En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
:} je moet toch wat, heb echt spijt dat ik me schakelbrommer verkocht heb...diestond altijd op te oprit trouens (rood) en kom er nu pas achter wat het verschil is, niet alleen naar school fietsen nu maar ook me vrienden in huizen en bussum en naarden zie ik gewoon minder en mis het schakelen echt enorm..............majah het was me eigen schuld dat ik zo stom gedaan heb. het ergswat me nu kan overkomen is dat meneer/mevrouw de rechter zegt dat ik tot mijn 21ste!!!! moet wachten met mijn rijbewijs ;(

Hoezo erg, kun je meteen op vol vermogen ;)
Maar ach, we doen allemaal wel eens iets stoms. Als we er maar van leren *D

[me]Michel27 gaat slapen, trusten en misschien tot morgen bij 538 op de groest. Hoor net dat ik toch ga :+ [/me]
 
toppie(D slinger anders morgen rond 12 msn ff aan en voeg me toe ( stanleypuijk@ hotmail.com dan vraag ik wel waar je ongeveer heen gaat, of zeg het hier dan kom ik even kijken en krijg je een biertje van me want wil je toch wel leren kennen. en ik gaat ook slapen want morfgen weer vroeg fysio (klote rug) dus misschien tot morgen !
 
Yo yo yo, zet mij in principe ook maar op de lijst voor a.s. 8 Mei, richtin Megameeting..

ik kom uit Kortenhoef en ga dan voor het eerst eens rijden met 't Gooi clubbie, terwijl ik dat al eerder had willen doen, maar de tijd ontbrak mij gewoon.

Overigens wil ik iemand achterop meenemen en probeer dat te regelen voor zondag en tenzij er iemand uit 't Gooi clubbie absoluut mee had gewild, kan die ook achterop..
 
gaan jullie eigenlijk wel eens op gewone zaterdag avond naar de groest? en is het anders een idee om bijvoorbeeld met hilversum alive de vrijdagavond met zijn allen ergens van tevoren gezellig af te spreken en een biertje te drinken? lijkt me wel gezellig want ken jullie alleen van het forum.

Beter idee:

Kom regelmatig naar Sven's.. hehe.. daar ben ik elke avond wel te vinden.. behalve op maandag en dinsdag.. (dan is ie dicht :P )

achter de bar kennen ze Little_Bear wel ;)
 
haha en dan altijd meenemen zeker :+ zag vorige keer namelijk een gixxer met mf sticker rijden maar d8 ja en nu....kan wel gaan gillen ofzo maarja, misschien dat ik jou en mechanical animal wel herken (blade :} ) van tevoren *D en anders als je in de buurt van de larense weg een gozer van circa 2 meter ziet rijden op een mountain bike moet je ff opletten of ie gefascineerd nar je motor kijkt *D


Die Gixxer kan ik nog weleens geweest zijn, ik knal regelmatig door het H'sumse. Gelieve niet ervoor te springen!! Zwaaien mag wel maar de kans dat ik je zie is gering.(Noppie word wel vaker aangesproken door boze kennissen dat hij nooit terug zwaait, ik zie ze domweg niet en let meer op het verkeer met al die idioten op de weg) Die gastoeter is wel een idee dat zal ik wel horen en even terug toeteren.


Grtzz en cu zondag (nee ik rij niet mee maar probeer jullie daar wel te vinden)
 
djeezus,jij bent er vroeg bij man,hoe bevalt je nieuwe koekblik?
wanneer zie ik hem?

Tsja, sommigen onder ons moeten wél vandaag nog werken... :(
Jij ook? Je bent ook best wel vroeg namelijk.

Nieuwe koekblik is helemaal geweldig, zal hem snel even komen showen. Zie ik je vanmiddag nog op de Groest?
 
Tsja, sommigen onder ons moeten wél vandaag nog werken... :(
Jij ook? Je bent ook best wel vroeg namelijk.

Nieuwe koekblik is helemaal geweldig, zal hem snel even komen showen. Zie ik je vanmiddag nog op de Groest?

:Z moggûh :)
 
@ Asami, en de rest....is dit wat voor bij de beginpost? Zodat we misverstanden zoals de vorige keer kunnen voorkomen? Eerlijk gepikt uit een ander topic en die had het weer van een andere site :)

Voorbereiding
o Rijdt altijd met licht aan.
o De voorste man houd er rekening mee dat hij verantwoordelijk is voor de hele ploeg

o De rit is officieel niet georganiseerd, en berust op een "toevalstreffen" en toevallig dezelfde kant oprijden.....!!!! dit ivm aansprakelijkheid en ritten

o Geen wheelies of stoppies daar waar het ongelukken kan veroorzaken.
o Iedereen vertrekt per definitie met een volle tank. De tankstops worden afgestemd op de dorstigste motor of de motor met de kleinste benzinetank.

Rijden in een groep
o Iedereen volgt de voorrijder. Deze weet waar we heen moeten.
o Indien de weg en omstandigheden het toelaten wordt er in 'Z'- (baksteen) formatie gereden.

o Houdt AFSTAND. Bij een botsing is de achterste altijd schuldig. Let ook bij het wegrijden vanuit stilstand op je voorganger. Verzeker jezelf dat hij daadwerkelijk wegrijdt alvorens je zelf optrekt.

o Wanneer de groep in tweeën splitst (b.v. bij een verkeerslicht), wordt er bij de eerst volgende veilige plaats, doch uiterlijk bij de eerste afslag (eventueel slechts door één persoon als de situatie dit vereist) gewacht tot de rest weer bij is.

o Wanneer de voorrijder een teken geeft (b.v. arm omhoog als teken dat er zo’n kast langs de weg staat) geef dit teken dan zelf naar achteren door, zodat ook de achterste rijders, die het gegeven teken niet kunnen zien, daarvan kennis kunnen nemen.

o Inhalen: dit doe je in principe alleen en voor eigen risico. Haal niet in omdat een ander dat ook doet. Ieder kiest voor zich het ideale moment om in te halen.

Snelheid
o Het rijden van (te) hoge snelheden brengt grote gevaren met zich mee. Houdt als voorrijder daarom rekening met onervaren rijders in de groep.

o Rijdt je eigen tempo en ga om bij te blijven niet boven je eigen grenzen of die van je motor rijden.
 
die regels zijn wel handig, voorkomt in ieder geval misverstanden zoals vorige keer

Hehe welke vorige keer???? :+ ........

Maare vandaag nog luitjes die zich in hun pak gaan hijsen???? ik zo denk ik wel ff... klein stukie rond de plassen evt ff stukje richting soesterberg...
 
Hehe welke vorige keer???? :+ ........

Maare vandaag nog luitjes die zich in hun pak gaan hijsen???? ik zo denk ik wel ff... klein stukie rond de plassen evt ff stukje richting soesterberg...

Wij niet, ga zo ff Honkbalwedstrijd kijken in Loosdrecht, daarna naar het centrum van Hilverum :)

damn..zo'n verhaal...en dat op de vroege ochtend :+

copy paste dude :+
 
wie?wie?
kennen we dr?


Dat zal onze mystery woman danwel zijn! :)

Jullie zijn wel lekker bezig geweest zeg, ben ik 2 dagen hier niet geweest is gelijk deel 2 geopend! en alweer 5 pagina's onderweg.

Het goede nieuws van 2 dagen niet online zijn is wel dat ik een poort in de tuin heb gemaakt waardoor mijn motor eindelijk bij mij thuis kan staan. Nu vandaag nog even de schuur opruimen en dan morgen de motor ophalen! :)
 
Dat zal onze mystery woman danwel zijn! :)

Jullie zijn wel lekker bezig geweest zeg, ben ik 2 dagen hier niet geweest is gelijk deel 2 geopend! en alweer 5 pagina's onderweg.

Het goede nieuws van 2 dagen niet online zijn is wel dat ik een poort in de tuin heb gemaakt waardoor mijn motor eindelijk bij mij thuis kan staan. Nu vandaag nog even de schuur opruimen en dan morgen de motor ophalen! :)

Kijk dat is het betere werk :}
Ga ja vandaag niet richting Groest dus?
 
Idee voor zondag, als iemand een betere route weet houd ik me aanbevolen.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan