Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halloo mede genieters.

Ik ben zoekend naar onbeschadigde, en als niet anders is licht gekraste, kuipdelen voorlinks en voorrechts.

De mijne zien er iets minder compleet uit zeg maar.....

Alvast bedankt en groetjes Adriaan.

Dag Adriaan,

Ik haal ik de loop van de komende week nog een GSX 600F op, maar weet niet in welke staat die is... ik weet dat er wat schade aan zit, maar hoe en wat heb ik nog niet gezien
 
Dag Adriaan,

Ik haal ik de loop van de komende week nog een GSX 600F op, maar weet niet in welke staat die is... ik weet dat er wat schade aan zit, maar hoe en wat heb ik nog niet gezien

Ok, tis alleen wel een heeeeel eind weg naar Dokkum....vanuit Dordrecht.
Ik weet niet of die dingen op te sturen zijn?....

alvast bedankt in elk geval
 
Hello iedereen,

Ik ga een hugger er op proberen te zetten en pas te maken, kheb eentje op de kop getikt van een GSXR1100 uit 91. Hij lijkt verd8 veel op die van MrTT,

hugger gsxr1100r uit 91

Ik hou jullie op de hoogte!

De huggers van de 600 bandit zijn met enige aanpassing ook op de gsxf te monteren. Ik zal straks even mijn pc door zoeken naar het bestandje...

~[edit] Bestandje gevonden! voor de gene die interesse heeft mag een pm of een mail sturen :)
 
Laatst bewerkt:
Damn, als ik zie wat jullie allemaal doen aan die motoren... Ik ben al blij dat ik de voorkant van de achterkant kan onderscheiden :P. Is er niet iemand in de buurt van Utrecht die zin heeft om eens een dagje 'n stoomcursusje motortechniek (natuurlijk toegespitst op 'n GSX-F) te geven? :D
 
Damn, als ik zie wat jullie allemaal doen aan die motoren... Ik ben al blij dat ik de voorkant van de achterkant kan onderscheiden :P. Is er niet iemand in de buurt van Utrecht die zin heeft om eens een dagje 'n stoomcursusje motortechniek (natuurlijk toegespitst op 'n GSX-F) te geven? :D

Niet zo moeilijk hoor. Men neme sleutel/dop 8,10,12,13,14,15 en 22, een kruiskopschroevendraaier en een paar thorx'jes en je begint aan een paar bouten te draaien totdat de motor het weer doet. Er is bijna niets logischer dan een motorblok van een F.
 
klopt helemaal J. Whiskey. dat was ik. ik rij heel vaak daar in de buurt rond, want ik woon hier nu eenmaal ;)
 
Ik ben er nog niet echt over uit of het zwart wordt of donker antraciet metallic...

Trouwens, dit schoot mij gisteravond nog te binnen: maak duidelijke afspraken met de de coater over jouw framenummer. Ik kan mij nog een horrorverhaal herinneren op motor-forum van iemand die naar de RDW toe moest om een nieuw framenummer te laten slaan. De reden hiervoor was dat de coater iets teveel zijn best had gedaan B|
 
Trouwens, dit schoot mij gisteravond nog te binnen: maak duidelijke afspraken met de de coater over jouw framenummer. Ik kan mij nog een horrorverhaal herinneren op motor-forum van iemand die naar de RDW toe moest om een nieuw framenummer te laten slaan. De reden hiervoor was dat de coater iets teveel zijn best had gedaan B|

Ik had het ook vergeten af te plakken. Heb er met een schuurpapiertje over meoten gaan. Gelukkig was alles nog duidelijk zichtbaar :+

Gz
 
Hey JW,

Ben benieuwd hoe dat wordt! Heb er zelf ook al over nagedacht, maar ik probeer alles juist wat opener te houden aan de achterkant, zodat ik overal makkelijk bij kan te poetsen :z Hmm, hoe dubbelzinnig kan je dit opvatten! _O-

Hey Bok001, achterveer van een 750 of een gixxer erin is idd geen gek idee, maar dan zat ik nog eerder te denken een ohlins ofzo, met een los reservoir, maar die kosten behoorlijk. Er zijn ook wel goedkopere merken dacht ik, die niet slecht zijn, maar dat zit ik nog een beetje uit te zoeken.

Mzzlz
T
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, dit schoot mij gisteravond nog te binnen: maak duidelijke afspraken met de de coater over jouw framenummer. Ik kan mij nog een horrorverhaal herinneren op motor-forum van iemand die naar de RDW toe moest om een nieuw framenummer te laten slaan. De reden hiervoor was dat de coater iets teveel zijn best had gedaan B|

Dat is inderdaad een goede tip thnxs :}
 
Hey JW,

Ben benieuwd hoe dat wordt! Heb er zelf ook al over nagedacht, maar ik probeer alles juist wat opener te houden aan de achterkant, zodat ik overal makkelijk bij kan te poetsen :z Hmm, hoe dubbelzinnig kan je dit opvatten! _O-

Hey Bok001, achterveer van een 750 of een gixxer erin is idd geen gek idee, maar dan zat ik nog eerder te denken een ohlins ofzo, met een los reservoir, maar die kosten behoorlijk. Er zijn ook wel goedkopere merken dacht ik, die niet slecht zijn, maar dat zit ik nog een beetje uit te zoeken.

Mzzlz
T

Over dat boenen ben ik hetzelfde haha! Daarom de hugger, wordt de shock nietzo vies en alle andere crap, en het staat ook nog stoer 8-) . Hehe pictures komen er soon aan!
 
Volgende maand ga ik voor 't eerst rijden met iemand achterop. Nou weet ik dat ik dan de vering anders moet instellen, en voor de voorvering is dit redelijk duidelijk (schroeven zitten bovenop 't stuur, toch? :P). De achtervering daarentegen lijkt erg moeilijk bereikbaar, en als ik 't boekje bekijk, kom ik er ook niet helemaal uit. Het enige dat ik kan zien, is 'n grote moer die boven m'n achterveer zit, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ik die moet verdraaien... Iemand 'n tip? :)
 
Ohw das wel tien jaar geleden dat ik die bijgesteld heb bij een gsx 600f dus dat antwoord moet ik je even schuldig blijven
 
Laatst bewerkt:
Volgende maand ga ik voor 't eerst rijden met iemand achterop. Nou weet ik dat ik dan de vering anders moet instellen, en voor de voorvering is dit redelijk duidelijk (schroeven zitten bovenop 't stuur, toch? :P). De achtervering daarentegen lijkt erg moeilijk bereikbaar, en als ik 't boekje bekijk, kom ik er ook niet helemaal uit. Het enige dat ik kan zien, is 'n grote moer die boven m'n achterveer zit, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ik die moet verdraaien... Iemand 'n tip? :)

Die afstelling zit toch onder het zadel met een draaiknop? Of is dat verandert bij de intrede van het nieuwere 8-) model?
 
Haha ok ik woon in de Risdam, Tinnegieter. Kzal je wel vaker tegenkomen dan! :]


ah, woon je daar. das hooguit een kwartiertje bij mij van. ik woon zelf in Berkhout. zullen we elkaar vast en zeker wel regelmatig tegen komen. met de zomer in aantocht, moet dat lukken en ik rij bijna dagelijks door Hoorn heen..

succes met je hugger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan