Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 6

Wat ga jij doen met je Z dit seizoen???

  • RIJDEN

    Stemmen: 16 55,2%
  • stallen in de garage

    Stemmen: 2 6,9%
  • leuk aankleden met gave dingen

    Stemmen: 1 3,4%
  • vette brulpijp

    Stemmen: 1 3,4%
  • wassen???

    Stemmen: 1 3,4%
  • posen

    Stemmen: 4 13,8%
  • meer pk

    Stemmen: 0 0,0%
  • verkopen

    Stemmen: 4 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met de zoekfunctie vind ik niks waar ik wat aan heb dus;;

Wie geeft mij aub de uitleg hoe ik de taartschep eraf haal en welke kentekenplaathouder, liefst een waarop ik makkelijk weer de originele knippers kan monteren, ik ervoor in de plaats kan monteren ???

Ik wil dus de originele bevestigingen van de motor gebruiken want ik wil niet zagen en hakken.
 
Beste mensen,

binnenkort zijn de Belgische wegen weer een Z 750-rijder rijker :] Morgen ga ik de motor halen !! Het is een zwarte geworde , heb ook reeds enkele accessoires laten plaatsen. Lelijk achterspatbord eraf, pinkers, stuurspiegeltjes, en velg-sticker(je weet wel de rand). Zal later enkele foto's plaatsen.

Greetzzz ;)
van harte gefeliciteerd met de goede aankoop... :} :} :}

enne voor dubbellicht...1 van DE belangrijkste items op een Z...klik hier http://www.veiligmotorrijden.com/

Ik heb (nog) geen aandelen....maar overweeg ze wel te kopen als hij de beurs op gaat met zijn bedrijf.. :+ :+ :+
 
Met de zoekfunctie vind ik niks waar ik wat aan heb dus;;

Wie geeft mij aub de uitleg hoe ik de taartschep eraf haal en welke kentekenplaathouder, liefst een waarop ik makkelijk weer de originele knippers kan monteren, ik ervoor in de plaats kan monteren ???

Ik wil dus de originele bevestigingen van de motor gebruiken want ik wil niet zagen en hakken.
bijna alle kleine plaathouders passen op de originele plek van de taartschep

knippers word een probleem.

taartschep er af halen staat omschreven in deel 5...Martin-Z750 heeft er ook om gevraagd en staat daar ergens beschreven

anders dit http://www.wichtlseite.de/wichtlheck/Wichtl-Heck-Umbauanleitung.zip downloaden en lezen
 
Ik heb vanochtend rond 8.20 uur een Oranje Z1000 met standaard uitlaten
uitlaten achtervolgd!, de rijder droeg een zwarte ROOF helm een leger broek en een zwarte jas met soort vogel/snavel iets achterop!!! (moest toevallig naar leusden)

Mooie Z was het , goed gepoetst ook

Van Amersfoort richting leusden hij sloeg linksaf leusden in bij de octopus !!

Mzzl Onno

(geen MF sticker btw)
 
Muis, ik ben er zeker bij.

Kom samen Met Bart uit het mooie Brabant.

Op eerdere vraag reagerend.
Heb nu sinds een paar km een pilot power voor en rijdt mijn Diablo Corsa achter nog verder af. Was/ben zeeeer tevreden over de Pirelli's. Dunlop achter vond ik wat minder.

Km-stand tot nu toe 26700.

Muis?
Bedoel je in de route misschien Gorsel ipv Gortel.

Waarschijnlijk ga ik er dan bij Deventer uit.

Greetingzzz RonZ.
 
Muis, ik ben er zeker bij.

Kom samen Met Bart uit het mooie Brabant.

Op eerdere vraag reagerend.
Heb nu sinds een paar km een pilot power voor en rijdt mijn Diablo Corsa achter nog verder af. Was/ben zeeeer tevreden over de Pirelli's. Dunlop achter vond ik wat minder.

Km-stand tot nu toe 26700.

Muis?
Bedoel je in de route misschien Gorsel ipv Gortel.

Waarschijnlijk ga ik er dan bij Deventer uit.

Greetingzzz RonZ.
leuk dat je meegaat

het is echt GORTEL...ligt tussen epe en vierhouten op de veluwe
 
09.00-09.10 is OK. Ik zou vanaf de BP Brinz op sleeptouw nemen om hem bij de volgende plaats te krijgen, maar een paar extra is natuurlijk nog leuker. Als jullie niet te veel op mijn (beginners) rijstijl letten, wil ik wel even voorrijden. Ik weet niet of de BP al open is (voor de vroege vogels), maar ze hebben daar lekkere (verse) broodjes en een fatsoenlijk toilet (voor de zeikers onder ons).
ps: is nog een Peter onder ons, of bedoel je mij :?

Hoi Peter, ik bedoelde eigenlijk Fazerpeet die heet ook Peter (snappie het nog ;) )

Is goed we zien elkaar bij de BP 8-) gezellig die D-Tour richting Amersfoort.

het weer is veelbelovend...
 
bijna alle kleine plaathouders passen op de originele plek van de taartschep

knippers word een probleem.

taartschep er af halen staat omschreven in deel 5...Martin-Z750 heeft er ook om gevraagd en staat daar ergens beschreven

anders dit http://www.wichtlseite.de/wichtlheck/Wichtl-Heck-Umbauanleitung.zip downloaden en lezen

Is goed zelf te doen, alleen even goed opletten bij het afknippen van de bedrading ( niet te kort) ik moest het even op mijn werk weer langer laten maken.
 
Muis, ik ben er zeker bij.

Kom samen Met Bart uit het mooie Brabant.

Op eerdere vraag reagerend.
Heb nu sinds een paar km een pilot power voor en rijdt mijn Diablo Corsa achter nog verder af. Was/ben zeeeer tevreden over de Pirelli's. Dunlop achter vond ik wat minder.

Km-stand tot nu toe 26700.

Muis?
Bedoel je in de route misschien Gorsel ipv Gortel.

Waarschijnlijk ga ik er dan bij Deventer uit.

Greetingzzz RonZ.


RonZ... we haden toch rond 10:00 afgesproken bij de mac rosmalen?

meschien iets vroeger 9:45?
 
Ik heb vanochtend rond 8.20 uur een Oranje Z1000 met standaard uitlaten
uitlaten achtervolgd!, de rijder droeg een zwarte ROOF helm een leger broek en een zwarte jas met soort vogel/snavel iets achterop!!! (moest toevallig naar leusden)

Mooie Z was het , goed gepoetst ook

Van Amersfoort richting leusden hij sloeg linksaf leusden in bij de octopus !!

Mzzl Onno

(geen MF sticker btw)
ik weet wel dat er twee jongens uit achterveld beide een Z1000 rijden,messchien heb je een van hun gezien :?
 
Wat een rotweer zeg vandaag!!
Staat niet een beetje wind B|
Maja ik leef nog :P
 
haaahaaahaaahaaaaa ga jij je motor nu maar inrijden kan je teminsten de groep een beetje volgen!!(als dat al lukt met een speed triple)

ps Ik zal niet hooger dan ze 2e versnelling rijden kan je m,n Zetje een beetje bij houden of dat je lukt is voor mij een weet en voor jou een vraag :+

bluffertje!!
 
via de verzekering / bank / of zoiets.

meestal worden je gegevens verspreid door dat soort instanties alhoewel het niet geoorloofd is volgens mij....


valt me op dat jullie allemaal rond amsterdam die uitnodiging gekregen hebt ???
ik heb er vandaag ook 1 gekregen...

knippersetje is trouwens binnen, morgen es ff proberen te monteren...
 
natuurlijk niet, triple rijders kunnen die zware harleys niet mannen, ze vallen meteen om !!! Hahahahaha ROFL !!! :X

:+

O, ik dacht dat die dingen nooit om konden vallen: Ze blijven toch staan op die treeplanken? :?

Nou niet meteen rot doen tegen mij....ik kan er toch ook nix aan doen dat mijn motor standaard dubbellicht heeft? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan