Z1000-750-750s meeting place 7

welke kleur is het mooist?

  • rood

    Stemmen: 6 14,6%
  • zwart

    Stemmen: 18 43,9%
  • blauw

    Stemmen: 3 7,3%
  • oranje

    Stemmen: 7 17,1%
  • groen

    Stemmen: 4 9,8%
  • zilver

    Stemmen: 2 4,9%
  • geel

    Stemmen: 1 2,4%
  • anders...

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    41
Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Z1000GIRL & KPL hartelijk dank voor de gezellige dag en mooie rit :} :} :}

Alle aanwezigen heel hartelijk dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid vond t weer top met jullie :} :} :}

een ieder die piccies post mijn allergrootste dank.

Heb de band ff snel bekeken...1 uur en 48 minuten lang :9~ ....ff toppen op de snelweg is helemaal verprutst |( |( ..zie niet eens de teller ;( ....door t licht :( ...halverwege is de band er mee gekapt door de trillingen :( :( :( ....wegdek was nou niet bepaald lekker strak asfalt...KPL heeft ons wel gefilmd toen we langs kwamen }) ..dus daar moeten we het mee doen helaas...heb rond de 262 gereden n stukkie..er stond veel tegenwind...en dan bedoel ik niet de rijwind.. ;) ..moesten veel van t gas door linkerbaan toeristen.....op het end bij de grens ging er nog zo'n lekker bejaard echtpaar naar de linkerbaan zonder richting aan te geven :( :( :( :( :( :( :( ....moest toen toch wel ff heel stevig in de ankers....ben er maar rechts voor bij gegaan.

Helaas de camera van KPL vergeten mee te nemen.. |( |( |(
maar komt goed beloof ik.

onderweg nog n M-Fer gespot Rob "only the best"
ff op n parkeerplaats mee staan praten...aardige jongen...mooie streetfighter suzuki gsx-750r ...toch leuk zo'n stickert ;)

Over mijn nieuwe veren niets dan lof :} :} :} :}
Fiets reageert perfect en stuurt als een scheermes nu....ook bij hoge snelheden blijft hij zeer stabiel en dat zweven ben ik kwijt boven de 240+

Ad...klote van dat kapje ... ;(

Allen nogmaals hartelijk dank :} :} :} :} ...zal de film deze week bewerken en op de server van Motozie plaatsen.
 
Laatste:
OOK NOG HULDE AAN MOTORGUP! Kon het zo te zien goed bijhouden,
hopen je nog een x te zien bij de volgende meetings :}

SPEEDKING leuk dat je toch nog kwam *D
voor 4-tje + speedking: top jullie een x in t echt gezien te hebben :}

full
 
Laatste:
OOK NOG HULDE AAN MOTORGUP! Kon het zo te zien goed bijhouden,
hopen je nog een x te zien bij de volgende meetings :}

SPEEDKING leuk dat je toch nog kwam *D
voor 4-tje + speedking: top jullie een x in t echt gezien te hebben :}

(Afbeelding)

Thanks!! *D Begin was nog wat onwennig, was ook lang geleden dat ik met een grote groep had gereden, verder was ik nog wat aan 't wennen aan de Z... maar met de kilometer ging het beter!

KPL + Z 1000 Girl heel erg bedankt voor de mooie rit en de organisatie!! Was super!! :} :} :}

Iets meer dan 500 km op de teller gezet vandaag... :]
Was wel erg blij thuis te zijn, vond de rit naar huis nog het zwaarste gedeelte van vandaag... goed te merken dat ik tot vorige week lang niet had gereden... zo'n beetje alles deed zeer... :X

Heb vandaag een hele leuke dag gehad, en zal zeker vaker langs komen. (22 mei staat al in de agende, als het definitief die datum word ;) )

Mensen bedankt voor de leuke dag!!!
Knutsel, was een leuk stukje :] van Gouda naar Maarsbergen...
Martin, kom je vast binnenkort nog wel eens tegen in de omgeving, anders een keertje wat afspreken om samen te rijden... *D
 
Met 'Es' bedoel ik het zelfde als 'Zed'.
Heb nog wat foto's gemaakt van de montage voor dubbellicht op een Z750 S.
 
Is goed hoor, we spreken wel binnekort wat af...
Het laatste stuk vondt ik het behoorlijk koud worden, terwijl halverwege ineens de zon ging schijnen.
Ik had het andersom...ging bij Barneveld de A1 op werd het steeds warmer....volop zon :? ...waren ook enorm veel kinderen bij mij in de straat aan t spelen...heb ik ze maar ff de stuipen op het lijf gejaagd met die brulbak }) })
 
Ik had het andersom...ging bij Barneveld de A1 op werd het steeds warmer....volop zon :? ...waren ook enorm veel kinderen bij mij in de straat aan t spelen...heb ik ze maar ff de stuipen op het lijf gejaagd met die brulbak }) })

Had je ook gewoon je helm af kunnen doen!! ;)

Ik dacht onderweg trouwens ook: lekker, het zonnetje komt door!! Echter, vanaf Alphen a/d Rijn was het erg koud en mistig....dusdanig koud dat kleine Pina bij thuiskomst zowat niet meer te vinden was :(

Toch hebben we het vandaag goed getroffen: niet te koud, droog, goed gezelschap, mooie rit!!!.....De dag kon trouwens al niet meer stuk na vanochtend: de aanblik van dat vrouwtje in Motel Maarsbergen,daar kreeg ik het al warm van :9~
 
Had je ook gewoon je helm af kunnen doen!! ;)

Ik dacht onderweg trouwens ook: lekker, het zonnetje komt door!! Echter, vanaf Alphen a/d Rijn was het erg koud en mistig....dusdanig koud dat kleine Pina bij thuiskomst zowat niet meer te vinden was :(

Toch hebben we het vandaag goed getroffen: niet te koud, droog, goed gezelschap, mooie rit!!!.....De dag kon trouwens al niet meer stuk na vanochtend: de aanblik van dat vrouwtje in Motel Maarsbergen,daar kreeg ik het al warm van :9~
was prima motorweer :} :} :} ietsje meer zon voor het betere plak resultaat had van mij wel gemogen...verder geen klagen over het weer.

ik kreeg het ietsje warm van mijn supermotard uitstapje in dat bochie

en...kleine Pina al ontdooid???? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan