Hoe was de Mega Meeting 2005?

full
 
leuke foto`s :) wie was die man met die heeeelleeeee lange lens bij de rotonde, komen die foto`s ook op MF, die zou ik graag willen hebben *D
 
Die meneer is ook een van ons O-) ....moet je ff geduld hebben....heeft namelijk nogal wat piccies gemaakt ;)
 
leuke foto`s :) wie was die man met die heeeelleeeee lange lens bij de rotonde, komen die foto`s ook op MF, die zou ik graag willen hebben *D

Ik denk dat je Triker bedoeld... das de enige die ik heb gezien die zo'n lange heeft ;) (oftewel de topicstarter). Hij gaat eerst nog een weekje met vakantie en plaatst daarna zijn foto's... geduld dus :+
 
heb me prima vermaakt. de paar buitjes waren jammer maar mochten de pret niet drukken, honda projectje is tevens waterbestendig is gebleken :)
 
En sommige keken elkaar heerlijk verliefd aan na een dikke zoen :)

(Afbeelding)
Wie is toch die kikker op de achtergrond ;) :P
Mijn kikkermuts ligt nu te drogen, zeiknat was ie.

Het was inderdaad klote weer.
Bij de Waalkade zag het er nog redelijk uit maar toen we 5 minuten op de motor zatten begon het al te regenen.
Op de terugweg ook nog ff een klein buitje gehad.

Bij de volgende MegaMeeting wil ik zon !! :)
 
Nou, gezellig verzamelen bij de mac Amersfoort om 10.00 Krijg ik van die kl*te j**t een bekeuring omdat ik half in een invalide parkeerplaats sta, samen met een jongedame uit Soest. Gewoon 70 euro! :(
En waarschijnlijk bij de rondweg in Amersfoort nog gelaserd, maar niet staande gehouden, dus we zullen eens kijken of we daar onderuit kunnen komen dmv een bezwaarschrift. Maar we wachten wel af wat er allemaal binnen gaat komen. Maar het was wel een gezellige dag, mijn eerste MM. En zeker niet mijn laatste MM. See ya next time...
 
Wie is toch die kikker op de achtergrond ;) :P
Mijn kikkermuts ligt nu te drogen, zeiknat was ie.

Het was inderdaad klote weer.
Bij de Waalkade zag het er nog redelijk uit maar toen we 5 minuten op de motor zatten begon het al te regenen.
Op de terugweg ook nog ff een klein buitje gehad.

Bij de volgende MegaMeeting wil ik zon !! :)

Ik heb ook nog een foto van je gemaakt dan, wel goed kijken hoor :+
full

En inderdaad, ZON(!!) volgende keer :}
Die dikke hagelbui was niks B|
:)
 
Het was niet mijn leukste meeting :( Echter hij was wel leuk. Het was kut weer en er waren vind ik veel te veel pliesies daar was echt geen bal aan zeg! En iedereen is naar amersfoort gegaan?!

:? Het plan was toch naar Bennekom, zijn er hooguit 20 langsgekomen terwijl er zich toch 80 opgegeven hadden dat was heeeeeeel erg jammer, want met die 20 motoren was het al wel leuk was echt leuk geweest als iedereen was meegekomen mja waarom iedereen nu meteen naar amersfoort ging?!?!?!

Wil iig de mensen die wel langs zijn geweest heel erg bedanken en heel misschien komt er een GOED? vervolg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan