En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal mijn ogen weer open houden, kijken of ik jullie dit keer kan herkennen. Zal natuurlijk lastig zijn omdat ik meest van de tijd naar boven zal kijken en het daarnaast al aardig donker is!

Niet gezien dus, was met Rusty, SP1KE, Diddle, een vriend van SP1KE, een vriend van Rusty, Mijn pa, Mijn stiefmams en me broertje :) Als je wel iemand tijdens het vuurwerk "WAT WAT WAT WAT WAT" hebt horen roepen dan was dat Rusty :+
 
Niet gezien dus, was met Rusty, SP1KE, Diddle, een vriend van SP1KE, een vriend van Rusty, Mijn pa, Mijn stiefmams en me broertje :) Als je wel iemand tijdens het vuurwerk "WAT WAT WAT WAT WAT" hebt horen roepen dan was dat Rusty :+

Inderdaad, niet gezien nee. Het enige wat ik gehoord heb is "ahhhh, ohhhh, wat mooi". Jammer dat al die mensen er ook waren }) . Ik kon ondanks mijn lengte het vuurwerk op de grond niet zien :( . Gelukkig ging het meeste de lucht in.

Wel nog een mooie VFR zien staan nadat de show was afgelopen.
 
Uit het centrale topic:

Zojuist gespot op de Gijsbrecht van Amstelstraat in Hilversum:

1.
Zilver/gijze sportmotor berijder had een helm op met spiegelvizier (sorry lekker vaag hè, ging allemaal een beetje snel). Ik gok dat het Michel27 was.

2.
Groen/witte sportmotor, je reed richting de winkels komende uit de richting van de Zeverijnstraat. Ongeveer ter hoogte van de bosdrift/SNS-bank.
 
Die eerste zou ik wel eens geweest kunnen zijn... Zwart grijze GSX-R 1000 en een zwart/grijs/geel pak? Zwart/grijze helm heeft inderdaad een goudkleurig spiegelvizier.

Zomaar rijden zonder te bellen? B|

@Bandit Sam, ik ben net wakker dus kan ik niet geweest zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan