Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar gelukkig heb ik ook wel eens vrije tijd en dan zoek ik meestal de dijkweggetjes op vanaf Empel richting Heusden :) of richting Lith enz. :9 :]
Dit zijn geen echte routes ofzo, maar het is wel leuk!

Ongelofelijk dat je daar rijdt.... Het kan aan mij liggen hoor, maar om de 3 meter een flitspaal, vind ik nou niet bepaald leuk en daar is het gewoon werkelijkheid, met als grootste lachtrertje Maren-kessel :X (of zit ik nu verkeerd...nee toch? :+ )

Ster: Altijd goed in Den bosch he...het begint al met de instelling van de mensen...Hier zijn mensen veel relaaaxter :P
 
vanvond wil ik wel ff een uurtje doelloos :] hier in DB :+

uur of 8 bij motorport dan maar?? of ergens anders?

laat maar horen

Oké, ben om 20:00 bij motoport.
Hé FOL, heb je tijd? Want we starten in je achtertuin.... _O-
 
Ik GA binnenkort veel rijden rond Den Bosch; het is de bedoeling dat ik Noord Holland ga verlaten voor Brabant dus wie weet kom ik jullie nog es tegen :]

Het duurt even, maar uiteindelijk wordt iedereen verstandig....ben blij voor je, dat jij dat punt nu ook hebt bereikt :Y :9
Waar komt uwes te wonen ???
 
Laatst bewerkt:
Het duurt even, maar uiteindelijk wordt iedereen verstandig....ben blij voor je, dat jij dat punt nu ook hebt bereikt :Y :9
Waar komt uwes te wonen ???

Waalwijk is de bedoeling, bij vriendlief...

Alleen ik mot nog ff de taal leren hier want die uitspraken af en toe :+

Houdoe ;)
 
Oké, ben om 20:00 bij motoport.
Hé FOL, heb je tijd? Want we starten in je achtertuin.... _O-

oke dan. The deal has been made!

nog meer liefhebbers? of zijn we enkel met z'n 2en??

FOL woont dichtbij motorport :?

C ya

tip: rij je banden goed warm vantevoren... :X

Vertel? Zou het dan toch echt de moeite waard zijn om te verhuizen
:Y

ik persoonlijk vind de sfeer hier in NB relaxter dan in de rest van het land.

allochtonen zijn hier ook beter geintergreerd... :+ ik ben er namelijk ook een.
 
Oké, ben om 20:00 bij motoport.
Hé FOL, heb je tijd? Want we starten in je achtertuin.... _O-


Als je ff een burnout doet, dan zie ik de rook misschien hier :+
Maaruh, ik ben niet snel genoeg om mee te gummen :P Dus als je wil gassen, kan je beter met zijn 2en gaan en als je een keer wat rustiger wil rijden, dan ga ik dan wel mee O-)

*FOL!!! die zijn eigen rijkunsten niet overschat (hoopt ie :P ) en gisteren nogal ziek was :( *

King MD: Ik woon waarschijnlijk het dichtste bij motoport DB van iedereen op MF... ;)
 
Laatst bewerkt:
oke dan. The deal has been made!

nog meer liefhebbers? of zijn we enkel met z'n 2en??

FOL woont dichtbij motorport :?

C ya

tip: rij je banden goed warm vantevoren... :Xik persoonlijk vind de sfeer hier in NB relaxter dan in de rest van het land.

allochtonen zijn hier ook beter geintergreerd... :+ ik ben er namelijk ook een.


dam'n denk niet dat ik vanavond kan maar mocht het wel lukken zie je me wel om 20:00 bij Motopruts :+ :)
 
Ongelofelijk dat je daar rijdt.... Het kan aan mij liggen hoor, maar om de 3 meter een flitspaal, vind ik nou niet bepaald leuk en daar is het gewoon werkelijkheid, met als grootste lachtrertje Maren-kessel :X (of zit ik nu verkeerd...nee toch? :+ )

Ster: Altijd goed in Den bosch he...het begint al met de instelling van de mensen...Hier zijn mensen veel relaaaxter :P
Klopt inderdaad, redelijk wat flitspaaltjes zo links en rechts :( Maar daar krijg je de lange hoge dijk achter gehucht nummer 1 (weet ik veel hoe dat gat heet :? )en de lange rechterbocht na lith voor terug *D !!
Hopen dat ze op dat stuk dijk nooit gaan laseren, maar de berm is er te smal voor een flitsauto!

Ster: Er wonen inderdaad OOK relaxte mensen in Den Bosch, maaruuu ze zijn niet allemaal O-)
 
huizen noemen we hier in den bosch ook wel eens "de kiet" vast welleens van gehoord!

"ik go noar de kiet" ( ik ga naar huis )

een makelaar wordt daarom ook weleens een "KIETELAAR" genoemd

dus voortaan als je een huisje zoekt... ff naar de kietelaar!

_O- _O-
 
zijn het alleen kawazzr600 en ik die straks met z'n 2en gaan "touren" of zijn er nog meer liefhebbers??

*O* mis het niet want het wordt funnnn... *O*
 
huizen noemen we hier in den bosch ook wel eens "de kiet" vast welleens van gehoord!

"ik go noar de kiet" ( ik ga naar huis )

een makelaar wordt daarom ook weleens een "KIETELAAR" genoemd

dus voortaan als je een huisje zoekt... ff naar de kietelaar!

_O- _O-

hehe :+ Die kende ik nog niet, maar natuurlijk wel "de kiet" :P

Woutekiet => politiebureau :+
 
Ongelofelijk dat je daar rijdt.... Het kan aan mij liggen hoor, maar om de 3 meter een flitspaal, vind ik nou niet bepaald leuk en daar is het gewoon werkelijkheid, met als grootste lachtrertje Maren-kessel :X (of zit ik nu verkeerd...nee toch? :+ )

Ster: Altijd goed in Den bosch he...het begint al met de instelling van de mensen...Hier zijn mensen veel relaaaxter :P

Om de 3 meter valt best mee, de als je vanaf denbosch rijd moet je in marenkessel 2 keer afremmen, maar dat is niet erg want dat is vlak voor een ononverzichtelijke bocht waar het meestal vol (koeien)stront ligt. Verder vind ik het met flitsers wel meevallen alleen verkeer is best kut, wil je net effe lekker door de bocht, hoppa, opa in zijn brommobiel ervoor :X
 
Om de 3 meter valt best mee, de als je vanaf denbosch rijd moet je in marenkessel 2 keer afremmen, maar dat is niet erg want dat is vlak voor een ononverzichtelijke bocht waar het meestal vol (koeien)stront ligt. Verder vind ik het met flitsers wel meevallen alleen verkeer is best kut, wil je net effe lekker door de bocht, hoppa, opa in zijn brommobiel ervoor :X

Rijd je er vaak? Krijg je veel boetes? Dan weet je nu misschien waarom :+
Ik vind het asociaal veel daaro. Tis iig wel binnenBK, dus in dat opzicht staan ze niet geheel verkeerd.
 
Hoi ik rij ook regelmatig in de buurt van den bosch...

Laat maar een keer iets horen dan rij ik wel een keertje mee.
 
SOW!

net ff een uurtje lekker gereden met kawazzr600 wat bochten geoefend... elkaar feedback geven :P

moeten we gauw herhalen kawazzr.
 
Hoi ik rij ook regelmatig in de buurt van den bosch...

Laat maar een keer iets horen dan rij ik wel een keertje mee.

eeehm... morgen?? zo ja, dan zie ik je om 19.00 bij motorport!? (het gaat hier wederom om een krote sportieve rit rondom den bosch van ong 1 a 1½ uur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan