vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
En heeft er toevallig nog iemand een (linker) spiegel, (linker) zijkuip of kontje liggen? ;) Koppelingshendel is inmiddels gerepareerd.
Hé Sandra,

Da's lang geleden, ik heb nog wel orginele voor en achterknipperlichten, en een orgineel kuipruitje voor je liggen.

Groetjes Kokkie
 
zeg sandra,zullen we de kosten van de knippers delen dan,ik heb rechtsvoor nog een knipper nodig,mijn SPeen is daarstraks op de rechterkant gekletterd.
onderuit geremd op klinkertjes met 10 km per uur.
uitlaatophanging achter de rempomp afgebroken,knipperlicht verwoest,remhandel beschadigd,achterrempedaal beschadigden een beetje schade aan de honda vleugel stickers rechts.
heeft iemand misschien nog een beetje rode verf om bij te tippen?
zwart heb ik al,voor de vleugelsticker,autolak zou wel gaan toch?
schade valt gelukkig mee,maar voelt wel klote zeg
 
zeg sandra,zullen we de kosten van de knippers delen dan,ik heb rechtsvoor nog een knipper nodig,mijn SPeen is daarstraks op de rechterkant gekletterd.
onderuit geremd op klinkertjes met 10 km per uur.
uitlaatophanging achter de rempomp afgebroken,knipperlicht verwoest,remhandel beschadigd,achterrempedaal beschadigden een beetje schade aan de honda vleugel stickers rechts.
heeft iemand misschien nog een beetje rode verf om bij te tippen?
zwart heb ik al,voor de vleugelsticker,autolak zou wel gaan toch?
schade valt gelukkig mee,maar voelt wel klote zeg
Ik heb nog een potje SP1 rood, en SP1 zwart staan, maare je woont niet bepaald om de hoek, dus als je een keertje niets te doen hebt in een weekend, dan mag je langs komen knallen, en de Speen komen bijtippen.
 
@Kokkie: Heb je toevallig de RAL codes van die verf?

Sp1ke: '( balen voor je man, altijd kl.t. als zoiets gebeurd.
 
Ik ben vandaag met de SP2 naar de motorzaak geweest en heb naar de inruilwaarde gevraagd. Thuis even aan het rekenen geweest, de afschrijving in twee jaar zou 50 eurocent per gereden kilometer zijn. En dan heb ik de kosten van het onderhoud banden , olie, filters en de verzekering en belasting niet meegerekend. :X
Blijf dus lekker nog een jaar op de SP2 rijden :] en dat is bepaald geen straf.
Misschien ga ik nog een paar kleine modificaties plegen zoals een hoger ruitje en andere schakel-/rem-set.
 
Ik heb nog een potje SP1 rood, en SP1 zwart staan, maare je woont niet bepaald om de hoek, dus als je een keertje niets te doen hebt in een weekend, dan mag je langs komen knallen, en de Speen komen bijtippen.
zwart is al voor elkaar,maar als ik het rood bij mag tippen zou dat super zijn.
nootdorp is een uurtje rijden,dus dat valt wel af te spreken binnenkort.
eerst wil ik mn rem/voetsteun vervangen,want mn uitlaatophanging is gebroken '(
onderhuids is alles nog heel,alle ophangpunten van de kuip zijn goed en er lekt niets,dus dat scheelt.
 
Ben vandaag ook ff geweest in soesterberg voor info inruilwaarde!
9000 eurie ik zei voel je je wel lekker chef!!

donnybrasco voorlopig gewoon speen en dus!!
 
ja,die doe je toch niet weg??
die van mij kan maar op 2 manieren weg gaan,platgaan en dan totall loss,of gestolen worden,maar verder gaat ie voor niks anders de deur uit :)
 
zeg sandra,zullen we de kosten van de knippers delen dan,ik heb rechtsvoor nog een knipper nodig,mijn SPeen is daarstraks op de rechterkant gekletterd.
onderuit geremd op klinkertjes met 10 km per uur.
uitlaatophanging achter de rempomp afgebroken,knipperlicht verwoest,remhandel beschadigd,achterrempedaal beschadigden een beetje schade aan de honda vleugel stickers rechts.
heeft iemand misschien nog een beetje rode verf om bij te tippen?
zwart heb ik al,voor de vleugelsticker,autolak zou wel gaan toch?
schade valt gelukkig mee,maar voelt wel klote zeg

ik heb nog orginele knippers voor en achter en achterlicht mail me maar als je meer wil weten
 
@jeroen sp1,hardstikke bedankt voor de knippers,jammer dat je de SP hebt verkocht
vanavond de knipperdraadjes aan de stekker gesoldeerd,en de boel weer gemonteerd.
verlichting en bestikkering van de SPeen zijn nu weer oke.
remhandel en rempedaal polijsten en dan zijn die ook weer goed.
bij kokkie binnenkort ff het rode schrammetje bijtippen.
moet alleen nog de voetsteun rechts vervangen,vanwege de uitlaatbevestiging en dan is mijn schatje weer strak.
(en ik zit er hard over te denken de leo,s er weer onder te hangen,maar dan wel met DBkillers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan