Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
de route die voor morgen gepland staat zie foto


of vinden jullie het gemakkelijker om bij de lucht af te spreken ?
Ziet er goed uit die route!! :P Jammer dat ik morgen geen tijd heb :(

btw, die zwarte SV1000 is wel mooi :9 Kvind het wel jammer dat ze voor modeljaar 2005 het frame ook zwart hebben gemaakt! Kwil um wel eens horen!
 
Zoooo, net weer thuis, effe 400 km getoerd met de 'Dutch Dragstar Club' waar mijn broertje bij rijd. Lache gasten, al was het tempo soms wat aan de lage kant, dat lag niet aan de motoren, maar meer aan het feit dat we met 35 man waren :)

Geweldige route, over de veluwe, ik ga eens proberen of ik die te pakken kan krijgen, kunnen we met de DB groep nog eens rijden als het weer mooi weer word (maart of zo :P )

We hebben (niet express :P ) de nodige 'zwarte kousen kerkdiensten' verstoord en af en toe was het lastig met fietsers en mooie bochtjes, want dat gaat niet zo makkelijk met 35 man achter elkaar.....

Verder, erg strakke baksteen stijl, in plaats van 'van links naar rechts' wisselen als er iemand uit de formatie gaat, schuiven zij gewoon door, das dus ideaal, en veel minder gevaarlijk!!! Verder maakte ik voor het eerst mee dat er geblockt word, en heb dat dus zelf ook 2 keer gedaaan vandaag.

Je hebt een leider, die rijd voorop met de route, daarachter rijd de 'road captain', die geeft door middel van vingers op steken en wijzen aan waar iemand moet blocken (een straat of rotonde afsluiten) Deze personen krijgen een seintje van 'de laatste man' (of vrouw, zoals vandaag) en sluiten dan weer aan in de stoet.
Erg handig, en je raakt elkaar niet kwijt (alleen bij stoplichten soms, want het afsluiten van kruispunten is te gevaarlijk)

Nou is dit met een groep je van 10 man natuurlijk niet nodig, maar ik ben wel een ervaring rijker :)
 
Laatst bewerkt:
nou zo te hooren was de bbq top.
als er nog mensen gaan rijden volgende week dan laat het maar ff weten.

:)
 
hier wat telefoon piccies ( niet door mij genomen) van hetgeen wij vandaag uitgevreten hebben *O* *O*


DSC00183-1.JPG

Wat zien we hier verscholen in het stgruikgewas :?

DSC00184-1.JPG

Raus gaat steeds beter door de bochten, hier helaas achter een auto.

DSC00186-1.JPG

Hicham, met dubbele koplamp die het doet.

DSC00188-1.JPG

Raus houd het voor gezien.

DSC00189-1.JPG

WorldPimber door de bocht, kan veeeel en veeeel platter.

DSC00190-1.JPG

Hicham en pimber op de achtergrond, best wel plat.

DSC00191-1.JPG

Dit is het effect van iets te veel rondjes rijden.................


een paar kleine 3gp filmpjes heb ik ook nog, niet in al te beste quality maar 't is met een telefoon gedaan.
 
@Mercy en @ Raus; Heb weer wat gemist dus ...... -O-

@Geoff, misschien volgende week 's avonds nog ff rijden :] ?

alhoewel ik nu naar buiten kijk en het dus al donker is -O-
 
.......Geweldige route, over de veluwe, ik ga eens proberen of ik die te pakken kan krijgen, kunnen we met de DB groep nog eens rijden als het weer mooi weer word (maart of zo :P )

Verder, erg strakke baksteen stijl, in plaats van 'van links naar rechts' wisselen als er iemand uit de formatie gaat, schuiven zij gewoon door, das dus ideaal, en veel minder gevaarlijk!!! Verder maakte ik voor het eerst mee dat er geblockt word, en heb dat dus zelf ook 2 keer gedaaan vandaag.

Je hebt een leider, die rijd voorop met de route, daarachter rijd de 'road captain', die geeft door middel van vingers op steken en wijzen aan waar iemand moet blocken (een straat of rotonde afsluiten) Deze personen krijgen een seintje van 'de laatste man' (of vrouw, zoals vandaag) en sluiten dan weer aan in de stoet.
Erg handig, en je raakt elkaar niet kwijt (alleen bij stoplichten soms, want het afsluiten van kruispunten is te gevaarlijk)

Nou is dit met ons groep je van 10 man natuurlijk niet nodig, maar ik ben wel een ervaring rijker :)

Wat nou maart 2006 B| ....oktober ken ook nog, oh :N doe maar niet :N , met al die blaadjes die van de bomen vallen daar op de Veluwe.... |(

Touren kenne we vast nog wel met DB :Y , de Mergellandroute of zo, bij slecht weer kenne we schuile in een grot :P
 
Wat nou maart 2006 B| ....oktober ken ook nog, oh :N doe maar niet :N , met al die blaadjes die van de bomen vallen daar op de Veluwe.... |(

Touren kenne we vast nog wel met DB :Y , de Mergellandroute of zo, bij slecht weer kenne we schuile in een grot :P


Juistem en hoppa!

Net terug uit Cochem, volgende week weer? En dan met een man of 10! *O*

wel zwaar... 04.00 uit de vage-schuimparty-club rollen, en om 10.00 weer aanrijden :Z
 
nou zo te hooren was de bbq top.
als er nog mensen gaan rijden volgende week dan laat het maar ff weten.

:)

Maandag is geloof ik nog goed weer, zullen we om 18.45 bij het PV-huis afspreken en dan voor 19.00 uur wegzijn richting............
Laat ff weten wie er nog meer zo vroeg kan komen.
 
Juistem en hoppa!

Net terug uit Cochem, volgende week weer? En dan met een man of 10! *O*

wel zwaar... 04.00 uit de vage-schuimparty-club rollen, en om 10.00 weer aanrijden :Z

Ga je volgende week wéér :? naar Cochem?

die vage schuim-party is je heel goed bevallen dus
 
Neuh, maar heb wel zin om weer te gaan :Y

Rebbeltjuh denkt dat die vage schuimparty jou wel bevallen is :Y , ff voor de duidelijkheid en voor de intimi deze worden ook in NL gehouden hoor ;)

@Mercy; sorry heb nog niet kenne spieken naar de filmkes, doekvanaafwel *D
 
Rebbeltjuh denkt dat die vage schuimparty jou wel bevallen is :Y , ff voor de duidelijkheid en voor de intimi deze worden ook in NL gehouden hoor ;)

@Mercy; sorry heb nog niet kenne spieken naar de filmkes, doekvanaafwel *D

Normaal is dat helemaal niet mijn ding, maar per ongeluk zo'n housetent binnenlopen
is wel leuk, aangezien in de 'normale' kroegen alleen oudere echtparen aan het stijldansen zijn!
 
praat me ff kort bij. :}

Wanneer/
waar?
Hoelaat?

Nu bijna het motor seizoen voorbij is, vraagt ie of er nog wat te doen is :?
Dit topic is er al gerijme tijd, en aangezien uwes uit DB komt is de vraag waar u al die tijd hebt gezeten ??
Maar toch welkom :Y
 
Nu bijna het motor seizoen voorbij is, vraagt ie of er nog wat te doen is :?
Dit topic is er al gerijme tijd, en aangezien uwes uit DB komt is de vraag waar u al die tijd hebt gezeten ??
Maar toch welkom :Y


PANIEK! PANIEK! Gaat het motor seizoen ooit VOORBIJ ? '(

diehards stoppen nooit! :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan