Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je vanuit het noorden komt pak je langs de A2 afslag Schijndel/st.Michestel
bovenaan die afslag zie rechts meteen al die grote Flat/Toren dat is het provinciehuis.
euhh vanuit Vlijmen ga je zeker langs het W.Alexander ziekenhuis ?
 
Net eventjes gekeken op de kalender en tot mijn verbazing is zondag de 12e leeg dus count me in als het mooi is dan. Sinds vandaag eventjes mijn open dempers vervangen door de orginelen dempers dus van geluids overlast hebben jullie geen last :+ Maar waar is dat het provincie huis |( Ik als ge- exporteerden Hagenees weet de weg nog niet zo goed in D-B :X

Ik weet het wel te vinden, als je wild kan ik je wel ff ophalen @ vlijmen.
 
(pff blij dat ik nu niet de hele weg moet voorrijden...., dus bij het verzamelen ff enkele afspraken maken mbt voorrijd(st)er )

Wil wel ff zeggen dat ik deze tocht nog niet als voorrijder kan rijden. Ik heb nog geen tanktas om de route in te doen (is wel besteld ;) ) En heb mijn motor pas 3 weken....
 
Bij het kruisje is het provinciehuis

full
 
Als je vanuit het noorden komt pak je langs de A2 afslag Schijndel/st.Michestel
bovenaan die afslag zie rechts meteen al die grote Flat/Toren dat is het provinciehuis.
euhh vanuit Vlijmen ga je zeker langs het W.Alexander ziekenhuis ?

Ja dat is het zieken huis langs de vlijmse weg. Dan denk ik het van wel is nl de kortste weg


@Surfertje
Als het geen moeite is, Waarom niet. gezelli :}
 
Ja dat is het zieken huis langs de vlijmse weg. Dan denk ik het van wel is nl de kortste weg


@Surfertje
Als het geen moeite is, Waarom niet. gezelli :}

No prob, kom er langs en rij vaak binnendoor. Die bocht van haarsteeg naar vlijmen is zo leuk :+

Mischien is het een leuk idee als de deelnemers ook even posten op wat voor fiets ze rijden? Kunnen we al een beetje zien wie & wat er komt.

Ik trap af:

Surfertje, 5 jaar al op 2 wielen, sinds 3,5 week op een Suzuki Gsx-r.
Type rijder: licht sportief ;)

full
 
Ik had hem al eens op een foto gezien maar nog niet met die mooie nieuwe vloer in je garage 8-)

:+
 
Kan je degene die meegaan in je beginpost zetten ?

Yes, no problem.
Ik zal tot volgende week eventuele nieuwe deelnemers in mijn beginpost plaatsen.
(sorry, kan niet zo veel mee kletsen s'avonds. Maar hou jullie reacties wel in de gaten...hoor, tijdens het werk......sssssttt....hahaha)
Op dit moment veel (mooie) Soesies.....ben volgens mij de enige met 'n andere motor (Oké, het is niet zomaar een motor *D :} )

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik jullie met mijn aanwezigheid verblijd ;) dan kom ik op deze:

rf1.jpg


jaar of 2 rijbewijs, in middels 3x gecrashed waarvan 1x total :( (en 2x niet mijn schuld)

stijl, 'licht sportief' (wil wel maar kan nog niet zeg maar, nog steeds wat gedoe tussen de oren na de laatste crash)
 
Wanneer ik jullie met mijn aanwezigheid verblijd ;) dan kom ik op deze:

(Afbeelding)

jaar of 2 rijbewijs, in middels 3x gecrashed waarvan 1x total :( (en 2x niet mijn schuld)

stijl, 'licht sportief' (wil wel maar kan nog niet zeg maar, nog steeds wat gedoe tussen de oren na de laatste crash)


Hmmm wéér un soesie ;) , zijn er ook andere merken op dit forum...hahaha
U staat ook op de lijst.
Ik wil ook wel, maar weet nie of ik het kan, dus daarom doe ik het gewoon nie... :?
 
Hmmm wéér un soesie ;) , zijn er ook andere merken op dit forum...hahaha
U staat ook op de lijst.
Ik wil ook wel, maar weet nie of ik het kan, dus daarom doe ik het gewoon nie... :?

Hoi, pas voor de duidelijkheid effe je startpost aan, zodat daar ook de datum, vertrekpunt en tijd, en een link naar de route in staan :)
 
jaar of 2 rijbewijs, in middels 3x gecrashed waarvan 1x total :( (en 2x niet mijn schuld)

stijl, 'licht sportief' (wil wel maar kan nog niet zeg maar, nog steeds wat gedoe tussen de oren na de laatste crash)

Dat bedoelde ik dus ook met licht sportief, t was eerst overal zo plat mogelijk. Maar sinds mijn crash (2 maanden geleden, total) is het toch heel snel licht sportief geworden. Je leert er wel van zeg maar.... |(
 
Dat bedoelde ik dus ook met licht sportief, t was eerst overal zo plat mogelijk. Maar sinds mijn crash (2 maanden geleden, total) is het toch heel snel licht sportief geworden. Je leert er wel van zeg maar.... |(

En lichamelijk gezien? Iets gebroken gekneusd etc. gehad.
Met welke snelheden zijn jullie (jij en T.R Roadkill) gecrashed ?
 
En lichamelijk gezien? Iets gebroken gekneusd etc. gehad.
Met welke snelheden zijn jullie (jij en T.R Roadkill) gecrashed ?

Ik had gekneusde ribben, veel blauwe plekkenen flinke hoofdpijn. Ik reed op dat moment ongeveer 60-65 km/u. Als je zag hoe mijn srad er aan toe was en hoe hard ik viel wil ik niet weten als ik mijn "normale" tempo had gereden.
Sinds 3 weken rij ik nu weer, maar ben echt een stukje rustiger gaan doen. Heb liever schaamranden dan alweer een afgeschreven fiets ;)

Hoelang is de tocht ?

220 km, de route staat in dit topic.
 
he iedereen.
nou ik kom ook uit den bosch.
schrijf me nog niet in moet ff overleggen met iemand maar mischien dat ik ook mee ga.maaaar pin me er niet op vast.

rij een rood/paarse zx7r.
rijsteil in mn eentje sportief/met zn twee zeer beschaafd en doordacht.
ben trouwens 23jaar
 
IK moet helaas wel tanken na zo'n 170Km...... Heeft toch z'n nadelen zo'n dikke Twin *D Ik weet niet of dat een probleem is :?

Ooo laat maar zie in de roeten beschrijving bij 143Km tankstation staan dus ik neem aan....... Moet net lukken 143KM :+
 
Laatst bewerkt:
dit is um maar er zijn wel al wa dingen verandert

full


anderen knipperlichten voor en achter.
spatbord is er af.
leo open einddemper.
carbonlook hugger.
 
Laatst bewerkt:
IK moet helaas wel tanken na zo'n 170Km...... Heeft toch z'n nadelen zo'n dikke Twin *D Ik weet niet of dat een probleem is :?

Ooo laat maar zie in de roeten beschrijving bij 143Km tankstation staan dus ik neem aan....... Moet net lukken 143KM :+

Ik denk dat de meeste wel moeten tanken onderweg ? Ik haal ook maar net 220 km op een tank :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan