Hét GROTE SV650S 1999-2002 Topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
2cm lager en 7 kilo lichter...
Sv650 specs


''de 400's waren destijds bedoeld voor de Japanse markt. Daar hadden ze toen een gefaseerd rijbewijs. Als ze meer dan 400cc wou rijden moesten ze een nieuw rijbewijs halen, wat veel geld kostte. Vandaar dat de jappen op 400's reden. Nu is dat niet meer zou, en is er dus geen markt meer voor.
Omdat ze voor de Japanse markt zijn ontwikkeld, zijn de 400's ook zo klein tov bijvoorbeeld 600's."

in japan word de verzekering van boven een 400 ook 3x zo duur daarom rijden ze daar allemaal zo klein mogelijk :P
 
in japan word de verzekering van boven een 400 ook 3x zo duur daarom rijden ze daar allemaal zo klein mogelijk :P
ik vind die 400cc motoren echt helemaal top...

niet zozeer dat ik een sv400 zou willen, maar een toffe moderne 400 cc supersport, zo ideaal zijn :)

lekker licht, niet zon pk pakhuis :) kzou het wel weten :Y
 
8000K kan niet verboden worden denk ik...

Hoe gaan ze dat doen met koekblikken die af-fabriek met 8000K-xenon geleverd worden??

En by the way... Xenon wordt niet warmer als een gloeilamp... Sterker nog Xenon wordt zelfs minder warm.

@ jokidrink... Je kunt die Xenon ook bestellen bij die zaak waar je je stadslichtlampje (=leuk voor galgje :+ ) gehaald hebt. Autostyle heeft ze namelijk ook voor de motor... Ook voor €99,-
 
Laatst bewerkt:
meh, als ik er via een mede eindhovenaar voor 90 euro aan kan komen neem ik gewoon die van pilot , voor 99 euro ook, dan weet ik zeker dat ik kwaliteit heb

ik kan ook die van carnamics kopen, maar ik weet niet of die een groot ballast heeft of niet, is precies als die van pilot, alleen 69 euro ipv 115
 
http://www.aemw.nl/?menu=pilot&xenon=Pearl&

carnamics, bi-xenon h4 voor 96 euro inc.

precies zelfde set als pilot, alleen andere verpakking en naam

is wel moet grote ballast, maar zoals je bij bartjuh.s ziet is dat zo weg te werken
dankje, staat in me favorieten :P ik ga er iets mee doen :)

alleen ff kijken voor hoe ik die ballast weg werk, ik heb namelijk een NAKED BIKE!! ;)

wellicht onder me tank of achter me radiator
 
http://www.aemw.nl/?menu=pilot&xenon=Pearl&

carnamics, bi-xenon h4 voor 96 euro inc.

precies zelfde set als pilot, alleen andere verpakking en naam

is wel moet grote ballast, maar zoals je bij bartjuh.s ziet is dat zo weg te werken

ik ben echt benieuwd hoe dit gaat passen :Y
mij is altijd verteld dat lamp niet past omdat er en spiegel systeempje opzit wat schakelt tussen dim en groot licht en deze zou niet passen op de sv. maar ben benieuwd als het past ga ik hem denk ik ook nog bestellen :+

@ super sv
ruitje staat idd wel erg mooi hoor.
aleen is deze sv helemaal total. hoorde ik via via en heb geprobeerd aan de stuur demper te komen maar is denk ik niet gelukt.

en over het linker kuipdeel dit is waarschijnlijk wel opgelost met de verkoper *O*
niet verwacht maar er zijn gelukkig nog echt betrouwbare mensen :}
 
wat een dooie boel op zaterdag overdag hier zeg :+

allemaal kater of aan werk zeker
ga dan ook deeltijd doen ben je zaterdag tenminste "vrij" :9

linkerkuipdeel is al opgelost van week zo goed als nieuwe thuis *O*
en heb vanochtend zowaar me velgen en kuipframe weg gebracht naar straler
dus die verwacht ik binnen kort ok weer WIT terug :9~
en dan kan monteren beginnen en daarna spuiten *O* *O*

EDIT:
hoe kan het dat ik me zelf zo associaal vaak tegen kom op google bij afbeeldingen :?

ff paar voorbeeldjes:

sv650achterkant.jpg

kettingbeschermer002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was me een dag zeg!

In het eerste halfuur kreeg ik een highsider, ik ging de bocht in, dacht ik leg hem nu wel plat, maar er lag wat zand en de uitgang was nat, dus zodra ik op het gas wilde gaan(in z'n 3 nog zelfs) gleed mijn achterkant weg, volgens mij de voorkant ook, maar dat betwijfel ik. Miraculeus wist ik hem nog overeind te houden *D

Daarna even bijkomen van de schrik en weer gaan knallen na een kleine burnout om de band op temperatuur te houden om zo'n akkefietje te voorkomen. Wat foto's geschoten van Gerwin, gaat voor zover ik het kan zien gewoon schuin genoeg, alleen die knie moet nog uitgestoken worden.

Eventjes relaxen daarna met een z1000 rijder in de pits, kwam de politie opeens langs: dat er een melding was gemaakt van racende motoren :D, en ook nog eens een zwarte en blauwe(hoe toevallig :emo: ), kenteken enz. genoteerd mochten ze ons op racen betrappen B| (sommige fietsers zijn ook zwaar irritant, dat hoef je toch niet te melden gvd)

Even later nog een paar actie shots genomen van mij door gerwin, volgens mij was ik net aan het opwarmen toen m'n batterijen besloten leeg te gaan, dus het staat er niet allemaal op, alleen de warming up



onze gerwinus46(zit in de nieuwe SV topic):

gerwinbochtlr9.jpg


gerwinbocht2ow1.jpg


gerwinbocht3ua3.jpg


En ik(met mijn zwevers :emo:, mijn kd's zijn weer blurry vastgelegd :emo: )

dennisbochtum1.jpg


dennisbocht2zp1.jpg


dennisbocht3ca8.jpg


burnoutqf1.jpg


Al met al een dag met rare wendingen
 
wass idd nieuwe band pipo's :9 (is foto van begin dit jaar ong)

hoe kom ik anders zo een bocht door O-)
DSC01563.jpg


maar ff over kd'en meteen.
valt mij altijd op dat mensen op sv vrij rechtop zitten tijdens een kd
komt natuurlijk door de zit houding van sv, want het liefst zit je eigenlijk met je gezicht richting je spiegel (schijnt best te zijn) maar dit is vrij irritant op de sv vind ik

hoe ervaren jullie dat ? en niet zeggen dat je wel zo zit want ik heb nog maar 1 z'n foto gezien van iemand hier ;)
 
Laatst bewerkt:
die van mij...

ik vind het idd. fijn om niet helemaal te gaan hangen omdat k dan recht tegen mezelf aan zit te kijken in die spiegel... dus ga liever iets rechter zitten zodat k meer zie
 
Interneppen :+

ik heb een achterveer gevonden van een zx6 RR van 2003. Kan iemand mij vertellen of deze ook op de SV past?

[afbeelding]
Ja!

Let wel dat je door het expansievat je batterij iets zal moeten verhogen in positie omdat die er anders tegen komt.



YEAR:MOTORCYCLE:LENGTH:SPRING RATE:CIRCUMFERENCE:DIAMETER

99-02 SV650 337mm 510# 250mm 75mm

96-99 GSXR750 345mm 375#
97-00 GSXR600 375mm 375#

03-04 SV650 330mm 430# 232mm 74mm
03-04 SV1000 330mm 400# 232mm 74mm

00-03 GSXR750 325mm 400# 285mm 91mm
01-03 GSXR600 325.5mm 325# 285mm 91mm
01-02 GSXR1000 329.5mm 430#

04 GSXR750 332.5mm 408# 285mm 91mm
04 GSXR600 332.5mm 425# 285mm 91mm
03-04 GSXR1000 332.5mm 480# 285mm 91mm
99-03 GSXR1300(Busa) 330mm 700#

04 ZX10R 338mm 540#
03-04 ZX6RR(636) 340mm 540# 257mm 82mm


GSXR shocks 00-01(black spring), 02(red spring), 03-04(yellow spring)

enkel voor 99-02 SV650
DogBones length and how much they raise the bike.
103 +4.8 mm (recommended for use with adj length shocks)
100 +12 mm (recommended for GSXR shock equipped bikes)
97 +19.2mm (recommended for racers who want ride ht)
 
Laatst bewerkt:
wass idd nieuwe band pipo's :9 (is foto van begin dit jaar ong)

hoe kom ik anders zo een bocht door O-)
[afbeelding]

maar ff over kd'en meteen.
valt mij altijd op dat mensen op sv vrij rechtop zitten tijdens een kd
komt natuurlijk door de zit houding van sv, want het liefst zit je eigenlijk met je gezicht richting je spiegel (schijnt best te zijn) maar dit is vrij irritant op de sv vind ik

hoe ervaren jullie dat ? en niet zeggen dat je wel zo zit want ik heb nog maar 1 z'n foto gezien van iemand hier ;)
ik heb een breed stuur dus ik moet wel rechtop :P maar eigenlijk vind ik kneedownen maar kut, je moet er vet ver naast zitten (1 bil ernaast voelt echt absurd ver) en heb veel minder controle over de motor. ik blijf liever gewoon midden op me zadel zitten.

dat kneedownen is leuk voor de foto maar verder heeft het geen enkele nut (op de openbare weg)
 
ik heb een breed stuur dus ik moet wel rechtop :P maar eigenlijk vind ik kneedownen maar kut, je moet er vet ver naast zitten (1 bil ernaast voelt echt absurd ver) en heb veel minder controle over de motor. ik blijf liever gewoon midden op me zadel zitten.

dat kneedownen is leuk voor de foto maar verder heeft het geen enkele nut (op de openbare weg)

wel als je echt hard gaat ken je beetje controleren waneer je onderhand is moet stoppen met aansnijden... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan