hawk gt
Waarderingsscore
405

Profielberichten Laatste bijdragen Berichten Media Albums Groepen Over mij Statistieken

  • Hallo Hawk,
    Je zult de vraag wel vaker hebben gehad , doe jij nog iets met zadels met name wat van het schuim eraf halen om deze iets te verlagen.

    Grt Nobbie (rob)
    N
    nobbie1
    Dat zou top zijn
    Wat kost het, dan ik het cash meenemen en waar moet ik zijn
    hawk gt
    hawk gt
    Ik moet eerst even kijken naar het zadel want waarschijnlijk past de originele bekleding niet meer.
    2cm lager is bijna 4cm bekleding in de lengte en dat is best veel.
    Maar goed eerst kijken en overleggen. Pottenbakkerstraat 32 in purmerend.
    N
    nobbie1
    Ok dan zie ik vrijdag tenzij het weer echt heel slecht is beetje regen voor mij geen probleem maar bakken naar beneden zie ik niet zitten.
    We houden het weer bericht in de gaten
    Nu al bedankt
    Hallo hawk gt,
    Ik las op de forum meerdere keren dat je hartstikke mooi werk levert met het maken van zadels. Doe je dit nog steeds? Ik heb namelijk twee zadels van mijn hyosung die opnieuw bekleed moeten worden en ik vroeg mij af of ik dit door jou kan laten doen? Je kan mij een email naar obayd@live.nl sturen mocht je geïnteresseerd zijn. Alvast bedankt en mvg,
    Obayd
    Hallo Hawkgt
    Ik hoorde dat jij mooi werk leverde met zadels maken, we hebben het zadel van mijn vrouw haar v strom 1000 laten doen hier lokaal bij een meubel/stoffen man.
    Mooi leer ook met borduur maar de zit is prutswerk, kun jij daar nog wat mee of moet je het helemaal overdoen?
    Kan je mijn 0617155658 wel geven dan kan ik je foto's sturen, ik hoor het wel, groet Herbert
    converfreddy
    converfreddy
    Beste Hawk ik heb ook een probleem met zit en duo zit van mijn Guzzi,door lang buiten en geen gebruik is de skai bekleding gescheurd etc.
    kan je mij ook een mail sturen? frederate@icloud.com
    dank en groet
    Freddy
    T
    to tall
    Goedemorgen Hawk gt,

    Ik begrijp dat u motorzadels aanpast en bekleed? Ik heb een v strom dl 650 van 2006
    en zou deze graag aan laten passen( verhogen) ik hoor graag wat er mogelijk is.

    Vr groet, Sebas
    hawk gt
    hawk gt
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
  • Laden…
Terug
Bovenaan Onderaan