En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net terug van de kermis. Ik ben even in de Eclipse geweest! Wat een gaaf ding zeg! Eerst lijkt het een beetje op een groot uitgevallen schommel maar eenmaal op gang zorgt ie ervoor dat de adrenaline goed gaat stromen! Op een gegeven moment heb je wel even het gevoel dat je kop uit elkaar knalt als je face down naar beneden duikt en dan vervolgens bovenin weer een aantal keer rond gedraaid wordt! Echt het was de € 5 meer dan waard!
 
Gespot: Bij de bar op de groest t.h.v. het politiebureau poikie


196314



poikie Links, Xiddy Rechts 8-)

Zet mij ook maar op het lijstje voor a.s. zondag, onder voorbehoud dat het achterop zitten van motor-bobske zaterdag goed gaat.

(ik rij ZXR 400)
 
Vandaag de hele dag mogen werken, dus gaat straks misschien nog effe stukkie rijden. Nog liefhebbers om aan te sluiten ?

Ben d'r gek op berichten editen. Blijft vanavond aangezien 't errug rustig is op 't moment lekker op de bank hangen :)
Iedereen zeker 5 mei/hemelvaart aan 't vieren
 
Laatst bewerkt:
hee mich,duurt dat binnendoor rijden niet iets langer dan verwacht?zometeen komen we te laat.

rusty,vandaag dus niet naar de groest geweest,ben de hele ochtend bezig geweest de SP klaar te stomen voor zondag,en smiddags ff getest of er geen problemen meer zijn.
nu dus geen politie meer tegen komen,met de leo,s eronder.

michel,jij gaat wat beleven,doe je oordoppen maar in zondag :)
 
Gespot: Bij de bar op de groest t.h.v. het politiebureau poikie


(Afbeelding)


poikie Links, Xiddy Rechts 8-)

Zet mij ook maar op het lijstje voor a.s. zondag, onder voorbehoud dat het achterop zitten van motor-bobske zaterdag goed gaat.

(ik rij ZXR 400)

zo das de eerste ontmoeting met een mf'er, hoplelijk binnenkort ook de rest.

en toch sta ik weer btje homo op de foto :(
 
Zo, net terug van de kermis. Ik ben even in de Eclipse geweest! Wat een gaaf ding zeg! Eerst lijkt het een beetje op een groot uitgevallen schommel maar eenmaal op gang zorgt ie ervoor dat de adrenaline goed gaat stromen! Op een gegeven moment heb je wel even het gevoel dat je kop uit elkaar knalt als je face down naar beneden duikt en dan vervolgens bovenin weer een aantal keer rond gedraaid wordt! Echt het was de € 5 meer dan waard!

Wij (Rusty, Diddle en ik :) )zijn net terug van de groest/kermis.
We hebben wel ff staan kijken bij dat maffe kermis ding...niks voor mij kan ik je melden :+
Groest was minder gezellig als verwacht, gelukkig hadden we zelf een gezellig groepje :}
 
hee mich,duurt dat binnendoor rijden niet iets langer dan verwacht?zometeen komen we te laat.

rusty,vandaag dus niet naar de groest geweest,ben de hele ochtend bezig geweest de SP klaar te stomen voor zondag,en smiddags ff getest of er geen problemen meer zijn.
nu dus geen politie meer tegen komen,met de leo,s eronder.

michel,jij gaat wat beleven,doe je oordoppen maar in zondag :)

Ja misschien ook weer wel, we kunnen ook de A1 afrijden tot aan de A30 en vandaar wist jij een leuke binnendoor route toch?

@ je Leo's :} Ik ben benieuwd *D
 
Dank U :} ga nu weer richting Groest :P

Zou het niet doen, was maar tot 20:00 ook he. Of je moet afgesproken hebben daar :)

Wij gaan nog ff compu/bank hangen en dan naar Laapersveld, lichtshow en vuurwerk kijken *D
 
Ja misschien ook weer wel, we kunnen ook de A1 afrijden tot aan de A30 en vandaar wist jij een leuke binnendoor route toch?

@ je Leo's :} Ik ben benieuwd *D
ja kort stukje binnendoor,meeste is snelweg,rest is provinciale weg,maar anders duurt het zo lang voor we er zijn.
 
Joh??? waar??? ik heb ook dijkie gereden!!! jou niet gezien??? ;) :] hehe

Jij was toch diegene die verdekt opgesteld stond achter een boompie :? ;)

Vandaag was het zo geslaagd, dat ik jullie niet kan onthouden om mee te rijden richting Texel op de 28ste van deze maand :)
 
Laatst bewerkt:
Zou het niet doen, was maar tot 20:00 ook he. Of je moet afgesproken hebben daar :)

Wij gaan nog ff compu/bank hangen en dan naar Laapersveld, lichtshow en vuurwerk kijken *D


Ik zal mijn ogen weer open houden, kijken of ik jullie dit keer kan herkennen. Zal natuurlijk lastig zijn omdat ik meest van de tijd naar boven zal kijken en het daarnaast al aardig donker is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan