Z1000 - 750 - 750S meeting place 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


zo, dat waren ze weer...
 
hallooo, ben weer thuis

net effe 530km :]

toerritje met de kawaclub, 20 man aanwezig.
was de enigste Z tussen al die zx6r, zx10r en zzr1100
vanmorgen vertrokken met regen maar bij aankomst in emmeloord droog en verder redelijk weer met zelfs zon gehad.
ben in plaatsen geweest waar ik nog nooit van gehoord had;
schoterzijl, blankenham, rouveen,punthorst, de wijk, koekange, echten, diever en wapse.
eindpunt had ik dus wel eens van gehoord :} de mac in lemmer.
 
@ Martin : zie post van Dweezy...dopjes bij de gamma of praxis gehaald

@ KPL : gaat lekker ....alleen wel grote groep...ik gum liever ff alleen op t blad...binnen no time is de pliessie op t blad met zo'n groep

@ Fulleke : GEILE Mooie fiets :} :} :} ....heb je soms nog meer piccies???? :+

@ Allen : spannende race vanmiddag :P :9

ben net terug :9 :] :P ...ff heerlijk wezen rijden ...kleine jongen achterop :X dikke 120 km gedraaid...als toetje ff met zijn 2 op het K blad gereden O-) ....hij werd er een beetje draaierig van zei hij :r ....paar dikke vette stoplicht sprints getrokken :o met t voorwieltje in de lucht :X ...is bijna gebeurd nu met de achterband :( ...hoop dat hij t uithoud tot de dealer vrijdag ;)

full


bij de weg 120 km en er ging 7,8 liter in...dus rond de 1:15....das best goe...met 2 man erop en mijn rijstijl O-)
 
dag dag ff een vraagje aan fulleke
zag op die mooie foto"s dat je een verhoogd ruitje had ?
ik ben vrijdag wesen kijken en passen bij mdi maar vond hem niet mooi staan , hij was te lang vond ik
waar heb jij je ruitje besteld , als je er een ander op heb zitten ?
 
dag dag ff een vraagje aan fulleke
zag op die mooie foto"s dat je een verhoogd ruitje had ?
ik ben vrijdag wesen kijken en passen bij mdi maar vond hem niet mooi staan , hij was te lang vond ik
waar heb jij je ruitje besteld , als je er een ander op heb zitten ?
let op...Fulleke heeft n Z750....al doet de kleur iets anders vermoeden.
denk dat zijn ruitje niet op de 1000 past...anders ff vragen bij de dealer
 
dag dag ff een vraagje aan fulleke
zag op die mooie foto"s dat je een verhoogd ruitje had ?
ik ben vrijdag wesen kijken en passen bij mdi maar vond hem niet mooi staan , hij was te lang vond ik
waar heb jij je ruitje besteld , als je er een ander op heb zitten ?
ik heb idd de verhoogde kawa-ruit op m'n 750 (adrem hoor, Muis :} ), die is er ook voor de 1000:

full


volgens mij heeft hollandkawa em ook... gewoon bij de dealer bestellen, zal zo'n 90 á 100 euro zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan