Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zover was ik zelf ook nog, ben gee nOOb of zo, ik studeer over een paar maanden af.
Das niet de bedoeling, dat word door je compiler/interpreter gewoon weer omgezet naar een reeks if statements, dus dat schiet niet op. Nu ik klaar ben met leren, blijkt dat je het moet vervangen voor een high of low binding factory van (wrapper)objecten. (via het design pattern factory method)

Lol chill ;) Ik snap ook wel dat dat alleen op programmeertaal leesbaarder wordt. Maar wij hebben zelf (nog) geen refactoring gehad ;)

En ontopic: Aangezien MF het gisterenavond niet deed en ik NU pas wakker ben, ga ik het niet bepaald eh halen om bij de start aanwezig te zijn :X
 
@FOL, no offence dude :)

Ik ben de eerste die weer thuis is *O* *O* *O*
Was een leuke toer vandaag, ongeveer 270 km, das best lang, maar wel heeeeel erg mooi, een aanrader. Door een wegversperring ook nog een stukje 'paris-dakar' gedaan. KawaZZR600 & de vriendin van mercy_symbol (ben je naam alweer vergeten natuurlijk :X ) bedankt voor het voorrijden
 
full
 
Laatst bewerkt:
Wie is die dude links in beeld? HEeft ie toevallig laatst stalen remleidingen erop laten zettenbij een of andere bandenboer in geldermalsen?
Yep, en de midddelste is me :+ Heb ook pas stalen remleidingen daarzo laten zetten *O*

Oh ja, ik ben net thuis :} Ben door de stortregen terug naar Amsterdam gereden en het schijnt al de hele tijd te regenen hier. Kennelijk is het in het zuiden gewoon veel beter weer geweest. 8-)

Nu even de belangrijke dingen regelen. :z Mijn opmerkingen komen later wel :)
 
Yep, en de midddelste is me :+ Heb ook pas stalen remleidingen daarzo laten zetten *O*

Oh ja, ik ben net thuis :} Ben door de stortregen terug naar Amsterdam gereden en het schijnt al de hele tijd te regenen hier. Kennelijk is het in het zuiden gewoon veel beter weer geweest. 8-)

Nu even de belangrijke dingen regelen. :z Mijn opmerkingen komen later wel :)

Zijn we toch om de buien heen gereden ;)
Hier regent het ook sinds ik thuis ben, hoor dat het de hele dag slecht is geweest _O-
 
het was ondanks de voorspellingen tocheen droge dag geweest tijdens de rit *O*
en het was TOP !!!

ik ben bezig met de foto's aan het uploaden er zijn er best veel zo'n 40 stuks heb ze ook van Kawasaki ZX6R *D
:Y
 
@FOL, no offence dude :)

Ik ben de eerste die weer thuis is *O* *O* *O*
Was een leuke toer vandaag, ongeveer 270 km, das best lang, maar wel heeeeel erg mooi, een aanrader. Door een wegversperring ook nog een stukje 'paris-dakar' gedaan. KawaZZR600 & de vriendin van mercy_symbol (ben je naam alweer vergeten natuurlijk :X ) bedankt voor het voorrijden

Ja, heerlijk ge- :] vandaag! Het was zeker een leuke route. Het voorrijden was even spannend (ooit 1x eerder een klein stukje op bekend terrein voorgereden) maar eigenlijk achteraf heel erg leuk. :)
 
Oh, wil iedereen even melden wie die is.. dat heb ik namelijk niet meegekregen. :+ :P


Ik ben die gene met die mooie rooie NAKED honda NTV .

Ben nog ff met Surfertje naar die monster wezen kijken was ook wel geinig om te zien.

Mzzl Muppet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan