Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe ziet het programma eruit? hoe laat zijn we waar? hoelang duurt de rit? in kms en tijd?
stel jij wel eens geen vragen??? :+ :+ :+

tussen 10,30 uur en 11,30 uur verzamelen
11,30 rijden eventueel tanken...als iedereen er al is om 11.00 uur eventueel eerder vertrekken.

Rit gaat van
Amersfoort-Hoevelaken-terschuur-barneveld-otterloo-hoenderloo-PAUZE-deventer-dijk op naar wapenveld-HALVERWEGE DE DIJK ZIT EEN LEUKE CAFE/RESTAURANT OP DE DIJK FF WAT DRINKEN-heerde-wezep-gortel-garderen-PAUZE-voorthuizen-amersfoort

ongeveer 180 km
afhankelijk van het aantal stops onderweg...eventueel halverwege een pauze van n 1/2 uurtje...ik schat zelf in tussen 15.00 en 16.00 uur terug in Amersfoort..alles afhankelijk van de snelheid van de groep....en de hoeveelheid en lengte van pauzes.

we zullen ook heel veel in de bossen rijden dus daar zullen we niet echt snel gaan....veel bomen langs de weg aan beide zijden ...dus veiligheid en voorzichtigheid staat voorop
 
Laatst bewerkt:
Muis -Z1000
Z1000 Girl - Z1000
Kpl - Yamaha R6
Knutsel - Z750
Fulleke - Z750
Hollandkawa - Z1000
Martin_Z750 -Z750
Fazerpeet - Triumph Speed Tripple
Rebellation -Ducatie?
Mag-Lity - Z750
TWIJFEL!!!!! - Z1000
BART Z1000 - Z1000
#550RAY -Z1000
Hippe Cavia - Yamaha Fazer
RonZ - Z1000
PatjeZ - Z1000
Pina Uram - Triumph Speed Tripple
Crawl - Z1000
Jaymn - Yamaha R6
 
stel jij wel eens geen vragen??? :+ :+ :+

tussen 10,30 uur en 11,30 uur verzamelen
11,30 rijden eventueel tanken...als iedereen er al is om 11.00 uur eventueel eerder vertrekken.

Rit gaat van
Amersfoort-Hoevelaken-terschuur-barneveld-otterloo-hoenderloo-PAUZE-deventer-dijk op naar wapenveld-HALVERWEGE DE DIJK ZIT EEN LEUKE CAFE/RESTAURANT OP DE DIJK FF WAT DRINKEN-heerde-wezep-gortel-garderen-PAUZE-voorthuizen-amersfoort

ongeveer 180 km
afhankelijk van het aantal stops onderweg...eventueel halverwege een pauze van n 1/2 uurtje...ik schat zelf in tussen 15.00 en 16.00 uur terug in Amersfoort..alles afhankelijk van de snelheid van de groep....en de hoeveelheid en lengte van pauzes.

we zullen ook heel veel in de bossen rijden dus daar zullen we niet echt snel gaan....veel bomen langs de weg aan beide zijden ...dus veiligheid en voorzichtigheid staat voorop
lastig ben ik he..2 de rest: heb nog gene tij dgehad om de gemaakte foto's op mn pc te zetten: die rizoma hangrepen zien er supervet uit op de zwarte Z
 
lastig ben ik he..2 de rest: heb nog gene tij dgehad om de gemaakte foto's op mn pc te zetten: die rizoma hangrepen zien er supervet uit op de zwarte Z
lastig is niemand hier hoor....maar moet wel altijd lachen als ik je post zie.
Die handgrepen zien we Zondag.... :9~
 
Brinz: ik kan je onderweg wel even oppikken, om samen naar de volgende oppikplaats te rijden. Bijvoorbeeld bij de BP pomp langs de rijksweg Rotterdam-Gouda. Die kan je niet missen... Vanaf de Brienenoordbrug rechts richting Gouda/Utrecht aanhouden, gas geven in lekkere bocht, invoegen op de rijksweg en na ca. 500 meter doemt dan rechts de BP pomp op. 8-)
Hollandkawa,..Martin Z750 (schiedam)en ik (capelle)gaan een zondag ook naar Amersfoort,Martin en ik moeten nog wel een tijd en plaats afspreken maar misschien is het wel handig om inderdaad bij de BP af te spreken, en onder elkaar naar Amersfoort te rijden.
 
jow muis,I.V.M.de meetting van zondag ga k er zeker ook proberen te zijn de rede voorwa ik hier nie eerder van gepost heb is dat ik het echt haat om eerst te moeten zeggen dat k kom en dan toch nie te kunne B| maik ga zeker mijn best doen om ook deze keer terug erbij te zijn en hopelijk komt er niets tussen ditmaal zoals het was de laatste keer.morge ga ik m nog s starten en e toerke make,zaterdag trek k s richting ardenne peinz k om de opwarming voor mij en de Z kompleet te maken en ja dan hopelijk tot zondag hé :9 :) :]
 
jow muis,I.V.M.de meetting van zondag ga k er zeker ook proberen te zijn de rede voorwa ik hier nie eerder van gepost heb is dat ik het echt haat om eerst te moeten zeggen dat k kom en dan toch nie te kunne B| maik ga zeker mijn best doen om ook deze keer terug erbij te zijn en hopelijk komt er niets tussen ditmaal zoals het was de laatste keer.morge ga ik m nog s starten en e toerke make,zaterdag trek k s richting ardenne peinz k om de opwarming voor mij en de Z kompleet te maken en ja dan hopelijk tot zondag hé :9 :) :]
Is goe.. :} :} :} :}
Doe u best...we horen van u
zet u er in ider geval bij

Muis -Z1000
Z1000 Girl - Z1000
Kpl - Yamaha R6
Knutsel - Z750
Fulleke - Z750
Hollandkawa - Z1000
Martin_Z750 -Z750
Fazerpeet - Triumph Speed Tripple
Rebellation -Ducatie?
Mag-Lity - Z750
TWIJFEL!!!!! - Z1000
BART Z1000 - Z1000
#550RAY -Z1000
Hippe Cavia - Yamaha Fazer
RonZ - Z1000
PatjeZ - Z1000 ( indien rem gefixt)
Pina Uram - Triumph Speed Tripple
Crawl - Z1000
Jaymn - Yamaha R6
BrinZ - Z1000 (indien voorband)
ZCrew - Z1000 ( als ge nie verdwaald in de Ardennen ;) )
 
Is goe.. :} :} :} :}
Doe u best...we horen van u
zet u er in ider geval bij

Muis -Z1000
Z1000 Girl - Z1000
Kpl - Yamaha R6
Knutsel - Z750
Fulleke - Z750
Hollandkawa - Z1000
Martin_Z750 -Z750
Fazerpeet - Triumph Speed Tripple
Rebellation -Ducatie?
Mag-Lity - Z750
TWIJFEL!!!!! - Z1000
BART Z1000 - Z1000
#550RAY -Z1000
Hippe Cavia - Yamaha Fazer
RonZ - Z1000
PatjeZ - Z1000 ( indien rem gefixt)
Pina Uram - Triumph Speed Tripple
Crawl - Z1000
Jaymn - Yamaha R6
BrinZ - Z1000 (indien voorband)
ZCrew - Z1000 ( als ge nie verdwaald in de Ardennen ;) )

:} mss kom ik dan de dag erna wel automatisch in amersfoort uit })
 
Stond vanmiddag met de z zonder benzine! ja dan doet zelfs een kawa het niet meer. Gelukkig was ik nog geen kilometer van mijn huis vandaan maar toch.
Sherrycan (of was het jerrycan?)halen met 5 liter benzine en erin gegooid, ben benieuwd morgen hoeveel benzine er werkelijk ingaat, want volgens mij zat er nog een beetje in. Volgens mij is de reserve niet zo heel veel. Heb trouwens 294 km gereden op een volle tank en volgens mij is dat 18 liter. Voortaan gaat Galli toch maar iets eerder tanken..........
 
hoe krijg ik hier trouwens e filmke op :?
btw filmpke is iets over 700kb(wel niet van een z maar toch wel e leuk filmke)
 
Stond vanmiddag met de z zonder benzine! ja dan doet zelfs een kawa het niet meer. Gelukkig was ik nog geen kilometer van mijn huis vandaan maar toch.
Sherrycan (of was het jerrycan?)halen met 5 liter benzine en erin gegooid, ben benieuwd morgen hoeveel benzine er werkelijk ingaat, want volgens mij zat er nog een beetje in. Volgens mij is de reserve niet zo heel veel. Heb trouwens 294 km gereden op een volle tank en volgens mij is dat 18 liter. Voortaan gaat Galli toch maar iets eerder tanken..........
Dan rijdt ie 1:16,3

das een aardig gemiddelde.

ben benieuwd wat die van mij zuipt met de PC gemonteerd...zal het niet halen denk ik
 
Stond vanmiddag met de z zonder benzine! ja dan doet zelfs een kawa het niet meer. Gelukkig was ik nog geen kilometer van mijn huis vandaan maar toch.
Sherrycan (of was het jerrycan?)halen met 5 liter benzine en erin gegooid, ben benieuwd morgen hoeveel benzine er werkelijk ingaat, want volgens mij zat er nog een beetje in. Volgens mij is de reserve niet zo heel veel. Heb trouwens 294 km gereden op een volle tank en volgens mij is dat 18 liter. Voortaan gaat Galli toch maar iets eerder tanken..........
bedoel je niet 194 :? :? :?
 
hoe krijg ik hier trouwens e filmke op :?
btw filmpke is iets over 700kb(wel niet van een z maar toch wel e leuk filmke)
mail t naar vernooygja@hotmail.com
zet ik het op de server morgen

heb ook nog een leuke van Maestro gekregen :9~ ...zet ik die er ook op
 
Hollandkawa,..Martin Z750 (schiedam)en ik (capelle)gaan een zondag ook naar Amersfoort,Martin en ik moeten nog wel een tijd en plaats afspreken maar misschien is het wel handig om inderdaad bij de BP af te spreken, en onder elkaar naar Amersfoort te rijden.

Hoi, die BP weet ik wel te vinden, je rijdt er inderdaad langs als je richting gouda gaat. Ik vindt het best. Alleen even een tijd doorgeven zodat we dan met z'n vieren richting Amersfoort kunnen rijden.

Msschien rond de klok van 9 uur of half 10 ????
 
jow muis,I.V.M.de meetting van zondag ga k er zeker ook proberen te zijn de rede voorwa ik hier nie eerder van gepost heb is dat ik het echt haat om eerst te moeten zeggen dat k kom en dan toch nie te kunne B| maik ga zeker mijn best doen om ook deze keer terug erbij te zijn en hopelijk komt er niets tussen ditmaal zoals het was de laatste keer.morge ga ik m nog s starten en e toerke make,zaterdag trek k s richting ardenne peinz k om de opwarming voor mij en de Z kompleet te maken en ja dan hopelijk tot zondag hé :9 :) :]

zet je wel je wekker dan. :+ :+
 
bedoel je niet 194 :? :? :?
nee, 294 km naar jaarbeurs Utrecht (met mooi weer)en terug (meer onder dan boven water) en 2 x woon/werk, nou ja bijna 2 x dan.....
Normaal gesproken rij na 240 km op reserve (maar als ik er eens goed voor ga zitten inderdaad net 200 km)
 
Hoi, die BP weet ik wel te vinden, je rijdt er inderdaad langs als je richting gouda gaat. Ik vindt het best. Alleen even een tijd doorgeven zodat we dan met z'n vieren richting Amersfoort kunnen rijden.

Msschien rond de klok van 9 uur of half 10 ????
ho,ho, jullie rijden toch niet direct door over de snelweg naar Amersfoort?
Lekker op de A20 eraf bij Gouda West (Hollandkawa weet de weg...) en ff verzamelen bij Esso Stolwijkersluis om half 10.
Kunnen Knutsel en ik jullie gelijk die mooie weg binnendoor naar Utrecht laten zien...


Animation%20banner70.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan