Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Buch, wij lopen in iedergeval geen blauwtje met onze Z (eindelijk nog een blauwe onder ons)
zoals Yoda
full
al zei: "there is another..." (tis net ff pauze bij episodeII)


2wheels uit Gouda heeft ook een blauwe 750...

en ik zag vanmiddag bij Molenaar een stel een proefrit maken op een blauwe 750, dus wie weet...HANDEL !!! 8-)
 
Vanavond ook nog ff een uurtje gereden....kwam er zo achter dat mijn dubbellicht wel heel veel opviel.... :P maar iets teruggeschroefd O-) ...kwam er ook achter dat in een bocht de witte strepen heeeeeeel glad zijn...oeps en dat op vrijdag de 13e :X ....
 
Jaja....ik ben 'gecrashed'!

"Begint net te regenen dus ik wil de Zed even onder het afdak zetten. Om hier te komen moet ik een draai maken over het gras. De Zed staat op de stoep aan de rand van het gras. Ik stap op, start motor, rijd weg.....HELAAA!!! Voorwiel blokeert en omdat dat reeds op het gras was gleed het door en plof ik naar links op het gras. 2seconden later stonden we weer recht overeind. Geen schade, wel beetje geschrokken, maar nog meer gelachen."

Moraal van dit verhaal. Vergeet NOOIT je schijfremslot!!!!!!!

Ik ga morgen zo'n fluoriserend koortje halen!! :)
dat koortje is niet meer nodig :X
speek uit ervaaring :X :X :X
dat vegeet je maar 1 keer :?
of je achter naam is ezel |(
 
vanavond wezen rijden met de Ztje :X :X nou zeg maar Z :9~ :9~ :9~
ff het KB aan gedaan O-)
full
 
Hey KPL, je bent nog laat wakker... je hebt de schaamranden er wel afgereden zo te zien....

*D

tja... vanmiddag heel ff gereden, helaas geen piccie van de kleine knippers kunnen maken.... verder niet veel te melden...
 
Hey KPL, je bent nog laat wakker... je hebt de schaamranden er wel afgereden zo te zien....

*D

tja... vanmiddag heel ff gereden, helaas geen piccie van de kleine knippers kunnen maken.... verder niet veel te melden...
yep moes nog foto,s bewerken :P :9


ben je volgende week zondag er ook bij :?
 
nog een om het af te leren :9 :P kreeg net binnen per meel :} :} :} :}
dit is +-115/120 km/u :}

full
 
Hey KPL, je bent nog laat wakker... je hebt de schaamranden er wel afgereden zo te zien....

*D

tja... vanmiddag heel ff gereden, helaas geen piccie van de kleine knippers kunnen maken.... verder niet veel te melden...
ben nog langs je straat gereden maar je stond niet voor.... :]
 
Hoi Muis, ik vroeg het wel of het verstandig of nut had om dat filterhuis uit te raggen, hij zei dat de winst minimaal was en kans op vocht, vuil in het filterhuis groot was. Aan mij dus de keus.....ik laat hem lekker zoals hij is.
Het schijnt dat er een sensor in het filterhuis zit wat alles daar in regelt dus hij krijgt toch wel genoeg lucht...
Oke...ben benieuwd.

kan je altijd later nog eens proberen
 
@muis: Jij hebt een ander stuur he. Wat doet dat met de zithouding/comfort? En wat voor stuur is het?

@alle andere met ander stuur: Zelfde vraag
 
Laatst bewerkt:
Hoi Muis, ik vroeg het wel of het verstandig of nut had om dat filterhuis uit te raggen, hij zei dat de winst minimaal was en kans op vocht, vuil in het filterhuis groot was. Aan mij dus de keus.....ik laat hem lekker zoals hij is.
Het schijnt dat er een sensor in het filterhuis zit wat alles daar in regelt dus hij krijgt toch wel genoeg lucht...

Ga zelf volgende week het luchtfilterdeksel modificeren, heb hier op een duitse site interessante info over gevonden. Volgens hun scheelt het zo'n 7 pk (op 't achterwiel) voor de geinteresseerden onder ons: http://www.micronsystems.de/pd1062439361.htm?categoryId=3
Ik denk wel dat een powercommander hierbij noodzakelijk is.
 
Zedje weer schoon! Baasje vies, maar die gaat nu douchen en dan saampies lekker eindje 'toeren' :] :] :]
Zedschoon01.JPG

Zedschoon02.JPG
 
@muis: Jij hebt een ander stuur he. Wat doet dat met de zithouding/comfort? En wat voor stuur is het?

@alle andere met ander stuur: Zelfde vraag
iets meer voorover....n wat betere zitpositie vind ik zelf...maar dat is iets persoonlijks...je ziet iets meer voorover n leunt daardoor iets meer op het stuur het geeft ook meer controle over de motor vind ik persoonlijk

ik heb n ValterMoto superbike stuur...volgens mij is het stuur 2 cm lager dan het originele
 
Ga zelf volgende week het luchtfilterdeksel modificeren, heb hier op een duitse site interessante info over gevonden. Volgens hun scheelt het zo'n 7 pk (op 't achterwiel) voor de geinteresseerden onder ons: http://www.micronsystems.de/pd1062439361.htm?categoryId=3
Ik denk wel dat een powercommander hierbij noodzakelijk is.
rest my case... ;)

airbox mod heeft alleen effect met n powercommander.
gewoon de airbox mod geeft pk verlies.....te veel zuurstof
 
@muis: Jij hebt een ander stuur he. Wat doet dat met de zithouding/comfort? En wat voor stuur is het?

@alle andere met ander stuur: Zelfde vraag

Inderdaad.... zithouding is iets meer naar voren. Waardoor je dus meer op het voorwiel zit. Stuurt vele malen beter... en persoonlijk zou ik de vork ook een centimeter door de kroonplaat laten komen.
Hierdoor komt de fiets nog meer op zijn neus te staan en echt... het stuurt véél beter.

Succes!!

*D
 
PINA is weer in nederland :+


Goedemiddag "Z"-ettertjes.....Pina is blij weer terug te zijn bij z'n speeltje :) ....nee, niet Lucy :+
moeten we daar blij mee zijn ?????


kan me wel leukere dingen voorstellen hè, lucy

:+

Ik moet nou toch eens gaan kijken wat of wie dat nou is :?

PS: Collega was een ietwat varken......slaat die omschrijving ook op Lucy?


Gebeurd met de rust... :(


:+ :+ :+

Yip, Pina komt de boel weer terroriseren!!!!!!!! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan