VTR 1000 F (Deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
En hier gaan we verder :)

Meteen maar even een gedeelte van de openingspost van het eerste deel gekopieerd



Welkom

full





MF'ers op een Firestorm
(@) = member of MF-VTR-Mailinglist

2-wheel fanatic - Rood
6npolo - Geel
Arie Bombarie
ASracing - Zwart
Asteroid9 - Geel - Rijnsburg
BartuzzZ - Rood
Biafraatje (@) - Zwart
B.O.B - Zwart
Boegje (@) - Geel - Utrecht
Boerke - Grijs - Drente & Groningen ;)
Bombekio - Rood
Catwoman
(Chaz (@) - Zwart - maar nu even niet...)
Claymore - Rood
Chrieke
Dappe
Demous (@) - Rood - Groningen
DEO MC (@) - Rood - Zuid-Holland
Dinky Toy (@) - Zwart
Djoembi (@) - Blauw
Druiloor
Eagletje
Empie - Rood '97 - Leeuwarden
Fastlex - Oranje
Firestarter996 (@)
Firestorm Patje - Matzwart
Flying goalie (@) - Rood - Noord-Brabant
Fuse - Rood
Gerrit - Zwart - Antwerpen België
Griffin - Geel
Hinke
JochenVC (@) - Geel
Kasaert
Knallen ! (@) - Geel
kevinopeppino - Zilver '99 - ??
Kleef - Geel :P
Koenta Kinte
KrZzzzoef
Leeke (@) - Blauw - Zuid-Holland
Link - Rood - Noord-Holland
Lion VTR
Makke - Rood
Martijn24
miVTRchael - Rood
Moto-rick (@) - Geel - Zuid-Holland
mr.RF (@) - Rood
Piedro
Potti - Rood - Overijssel
Ralphie (@) - Geel
Redbull996 - Rood
Renzo - Geel - Oost-Vlaanderen België
Ridje - Matzwart
Rock - ?? - ??
Rode VeTeR - Rood
RonVTR - Matzwart
Rotondemonster - Geel - Almere
Ruffneck - Matzwart
Schuimbanaan (@) - Geel - Overijssel
ScheurMaus (@) - Blauw - Noord-Brabant
Schumi
Sjoske - Geel
Sjorzz
Smeinkie - Geel - Zuid-Holland
Smitje - Rood
Spamdre - Blauw
Speedfreak98 - Rood
Spoetnik (@) - Geel - Apeldoorn Gelderland
Sparc - Rood
TassieVTR - Geel - Zuid-Holland
Tomba - Rood - Noord-Brabant
Torque97 - Mat-zwart
Tuupke (@) - Rood - Noord-Brabant
VTRArno
VTR Biker
VTRDopey (@) - Rood - Utrecht
VTRJacco - Geel
Vtr martje - Blauw
Vtrwin - Blauw - Noord-Holland
Vuurstorm
Wout! - Zwart
Xychix - Zwart
Zert - België

Wil je ook op de MF-VTR-Mailinglist? Mail dan naar:

nognietingebruik@hotmail.com (Dinky Toy)

Aanvullingen kun je mailen naar adres in mijn profiel

 
Laatst bewerkt:
Dan hier maar nogmaals posten :-) Je hebt het maar druk met al die posts Sjoske


Heeft er ook iemand een geluidsopname van hoe een VTR klinkt als ie goed is? Vraag me nl nog steeds af hoe het blokje moet klinken, omdat ik wel iets hoor tikken, maar me nog steeds afvraag of dit zo hoort.

ow ja, en het is hier mooi weer, dus kriebels beginnen verstand te beinvloeden...

ow ja2: zet mij er ook maar tussen. '97-er, rood
 
FF zoeken in deel 2, daar staat een post van mij met een geluidsbestandje erin :)
 
Hee goed idee Sjoske !
Dat ander Topic werd toch ook al weer groot.

Ps je kan mij (helaas) weghalen in de lijst met VTR eigenaren....
 
Hee goed idee Sjoske !
Dat ander Topic werd toch ook al weer groot.

Ps je kan mij (helaas) weghalen in de lijst met VTR eigenaren....

Had het ff heel snel gedaan want moest weg op visite (daar ben ik nu nog). Zal straks thuis de lijst even bijwerken.
 
Dat gaat snel, deel 3 zal vast wel weer een succes worden met al die nieuwe VTR-en erbij. Ben dit weekend druk geweest met men brik project. Dus de VTR mag nog even onder het zeiltje blijven....
 
Ik zit met een idee te spelen waarbij ik een database aanmaak waarin iedereen zijn firestorm kan registreren met de betreffende kleur, mods e.d

Er zijn een aantal zaken waar dit handig voor zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld, jij hebt een set kleine knippers te koop en je kijkt in de db naar iemand die nog geen kleine knippers op zijn VTR heeft. Simpel voorbeeld maar "you get the idea"

Is daar interessen voor ?

Of bestaat zoiets al ?
 

Tnx, direct beet ;)

Heb geluisterd en die van mij maakt meer herrie maar tikt ook zoals die van Sjoske. Ik heb een hoogtonige en laagtonige tik in het blok. Die laagtonige hoort er denk ik bij, maar die hoogtonige niet. Kan ook niet precies aanwijzen waar het geluid precies vandaan komt, maar je hoort 'm het beste als je er naast staat met je oor.
Zo straks toch nog stiekum ff gereden (moest iemand kuipschade nog laten zien, wou weten of de VTR het nog goed deed en kon het toch niet laten (mooi weer)), maar het blokje tikt nogal en varieert mee met het toerental. Als ik de koppeling inknijp, dan is het plotseling weg, maar bij stationair toerental hoor ik het weer. Tussen 3000 en 4000 toeren is het het duidelijkst te horen. Daarboven nemen de uitlaten de overhand.
Heb ook het idee dat het erger wordt, dus dinsdag ff locale motoprot bellen voor afspraak en rest van de tijd gaat de VTR in de motteballen totdat ie weg gaat.
 
Hallo VTR collega's, Ik heb het er op het nu al oude forum al over gehad. Ik Heb een vtr firestorm gekocht uit begin 1998 hij heeft nu 21000 km gelopen. Nu hoor ik als hij warm is een soort zacht getik, geratel bij 2000 toeren,dus alleen bij ronde 2000 toeren. Stationair loopt hij mooi en bij meer toeren loopt hij ook perfect. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Ik zit zelf te denken aan de kleppen of distributieketting.

Alvast bedankt :} Remco
 
Iemand ook een idee hoe ik de buddy er het beste af kan halen? Heb het geprobeerd met het sleuteltje, kwart slag draaien, maar dan kan ik alleen het achterste deel(waar monokap zit) optillen (vingers eronder, plm 4 cm omhoog) en de rest wil niet. Wil niet meer kapot maken vandaag, al genoeg ellende op 1 dag gehad.

Ben ik nou gek (dat ook) of doe ik iets verkeerd?
 
Hallo VTR collega's, Ik heb het er op het nu al oude forum al over gehad. Ik Heb een vtr firestorm gekocht uit begin 1998 hij heeft nu 21000 km gelopen. Nu hoor ik als hij warm is een soort zacht getik, geratel bij 2000 toeren,dus alleen bij ronde 2000 toeren. Stationair loopt hij mooi en bij meer toeren loopt hij ook perfect. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Ik zit zelf te denken aan de kleppen of distributieketting.

Alvast bedankt :} Remco

Wat ik begreep van de info op het forum zou het de nokkenaskettingspanner (leuk scrabble woord) kunnen zijn. Ik heb zelf ook getik in het blok bij alle toeren (tot zover hoorbaar) en vertrouw het niks niet. Ik ga voor de zekerheid die dingen laten vervangen, voordat de ellende nog groter wordt.
Al bij een motorzaak geweest? Zo ja, wat zeiden hun?

Mijn VTR stamt uit '97 en heeft plm 16800 km's gereden.
 
Vergeet ook niet dat je op een motor meer mechanich geluid hoort als in een auto .
Je zit direct op het motorblok dus je hoort ( en vaak als je erg aandachtig luisterd) van alles

Zoals die van Sjoske klinkt klinkt die van mij ook en die loopt als een zonnetje.

Wat je ook hoort in het blok is iedere ontbranding en al het geluid wat daar bij hoort.
 
Sjoske, goede zaak dat deel 3. Ik kon er maar niet aan wennen dat een vtr-topic door Baksteen geopend was.
O ja, ik woon tegenwoordig landelijk in Apeldoor, Gelderland, dus dat Zuid-Holland achter m'n naam klopt niet meer :)
 
Sjoske, goede zaak dat deel 3. Ik kon er maar niet aan wennen dat een vtr-topic door Baksteen geopend was.
O ja, ik woon tegenwoordig landelijk in Apeldoor, Gelderland, dus dat Zuid-Holland achter m'n naam klopt niet meer :)


Ik ben je nog niet tegen gekomen in het Apeldoorn topic

Fuse uit Zutphen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan