Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
kan je vanavond toch ook ff langs... :X
nee want jessy viert haar verjaardag daar ook maar alvast hebben we ze allemaal voorlopig effe gehad denk ik




rikkie heeft hekel aan verjaardagen dat onzinnig vriendelijk zijn tegen mensen die je niet zo aardig vind :r
 
Goed Man ...gaan we je zien!!!
en genieten van die triple...jaja...vind m mooi :9~

hoe rijd je naar Nijmegen???welke route???

als je via utrecht rijdt houd dan Arnhem aan...eraf bij Maarsbergen....Motel maarsbergen staan wij rond 10.00 uuur

Hi Mini-Rat, was inderdaad al van plan te vragen waar je zou staan in Maarsbergen! Ik zal er zijn om plm. 10 uur.

Is er maar 1 afslag Maarsbergen?
 
Hi Mini-Rat, was inderdaad al van plan te vragen waar je zou staan in Maarsbergen! Ik zal er zijn om plm. 10 uur.

Is er maar 1 afslag Maarsbergen?
afslag 22 maarsbergen op de weg Utrecht - Arnhem

is goed...zie je om 10 uur..kan je ff bakkie doen om wakker te worden

full
 
nee want jessy viert haar verjaardag daar ook maar alvast hebben we ze allemaal voorlopig effe gehad denk ik




rikkie heeft hekel aan verjaardagen dat onzinnig vriendelijk zijn tegen mensen die je niet zo aardig vind :r
Alvast gefeliciteerd dan met haar verjaardag.
 
Afgelopen zaterdag bij van Wijk proefgereden op een Z750s, niet zo mooi als een gewone Z maar het ging mij om de rijeigenschappen; Het rijdt heel makkelijk, soepel schakelen stuurt ook goed alleen mis ik de koppel! verder gave fiets. Is er nog wat aan het vermogen te rommelen zodat er wat meer trekkracht vrij komt (zonder gelijk een Z1000 te kopen ;) )?

Veel plezier vandaag!

Patrick :}
 
afslag 22 maarsbergen op de weg Utrecht - Arnhem

is goed...zie je om 10 uur..kan je ff bakkie doen om wakker te worden

(Afbeelding)
Bij de weg...in maarsbergen kun je goedkoop tanken bij van die onbemande tankstations..de shell,tango en tinq zitten daar naast elkaar met dikke kortingen
 
nee want jessy viert haar verjaardag daar ook maar alvast hebben we ze allemaal voorlopig effe gehad denk ik




rikkie heeft hekel aan verjaardagen dat onzinnig vriendelijk zijn tegen mensen die je niet zo aardig vind :r

Jammer '(

@Jessy: Alvast gefeliciteerd :}
 
Afgelopen zaterdag bij van Wijk proefgereden op een Z750s, niet zo mooi als een gewone Z maar het ging mij om de rijeigenschappen; Het rijdt heel makkelijk, soepel schakelen stuurt ook goed alleen mis ik de koppel! verder gave fiets. Is er nog wat aan het vermogen te rommelen zodat er wat meer trekkracht vrij komt (zonder gelijk een Z1000 te kopen ;) )?

Veel plezier vandaag!

Patrick :}
jawel hoor,...ander luchtfiltertje erin...open uitlaat 4-1 ...eventueel de powercommander erop...gaat hij helemaal als de brandweer.

De S versie heeft een andere afstelling als de gewone Z...De gewone is veel feller...sportiever....stuurt ook scherper als de S versie
 
nee want jessy viert haar verjaardag daar ook maar alvast hebben we ze allemaal voorlopig effe gehad denk ik




rikkie heeft hekel aan verjaardagen dat onzinnig vriendelijk zijn tegen mensen die je niet zo aardig vind :r


is ter al gezongen???



lang zal ze leve, lang zal ze leve, lang zal ze leve



verder ken ik het niet, iets met gloria???
 
Zo te zien gaat het helemaal goed komen vandaag 8-)

ga me eigen ook ff soppen, aankleden, fiets buiten zetten en dan op mij gemakkie naar maarsbergen :]

Tot zo.
 
jawel hoor,...ander luchtfiltertje erin...open uitlaat 4-1 ...eventueel de powercommander erop...gaat hij helemaal als de brandweer.

De S versie heeft een andere afstelling als de gewone Z...De gewone is veel feller...sportiever....stuurt ook scherper als de S versie
Dat kan alleen maar beter worden dus *D *D

ps...dat dubbellicht is toch alleen een kwestie van de h7 bollen met elkaar doorverbinden??
 
regel ik n kantenschutz voor je

wasda, een kantenschutz?

Dat kan alleen maar beter worden dus *D *D

ps...dat dubbellicht is toch alleen een kwestie van de h7 bollen met elkaar doorverbinden??
dacht het niet!, als je doorverbindt brandt je grootlicht vol en verblindt je de hele boel.
ook je flash werkt dan niet meer.
Nee, om mooi dubbellicht te krijgen moet grootlicht 40% van zijn lichtsterkte branden, en daar zorgt dit setje voor:

full


http://www.veiligmotorrijden.com

Animation%20banner70.gif


voor de rest: veel plezier, mooi weer hebben jullie vandaag in ieder geval!
 
wasda, een kantenschutz?dacht het niet!, als je doorverbindt brandt je grootlicht vol en verblindt je de hele boel.
ook je flash werkt dan niet meer.
Nee, om mooi dubbellicht te krijgen moet grootlicht 40% van zijn lichtsterkte branden, en daar zorgt dit setje voor:

(Afbeelding)

http://www.veiligmotorrijden.com

(Afbeelding)

voor de rest: veel plezier, mooi weer hebben jullie vandaag in ieder geval!
een tankbies en dank je...balen dat je niet mee kan :(
 
wasda, een kantenschutz?dacht het niet!, als je doorverbindt brandt je grootlicht vol en verblindt je de hele boel.
ook je flash werkt dan niet meer.
Nee, om mooi dubbellicht te krijgen moet grootlicht 40% van zijn lichtsterkte branden, en daar zorgt dit setje voor:

(Afbeelding)

http://www.veiligmotorrijden.com

(Afbeelding)

voor de rest: veel plezier, mooi weer hebben jullie vandaag in ieder geval!
Dank voor de wijze worden :+
 
Lekker rustig hier ;)
Heb nog even getwijfeld maar mijn gezonde verstand heeft het helaas gewonnen '(
Zit nu dus met dat mooie weer thuis te blokken :r
Maar ik ga vanmiddag toch echt even een stukje :] anders draai ik echt dol
crazyface.gif
 
morgen , nog net , ik heb een vraagje :
net dubbel licht geinstalleerd en aan de hand van muis zijn schema ging dat goed maar , groot licht brand wel maar kan hem niet instellen
heb al aan het schroefje lopen draaien maar reageerd helemaal niet
koppelingen nog een keer aan geknepen maar doet niks
als ik groot licht aan doe , doet hij het gewoon
dus wat doe ik fout ?
groetjes boldy
 
hij gaat wel uit door middel van het schroefje maar kan hem niet zo fel laten branden als het dimlicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan