Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog steeds geen apparaat of tanktas om de route op vast te maken.
Iemand nog ideëen ?

Of gaat KawaZZR600 voor me rijden als voorrijder tegen betalling van koffie en een appelpunt ? O-)

No problem, hou wel van un bakske koffie mé gebak......hhmmmmm.
Maar je kunt ook als Laatste rijder rijden, hoef je alleen maar te volgen... ;)
Komt allemaal goed aanstaande zondag....... ben benieuwd naar het weer..
 
Misschien dat ik nog ff langskom, maar meerijden niet... Zit echt met een godsgruwelijk tijdtekort i.v.m. laatste tentamens :( (en het blijft altijd afwachten hoe het met hooikoorts gaat :( )

Gawaine: Als ik langskom kan je mijn tanktas (gratis) lenen voor die dag, als je em heel laat ;) . Moet je natuurlijk geen kunstof tank hebben. En ik moet nog eerst het provinciehuis vinden, want ik heb geen idee waar het is :P
Maarja dat is dus geen zekerheid, wil je van die optie gebruik maken, mail dan ff, het kan ook zijn dat ik dit namelijk gewoon helemaal vergeet :X

Hierbij de kaart die Gawaine had geplaatst om bij het Provincie huis te komen

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/207751
 
Idd...pas meer dan 21 jaar :+

FOL rij je 's avonds ook weleens ?


No problem, hou wel van un bakske koffie mé gebak......hhmmmmm.
Maar je kunt ook als Laatste rijder rijden, hoef je alleen maar te volgen... ;)
Komt allemaal goed aanstaande zondag....... ben benieuwd naar het weer..

OK die staat, ga ik wel achteraan rijden en als je verkeerd rijd
maakt dat toch ook niks uit.
Als we maar een bak koffie in de Peel kunnen drinken en leut hebben. :]
 
Laatst bewerkt:
Aan het weer zal het dus niet liggen......
Ik hoop dat de route ook mee werkt.....anders ben ik wel de "l :X l"
Morgenavond ook ff een rit rijden om alvast te wennen, want om met zo’n mooi weer thuis te zitten is SUND.....toch.
 
Ziet er tot nu toe redelijk mooi uit voor a.s. zondag *O*

40% zon
30% neerslag
15 max. temp.

Bear,
Jij komt toch uit vlijmen ?
Ik weet dat er een club uit vlijmen komt (Motor Tour club Vlijmen) die veel ritten hebben georganiseerd. Volgens mij staan die ook op hun site, is dat iets voor een evt. nieuwe rit ? Of zijn die ritten niets ?
 
Mij best, maar het is ook mijn eerste rit als voorrijder...... :? Dussss
Ik hoop wel dat er nog andere rijders ff voorop willen rijden :Y



op zich is het niet zo moeilijk hoor je hoeft alleen maar diegene die achter je rijd in de gaten te houden 8-) en die dan op zijn beurt weer zijn achterligger *O* mocht het zijn dat er iemand tussenuit val dan staat binnen no time de hele stoet stil ;)
 
op zich is het niet zo moeilijk hoor je hoeft alleen maar diegene die achter je rijd in de gaten te houden 8-) en die dan op zijn beurt weer zijn achterligger *O* mocht het zijn dat er iemand tussenuit val dan staat binnen no time de hele stoet stil ;)

Ooooh is da alles......dan komt het allemaal wel goed :W
 
Gaat er nou wel iemand die route voorrijden? Anders gaat het helemaal fout met 220 km :X

Of niet? :+
 
Anders kan ik morgen misschien wel met je meerijden, alleen weet ik niet of ik dan zin heb... moet ook nog een bon inwisselen die 1 jaar geldig is waarmee ik kan karten. Kartbaan is geopend vanaf 13.00 ... en de bon heb ik vorig jaar 10 juni gekregen :X :X

Dus kan hem alleen nog morgen inruilen ;)

Ik lees het vanavond wel, ga nu even een ander rondje rijden *O*
 
Ik kom ook uit de buurt van 's-Hertogenbosch ( ik werk er wel )
helaas kan ik 12 juni niet de hele dag sociale verplichtingen misschien komt ik nog wel ff langs voor een praatje net voor 11:00 bij prov huis.

mzzl muppet
 
Ik kom ook uit de buurt van 's-Hertogenbosch ( ik werk er wel )
helaas kan ik 12 juni niet de hele dag sociale verplichtingen misschien komt ik nog wel ff langs voor een praatje net voor 11:00 bij prov huis.

mzzl muppet

Oké, dan zien we je evt. ff voor praatje, misschien kunnen we je toch overhalen...... O-) :Y
 
Beste MF-ers,

Ben sinds kort actief op het MF. Nu ben ik op zoek naar motor rijders die regelmatig in de omgeving van Den Bosch rond rijden. Ik zelf rijd een kawasaki zzr600 uit '93. Het lijkt mij leuk om regelmatig af te spreken om veel kilometers te rijden :] . Dus als er interesse is, laat u maar horen. Ben zelf een M. van 29,5 jaar :P
Ben zeer benieuwd naar jullie reacties *D

Gr.

Zondag 12 juni Motorrit vanuit Den Bosch naar De Peel (± 220 km)
11 uur verzamelen bij het Provincie huis in Den Bosch

Wie gaan er op dit moment mee:

Gawaine
Surfertje
Bear
T.R. Roadkill
mercy_symbol
Rausdouwer
PeerkeMikuni
Kawasaki.Zx6r

ROUTE:
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/207568


Gaat iedereen nog mee ?? :z :+
 
GVD GVD GVD, ik heb maandag de 13e het zwaarste tentamen uit mijn hele schoolcariere, ik zal dus waarschijnlijk niet aanwezig zijn omdat ik moet leren -O- , als het zaterdag snel/goed gaat met leren kom ik wel, maar het kan dus ook zijn dat ik er niet ben....... |(
 
GVD GVD GVD, ik heb maandag de 13e het zwaarste tentamen uit mijn hele schoolcariere, ik zal dus waarschijnlijk niet aanwezig zijn omdat ik moet leren -O- , als het zaterdag snel/goed gaat met leren kom ik wel, maar het kan dus ook zijn dat ik er niet ben....... |(

Wat mag dat examen dan wel niet zijn? Dus de andere jaren waren de tentames very easy
Je moet maar kijken.......want je tentames zijn heel belangrijk..is je toekomst O-) .
Anders eindig net als ik, 30% achter je pc (werk) en 30% op de werkvloer en 30% op het internet aan het surfen voor de FUN....hahaha _O- (oh ja, die overige 10% ga ik gewoon eerder naar huis...sstt)

Betekent dit nou dat PeerkeMikuni niet komt ????
 
Anders kan ik morgen misschien wel met je meerijden, alleen weet ik niet of ik dan zin heb... moet ook nog een bon inwisselen die 1 jaar geldig is waarmee ik kan karten. Kartbaan is geopend vanaf 13.00 ... en de bon heb ik vorig jaar 10 juni gekregen :X :X

Dus kan hem alleen nog morgen inruilen ;)

Ik lees het vanavond wel, ga nu even een ander rondje rijden *O*

Laat maar ff weten wanneer je thuis bent, of je nog zin hebt.
Veel plezier straks met ut Karten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan