Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

Vandaag te horen gekregen. Dat de kawa op 3 cilinders loopt...ik ga hem afbellen, vind het een te groot risico...
Dus, als iemand een leuke z900/1000 te koop heeft, stuur mij even een pb, dan zit hier wellicht een geïnteresseerd e!!
 
afbellen ?? :?

misschien is het de bobine wel ??
of de
bougies ??

kan iets kleins zijn,wellicht toch ff kijken je weet maar nooit..
 
Daar dacht ik ook aan, maar hoe kan ik de bobine controlere? bougies is makkelijk te controleren maar bobine heb ik geen idee van? hoevee l zitten. Er eigenlijk op zo'n blok?
 
het valt mij op dat het aanbod van z900 de laatste jaren erg laag is... waar zijn al die dingen gebleven???
zelfs binnen de kawaclub wordt het al jaren minder....
 
in schuurtjes / in onderdelen / onder werkbanken.... enz....

:)

full
 
Laatst bewerkt:
:W

Al maanden ben ik hier (en in het ''dikke Kawa oldskool'' topic ) aan het :9~ :9~
Het begint hoe langer hoe meer te kriebelen om weer een oldskool Kawa aan te schaffen :}
Wel het liefst al een beetje opgeleukt... :$
Kan wel een beetje knutselen maar als ik zie wat er hier gecreëerd word 8-) *D

Heb zelf als eerste fiets op achtien jarige leeftijd een Z900 brikje gehad, en best een leuke tijd op gehad tot dat we samen een verkeersbord-paal tegen kwamen -O-

Maar om het plaatjes-gehalte op peil te houden hier èèn van mijn favorieten...

full


full


full


En voor de geïnteresseerde het volledige verhaal

http://www.z1ownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=7720&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
bij kalsbeek zwolle staan ook wat gave kawa's....waarvan 1 een z1r turbo....prijsje....15500 eurootjes....
en als je gaat zitten verbrand je gegarandeert je linker kuit aan de uitlaat....
 
Laatst bewerkt:
:W

Al maanden ben ik hier (en in het ''dikke Kawa oldskool'' topic ) aan het :9~ :9~
Het begint hoe langer hoe meer te kriebelen om weer een oldskool Kawa aan te schaffen :}
Wel het liefst al een beetje opgeleukt... :$
Kan wel een beetje knutselen maar als ik zie wat er hier gecreëerd word 8-) *D

Heb zelf als eerste fiets op achtien jarige leeftijd een Z900 brikje gehad, en best een leuke tijd op gehad tot dat we samen een verkeersbord-paal tegen kwamen -O-

Maar om het plaatjes-gehalte op peil te houden hier èèn van mijn favorieten...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En voor de geïnteresseerde het volledige verhaal

http://www.z1ownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=7720&postdays=0&postorder=asc&start=0


WAUW :} eigen fiets ? ;)
 
Over een paar weken met de z900/1200 naar de dolomieten. Een dikke week sturen daar samen met 3 zrx'en. Iemand nog tips of aanbevelingen om bepaalde reserve onderdelen mee te nemen?
op de lijst staan al binnenbanden, rem en koppelingshandel, kabels en credit card :Y
 
Over een paar weken met de z900/1200 naar de dolomieten. Een dikke week sturen daar samen met 3 zrx'en. Iemand nog tips of aanbevelingen om bepaalde reserve onderdelen mee te nemen?
op de lijst staan al binnenbanden, rem en koppelingshandel, kabels en credit card :Y

ja, rommel die ZRX-en....... -O-
_O-
 
Kom mij hier maar even melden.

Volgende speelt.

Buurman van mij heeft een z900 staan. Met de nadruk op 'staan'. Beestje heeft in geen 7 jaar gelopen. En met het jaarlijkse straatfeest aan de praat geraakt en van het een kwam het ander. 'Wil jij mij helpen dat ding weer aan het lopen te krijgen' 'Geen probleem, moet toch lukken?!'

Tsja dat was 4 maanden geleden, niets meer van gehoord tot vanavond. Heeft die hem opgehaald en stond hij bij mij voor de deur.

Moet er dus aan gaan geloven. Sleutelen aan een Kawasaki z900.
Enige wat ik er op dit moment van weet is dat die in parelmoer is overgespoten, hij 7 jaar stil heeft gestaan, spaakwielen, een 4-in-1, nog ingevoerd moet worden vanuit België, hij binnenkort bij mij op de brug komt en dat ik nog never nooit aan een Kawa heb gesleuteld :+

Dus ik ga mij hier nog wel eens melden met vragen ;)

Eerst maar eens de olie eraf en verse erop, kijken dat het blok niet vaststaat en misschien zin heeft om aan te slaan.
Nog andere zaken die ik zeker niet moet vergeten?

Hij weet verder nog niet goed wat hij er mee wilt aanvangen. In eerste instantie aan het lopen brengen. Misschien dat hij hem daarna wilt verkopen, zelf wat op rond wilt rijden. Krijg in ieder geval niet de indruk dat hij er erg veel tijd en energie in wilt steken. Dus als iemand interesse heeft laat mij dat dan weten via een berichtje, wie weet wilt hij er nu al vanaf tegen een juiste prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan