Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lastige is dat het geen metrische draad is. Dus geen M10 ofzo. Ik weet van muis dat hij van een set oude spiegels de draad heeft afgezaagd en die heeft gebruikt met zo'n zwarte kunstof dop als afwerking.

Ikzelf heb het onderste deel van de originele spiegels erin gedraaid en daar zo'n zwarte kunstof dop opgezet. Als het je wat lijkt kan ik er wel 2 voor je meenemen bij de Bosche Bollen meeting. Moet je wel komen!!! ;)
Die doppen kan je anders gewoon bij de ijzerwarenwinkel halen. Volgens mij heeft Gamma ze ook wel.

(Afbeelding)
(Afbeelding)

Is dat schroefdraad anders dan als van een gewone bout?
Dus je kan het onderste deel van de orginele spiegel gewoon los halen?
En ja, ik ben volgende week bij de Boschebollemeeting, mits het weer droog is. dus ik hou me aanbevolen.
 
Heeft een van jullie ervaring met het ophogen van de Z750/Z1000 :)

het zou nummer 2 moeten zijn op het plaatje, een verhoging van 30mm kost € 66,50 bij www.powercommander.nl

Universeel.jpg
 
Is dat schroefdraad anders dan als van een gewone bout?
Dus je kan het onderste deel van de orginele spiegel gewoon los halen?
En ja, ik ben volgende week bij de Boschebollemeeting, mits het weer droog is. dus ik hou me aanbevolen.
Klopt, onderste deel kan je loshalen.
Klopt ook dat je er géén M10 bout in kan draaien. Wat voor draad het is weet ik niet, misschien fijn-metrisch of withworth misschien wel. Maar ik vond dit wel een handige oplossing. Dus laat maar even weten, dan neem ik die dopjes voor je mee.
 
Klopt, onderste deel kan je loshalen.
Klopt ook dat je er géén M10 bout in kan draaien. Wat voor draad het is weet ik niet, misschien fijn-metrisch of withworth misschien wel. Maar ik vond dit wel een handige oplossing. Dus laat maar even weten, dan neem ik die dopjes voor je mee.
ik heb allebei de bouten losgedraaid en er gewoon zwarte isolatietape op geplakt...

full
 
3e die het viaduct op draait!!! Nice video trouwens :} Wanneer was dat?

Yip, klopt *D *D
Was afgelopen vrijdag *D *D
Ik heb in mijn Polootje ook geprobeerd rijdend een paar fotootjes te
schieten, maar die zijn niet supermooi.

PS ik heb dezelfde plastic afdekdopjes als Crawl.

FF een EERSTE actie foto van mij op de Z (van gisteren)
full
 
ben nog langs je straat gereden maar je stond niet voor.... :]

Hij staat bijna nooit voor... heb 'm altijd uit zicht staan... vind ik net ff wat veiliger.... stond alleen voor om ff te showen aan de buren en wat foto's te maken... *D

@ KPL : jep, volgende week zondag ben ik er bij... heb er al weer zin in! :+

hmm... ik zie hier nu een lekker zonnetje... nog even MotoGP kijken en dan ook lekker ff weg met de Z... maar eerst nog ff bijkomen van vrijdag en zaterdag O-) ...
 
Hij staat bijna nooit voor... heb 'm altijd uit zicht staan... vind ik net ff wat veiliger.... stond alleen voor om ff te showen aan de buren en wat foto's te maken... *D

@ KPL : jep, volgende week zondag ben ik er bij... heb er al weer zin in! :+

hmm... ik zie hier nu een lekker zonnetje... nog even MotoGP kijken en dan ook lekker ff weg met de Z... maar eerst nog ff bijkomen van vrijdag en zaterdag O-) ...

knutsel gaat ook een stukje :] na de gp.
 
Hallo allemaal,

Helaas zit ik niet zo vaak achter de PC dus moest ik weer een hoop lezen.

De blauwe Z heeft inmiddels wat modificaties gehad:

Kentekenplaathouder van PUIG, past mooi op de orginele punten.
Laser Duo-tech titanium
Spiegels op de stuureinden
Kleine knippers

Afdekplaat voor de kont is besteld en vakantie geld komt eraan dus dan komen en
stalen remleidingen op, hyperpro vering en osco (omdat ik een hekel heb om de ketting te smeren.)

Net de Z helemaal gewassen, morgen op de foto en dan post ik hem gelijk.

Duurt wel lang trouwens dat inrijden tot max. 4000 rpm.

Iedereen vast een prettig weekend!

Helaas is het me niet gelukt om een foto te posten, ben net overgegaan op een apple PC, en dat is wat ingewikkelder om je foto's kleiner te maken...

Ze komen eraan!
 
Hoi Vanmiddag naar scheveningen geweest om ff naar die V-Max meeting te kijken, wel druk niet veel V-Maxxen meer maar nog wel een zwarte Z-750 gezien met de Extreem uitlaat set van laser (zelfde als Fulleke) alleen deze hoefde niet zijn hugger weg te halen of uit te zagen. Nog een paar gave streetfighters gezien....

Ik ga ff kijken of ik aan die dopjes kan komen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan