En in 't Gooi?, deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
gebruikelijke vanavond ff darten bij de voetbalclub en daaarna ff door naar noeska's en dan morgen voetballen en daarna weer stappen. ga wel zo ff kijken voor abbo bij de sportschool in hilverttshof, daar zit namelijk een zwembad en sauna bij en das wel chill:D *O*
 
gebruikelijke vanavond ff darten bij de voetbalclub en daaarna ff door naar noeska's en dan morgen voetballen en daarna weer stappen. ga wel zo ff kijken voor abbo bij de sportschool in hilverttshof, daar zit namelijk een zwembad en sauna bij en das wel chill:D *O*

Ah op stand sporten dus :)
 
haha naja weet nog niet wat de prijs is daar maar een zwembad en sauna erbij is wel stuk chiller dan gewone sportschool:D ervaring met die sportschool dan?

Nee dat was gewoon een reactie op het feit dat er een zwembad en sauna bij zit. Kan haast niet missen dat je dat wel in de prijs weervind ;) Ik kom helemaal niet uit het gooi dus ik zou het niet weten. Maar met een beetje geluk kom ik het gooi wel in en een goeie sportschool is dan wel handy dus laat ff weten of het wat is als je wil :)
 
[
Whahaha dat gaat niet op want daar ben ik stiekum al in geintegreerd :P Alhoewel er van rijden met het GVUTHC errug weinig is gekomen de laatste tijd -O- Maar dat komt dan strax ook vanzelf *O*
|( ik zie het in de openingspost staan...

tis toch wat...niet eens een gooiert en toch al clubmember :N :+


Maareh, als je in het Gooi woont, dan organiseer jij dus en ritje?? :P
 
hoe komen jullie eigenlijk aan jullie namen?
Jantah gebruik ik al een tijdje. Stamt nog uit de tijd dat MSN-en -O- niet bestond en nog ICQ-en *O* heette. Mijn nick was toen Pantah, de typenaam van mijn oude Ducje:

Nothing in the world is more powerful or faster than the Pantah.

Collega van me waar ik veel mee online was had "Gazza" als nick, omdat hij fan was van Gascoine. Hij heet Mark, en die nick veranderde op een gegeven moment in "Mazza". Ik dacht, dat kan ik ook. Mijn echte naam is Jan, dus sindsdien is het Jantah.
 
Jeetje mensen...ff wat minder leuk nieuws '(

Kreeg net een mms van Bandit Sam:
"Motor is stuk. Ik heb verder niets. In 80km bijna alle olie verbruikt. Is niet goed. Motor gaat maar een garage"

Voor diegene die het niet weten--> bandit sam is/was met motor op vakantie...
Wat balen zeg!! -O- Hoop echt voor hem dattie snel gemaakt wordt!
 
Laatst bewerkt:
full


-O-
 
Ahhhhhhhhhh! Da's sh*t!

@ Bandit Sam (als je dit kan lezen). Succes en ik hoop voor je dat ie snel gemaakt is en je weer op de motor verder kan! Good luck!
 
Jeetje mensen...ff wat minder leuk nieuws '(

Kreeg net een mms van Bandit Sam:
"Motor is stuk. Ik heb verder niets. In 80km bijna alle olie verbruikt. Is niet goed. Motor gaat maar een garage"

Voor diegene die het niet weten--> bandit sam is/was met motor op vakantie...
Wat balen zeg!! -O- Hoop echt voor hem dattie snel gemaakt wordt!

Sjee dat is inderdaad minder leuk nieuws '(

Ik hoop dattie snel gefixed kan worden en dat je toch nog een beetje een plezierige vakantie hebt. Klinkt echter niet erg best. Succes en sterkte ermee Bandit Sam!
 
Goeie 's middags.
nog even m'n luchtfilter terug zetten en ik kan weer rijden :D
Nog meer liefhebbers?


Ja ikke!

Ohja Frisco gespot!! (Ohnee, hij mij!!)(

Enne wat doet het GooienEemlandermotorhooligansbinladengroepje vanavond??
Wij van MF Flevoland zijn om half 8 bij de carpoolplaats aan de A6 bij Almere (Afslag6 S104).
Als jullie zin hebben... Jullie zijn welkom!!!
 
Das aardig klote voor de motor, en natuurlijk de rijder.. hopelijk is het snel en goedkoop opgelost *O*

Over mijn nickname....
me aerox was blauw met wit, we gaven elkaars scooters allemaal namen van drank kleuren :P poikie had een rooie dus rooie wodka ik blauw dus blue curacao :P logisch.
Maar normaal noemen ze me Ouwerkerkie omdat me achternaam van Ouwerkerk is of Winans ( omdat we dezelfde voornaam hebben :P die zanger en ik), Generaal Flugel omdat ik altijd een flugel sticker op me rechter borst heb bij evenementen. Das alles wat ik kan herinneren qua namen :P
 
had altijd wel de indruk dat die heel duur was...maar laat eens weten! ben ok wel benieuwd
oke fitnesscentrum club sportive op de jan van der heijdenstraat is 45 euro per maand en dat is onbeperkt sporten met een sauna maar zonder zwembad. in hilvertshof nog niet geweest maar hoorde van een maatje van me dat dat ongeveer 55 euro per maand was inclusief sauna en zwembad. scheelt 10 euro per maand. ga binnenkort gewoon bij allebei een proefles nemen en dan kijken waarik me meer op me gemak voel en waar ik het leuker vind zeg maar, en dan maak ik me beslissing.
 
ff bandit sam update:
Ze konden nix vinden bij de garage en hij moest gewoon
kijken hoe het morgen ging. Worst case scenario: motor doet
het morgen nie, dan wordt ie naar NL gebracht -O-
 
Ja ikke!

Ohja Frisco gespot!! (Ohnee, hij mij!!)(

Enne wat doet het GooienEemlandermotorhooligansbinladengroepje vanavond??
Wij van MF Flevoland zijn om half 8 bij de carpoolplaats aan de A6 bij Almere (Afslag6 S104).
Als jullie zin hebben... Jullie zijn welkom!!!

Idd, was m'n motor nog aan het warm rijden toen ik je sticker in m'n spiegel zag, even omgekeerd en 't was gezellig.
Later lukte het warmrijden zo goed dat m'n motor warm liep B|
motortje van m'n fan blijkt kapot te zijn, en nu zit er ook een lek in m'n koelsysteem. dus weer een week niet rijden :X
 
ff bandit sam update:
Ze konden nix vinden bij de garage en hij moest gewoon
kijken hoe het morgen ging. Worst case scenario: motor doet
het morgen nie, dan wordt ie naar NL gebracht -O-
-O- denk dat ie zich zijn vakantie iets vrolijker voor had gestelt -O-
als je dit leest in ieder geval heel veel sterkte en hoop echt voor je dat ze te weten komen wat het is en je du alsnog verder kan

Idd, was m'n motor nog aan het warm rijden toen ik je sticker in m'n spiegel zag, even omgekeerd en 't was gezellig.
Later lukte het warmrijden zo goed dat m'n motor warm liep B|
motortje van m'n fan blijkt kapot te zijn, en nu zit er ook een lek in m'n koelsysteem. dus weer een week niet rijden :X

-O- jij ook sterkte, en dat je motor maar snel weer gemaakt is


en aan wie de eer om post nr 2500 te posten?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan