is nog wat vroeg.

Werkt er iemand van hier in Hoofddorp.
Zag op de hoek bij mijn werk in de Debbermeerstraat een zwarte Z750 staan.
Eentje die dringend aan een wasbeurt toe was :X O-)
 
Joepie, voor het eerst in weken weer even gereden. Lekker als opwarmer voor Zondag..... Ik ben er klaar voor, en de Z (gepoetst en wel) ook.....
full
 
Ik had het reeds in de gaten...........misschien dat ik dan beter naar Stolwijkersluis kan rijden.
Eens vragen hoe ik daar het makkelijkst kom; Fulleke heeft het al eens uitgelegd, maar ik hoop dat ie het nog eens wil doen.
Brinz: ik kan je onderweg wel even oppikken, om samen naar de volgende oppikplaats te rijden. Bijvoorbeeld bij de BP pomp langs de rijksweg Rotterdam-Gouda. Die kan je niet missen... Vanaf de Brienenoordbrug rechts richting Gouda/Utrecht aanhouden, gas geven in lekkere bocht, invoegen op de rijksweg en na ca. 500 meter doemt dan rechts de BP pomp op. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan