Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
diehards stoppen nooit! :X

Zegt iemand die vrijdag nacht een beetje laat thuis was, en op zaterdag zich al een beetje ziekjes voelde _O-
Je had je ook warmer moeten aankleden ;)




Ps vrouwke nog bedankt voor het gebruik van da jaske
 
Zegt iemand die vrijdag nacht een beetje laat thuis was, en op zaterdag zich al een beetje ziekjes voelde _O-
Je had je ook warmer moeten aankleden ;)




Ps vrouwke nog bedankt voor het gebruik van da jaske


Hee! Kon ik er wat aan doen dat ik op de tocht zat!

Maarre... ik voel me alweer goed hoor O-)
 
T.R. Roadkill nog bedankt voor je gastvrijheid afgelopen vrijdag





beter laat dan nooit ;)
 
T.R. Roadkill nog bedankt voor je gastvrijheid afgelopen vrijdag





beter laat dan nooit ;)

full


alhoewel ik het irl al had gedaan 8-)
 
Nu bijna het motor seizoen voorbij is, vraagt ie of er nog wat te doen is :?
Dit topic is er al gerijme tijd, en aangezien uwes uit DB komt is de vraag waar u al die tijd hebt gezeten ??
Maar toch welkom :Y


Ehm... Hoi allemaal. Hijs niet de enige die een "beetje" laat komt kijken. Dacht ik zal eens een keer in WIIWTD kijken staat er een topic van DB in :)
 
Wie is hier druk })
@raus, gave piccies van gisteren *D

als je Gawaine's onderschrift mag geloven is ie ready for take off, alleen dan nog ff alles monteren O-)
 
Rustig hier he? :)

Hoe staat het met de aanpassingen van je motor? Nog iets gehoord over het spuitwerk?


Ik heb nu alle onderdelen, kreeg vanavond een bevestiging dat ik nu ook de binnenbak heb. Omdat het zitje wat schuiner en dus hoger komt moet ik kijken of ik met de huidige uitlaatsteun uit ga komen anders moet ik daarvoor een andere maken. Zaterdag heb ik nog gebeld met de spuiter maar die was er niet. Vandaag was ik weer lekker laat thuis omdat de A2 vast stond en iedereen binnendoor door den bosch heen ging. ik heb van den bosch binnendoor naar Hedel in z'n 1 gereden !! zo druk was het. Dus toen ik thuis kwam was de spuiter al lang en breed weg.
 
Ik heb nu alle onderdelen, kreeg vanavond een bevestiging dat ik nu ook de binnenbak heb. Omdat het zitje wat schuiner en dus hoger komt moet ik kijken of ik met de huidige uitlaatsteun uit ga komen anders moet ik daarvoor een andere maken. Zaterdag heb ik nog gebeld met de spuiter maar die was er niet. Vandaag was ik weer lekker laat thuis omdat de A2 vast stond en iedereen binnendoor door den bosch heen ging. ik heb van den bosch binnendoor naar Hedel in z'n 1 gereden !! zo druk was het. Dus toen ik thuis kwam was de spuiter al lang en breed weg.
Das wel balen dus -O- , und jetzt? Weer bellen en dan maar hopen dat je op tijd bent :Y
 
Das wel balen dus -O- , und jetzt? Weer bellen en dan maar hopen dat je op tijd bent :Y

Ja maar als ik dat binnen heb kan ik pas gaan bekijken hoeveel er van de onderste draagarm af moet van het nieuwe subframe. Die kort een collega (die aluminium kan lassen) dan in waar dan natuurlijk ook weer een paar dagen overheen gaan. Het echte ombouwen wil ik in 1 weekend doen omdat ik wel wil blijven rijden natuurlijk :]
 
Ja maar als ik dat binnen heb kan ik pas gaan bekijken hoeveel er van de onderste draagarm af moet van het nieuwe subframe. Die kort een collega (die aluminium kan lassen) dan in waar dan natuurlijk ook weer een paar dagen overheen gaan. Het echte ombouwen wil ik in 1 weekend doen omdat ik wel wil blijven rijden natuurlijk :]
Hendig zo'n collega, maarre al met al ken je dus ff niet rijden :] , want nou ligt je achterkantje er toch nog af, en straks voor het inkorten van die draagarm ben je dus weer ff uit de running en dan daarna nog es voor the real make-over,
maar dan heb je strakkies ook wat natuurlijk :o denk ik

Rebbel staat gewoon te kwijlen :9~ bij een nieuwe motor
 
Hendig zo'n collega, maarre al met al ken je dus ff niet rijden :] , want nou ligt je achterkantje er toch nog af, en straks voor het inkorten van die draagarm ben je dus weer ff uit de running en dan daarna nog es voor the real make-over,
maar dan heb je strakkies ook wat natuurlijk :o denk ik

Rebbel staat gewoon te kwijlen :9~ bij een nieuwe motor


Totaal zal ik zeker minstens een week niet kunnen rijden. Spul eraf, subframe uitmeten, lassen en weer opbouwen.
En ik moet nog een mooi stickersetje op de kont hebben om het geheel af te maken.

lult de rest alleen in de baas z'n tijd en zijn wij weer de enigste twee hier ?
 
Totaal zal ik zeker minstens een week niet kunnen rijden. Spul eraf, subframe uitmeten, lassen en weer opbouwen.
En ik moet nog een mooi stickersetje op de kont hebben om het geheel af te maken.

lult de rest alleen in de baas z'n tijd en zijn wij weer de enigste twee hier ?

't Wordt vast een héél strak kontje :9

wij houden 't tenminste nog levend hiero

Had jij nou bij je icoontje staan dat we de volgende keer gaan bowlen :? ...ben meer een voorstander voor karten })
 
't Wordt vast een héél strak kontje :9

wij houden 't tenminste nog levend hiero

Had jij nou bij je icoontje staan dat we de volgende keer gaan bowlen :? ...ben meer een voorstander voor karten })

mwah was maar een hint om iets te gaan doen, karten is wel leuk maar zo voorbij lijkt me, daar kan je toch geen avondje mee vullen of wel ?

[me]nog een paar keer posten en het topic gaat dicht[/me] ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan