vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker een paar van hier.... :}

full


full
 
Ben zelfs nog op regio tv geweest man hier. Op het laatste stukkie film komt er een scooter aangewheelyt en rijd ik bijna tegen die weirdo aan!
piccie volgt
 
Ik vond de meeting ingetogen..... wel mooie sfeer.
Maar goed volgend jaar beter...... of nog een meeting richting zomer, met ECHT mooi weer................ :P
 
diameter pijp past bij de meeste uitlaten niet van SP1 nar SP2. Zit verschil in.
hey sander,is jou SP probleem al opgelost?
die van mij heeft zondag zijn vuurdoop gehad met dat kloteweer,en heeft geen klap verkeerd gegeven,loopt weer zoals het hoort.
laat ff weten hoe het jou verloopt

@ donnie,was relax om je een keer IRL te ontmoeten
 
@ sp1ke: idem! gaan binnenkort wel eens een stukkie gummen met een groepje dan heb ik in ieder geval weer een sp broederschap gevoel!
(dit omdat ik 5 juni niet mee kan door omstandigheden!)
 
Er zijn mooie dempers te koop bij SUPERPOLE.nl....... Zij hebben bijvoorbeeld ook losse pijpen, voor hoge en lage montage te koop. Misschien kan je die wel gebruiken. kan je altijd navragen. Ze maken ook het één en ander op maat.
Ze zitten in ketsheuvel bij de befteling.
 
Er zijn mooie dempers te koop bij SUPERPOLE.nl....... Zij hebben bijvoorbeeld ook losse pijpen, voor hoge en lage montage te koop. Misschien kan je die wel gebruiken. kan je altijd navragen. Ze maken ook het één en ander op maat.
Ze zitten in ketsheuvel bij de befteling.
Die ken ik.
Daar heeft een maat van me z'n uitlaat op maat laten bakken.

Mooi spul.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan