Hoe was de Mega Meeting 2005?

Gaarne de het adres van de zieke biker uit Bennekom ivm met het

langsrijden van de blackbird club .... dat kan niet op de zelfe tijd 29-5 omdat er een andere tourtocht geplant is maar wij willen wel op een ander tijdstip die dag er langs rijden om als nog een steenje bij tedragen als collega motorrijders !


vr gr Paul (shadowbiker)


het adres is WEERKRUISLAAN

ik heb van zijn zoon begrepen dat ze liever niet het nummer op het forum zetten.
maar dat is misschien wel te verkrijgen via je mail maar dat moet xijn zoon maar bepalen.

het zal wel erg gaaf zijn als jullie ook met een hele club er voorbij rijden.
kijk ff op de "link" bennekomrit.
 
Het gaat deze zomer nog druk worden in die straat :+

Straks gaan ze nog controleren daaro in die straat, iets met meer blauw op straat ofzo O-)
 
Haal adem, gaat heel makkelijk ;) ben momenteel nog effe bizzi met andere fotookes ;) (en sollicitaties)

Zal hopelijk deze week aan de laatste MF foto's toe komen, en aan de verzendingen van aanvragen die ik per mail heb gekregen. Na komende weekend ben ik zoweiso katz druk.

Heb je nog foto´s??
Je hebt er een aantal gemaakt die niet op je site staan, klopt dat? Volgens mij heb je namelijk bij aankomst in Amersfoort een hele mooie foto van mij gemaakt (blauwe kawasaki GPZ), en die zou ik heel graag willen hebben *D *D :}
 
:^

Tsja ik wil niet zeurderig over komen hoor, maar ben nog steeds enorm nieuwsgierig naar de rest
van de foto's.... :)
 
Trikerrrrrrr!!!! :P
Waar bent u? *O*

Gezocht...

Mannelijk persoon, 36 jaar luisterend naar de naam Triker alias Gerben alias de fotograaf. Hij draagt vaak een mutsje op zijn hoofd en een fotocamera met ongelofelijk grote lens om zijn nek.

Voor het laatst gespot op 23 mei 2005 om 10.48. Dit manspersoon wordt erg gemist. Als u hem ziet schroom dan niet iemand van het motor-forum ofwel de lokale autoriteiten te waarschuwen.

Hierbij het uiterlijk van de vermiste persoon:

full


We vermoeden dat de hardhandige aanpak tegen de onbekende persoon op bovenstaande foto tot gevolg heeft gehad dat er een tegenaanval is ontstaan...

We hopen dat hij dit heeft overleefd...




:+ O-) O-)
 
Gezocht...

Mannelijk persoon, 36 jaar luisterend naar de naam Triker alias Gerben alias de fotograaf. Hij draagt vaak een mutsje op zijn hoofd en een fotocamera met ongelofelijk grote lens om zijn nek.

Voor het laatst gespot op 23 mei 2005 om 10.48. Dit manspersoon wordt erg gemist. Als u hem ziet schroom dan niet iemand van het motor-forum ofwel de lokale autoriteiten te waarschuwen.

Hierbij het uiterlijk van de vermiste persoon:

(Afbeelding)

We vermoeden dat de hardhandige aanpak tegen de onbekende persoon op bovenstaande foto tot gevolg heeft gehad dat er een tegenaanval is ontstaan...

We hopen dat hij dit heeft overleefd...




:+ O-) O-)

whahahaha!!!!!! _O- _O- _O- _O-
 
Gezocht...

Mannelijk persoon, 36 jaar luisterend naar de naam Triker alias Gerben alias de fotograaf. Hij draagt vaak een mutsje op zijn hoofd en een fotocamera met ongelofelijk grote lens om zijn nek.

Voor het laatst gespot op 23 mei 2005 om 10.48. Dit manspersoon wordt erg gemist. Als u hem ziet schroom dan niet iemand van het motor-forum ofwel de lokale autoriteiten te waarschuwen.

Hierbij het uiterlijk van de vermiste persoon:

(Afbeelding)

We vermoeden dat de hardhandige aanpak tegen de onbekende persoon op bovenstaande foto tot gevolg heeft gehad dat er een tegenaanval is ontstaan...

We hopen dat hij dit heeft overleefd...




:+ O-) O-)

whahahahahaha zal ik opsporing verzocht ook ff inlichten of Peter R de vries of tros vermist die hebben ook ervaring met het opsporen van mensen.....
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan