11e Fazer Meeting: 10 juni

Hier komt de foto. Bedankt nog voor de gezellige dag allemaal.

full
 
Nou, daar is ze dan na 4 jaar.....

Ik heb sinds gisteren een Kawa ER5 en opnieuw motorrijles...slik, die bochten.....

Ik weet dat dit een beetje truttig klinkt maar ik heb 4 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en daarna niet meer gereden :N

Maar vanaf vandaag flink oefenen en wie weet rijd ik met jullie mee de 13e. Lijkt me wel ontzettend cool en natuurlijk leuk om jou weer eens te zien Spider!

Het blijft dus nog een verrassing....:)
 
Nou, daar is ze dan na 4 jaar.....

Ik heb sinds gisteren een Kawa ER5 en opnieuw motorrijles...slik, die bochten.....

Ik weet dat dit een beetje truttig klinkt maar ik heb 4 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en daarna niet meer gereden :N

Maar vanaf vandaag flink oefenen en wie weet rijd ik met jullie mee de 13e. Lijkt me wel ontzettend cool en natuurlijk leuk om jou weer eens te zien Spider!

Het blijft dus nog een verrassing....:)


Je zal vast welkom zijn hoor ;)
Maareuh, fazermeeting - ER5 :? :?
 
Hey allen! Tijd geleden!

Veel te druk met :] :] in mijn schaarse vrije tijd om op fora te neuzen. ;)

Count me in voor 13 Mei. Lijkt me een mooie tocht. Wel een stukkie rijden vanuit Den Haag tot het startpunt, maar da's alleen maar extra motorrij genot, toch?! Bovendien een mooie kans om de die hards van dit forum eens in het echt te ontmoeten. :}

Raven 1 heeft inmiddels 10.000 + afgelegd en draait als een zonnetje.

Tot dan!
 
Gezien de vele afzeggingen is iedereen welkom.
Zal eens gaan werken aan een 2e route. Heb zooooo veel leuke dijkweggetjes ontdekt,
daar moeten we een keer overheen rijden met zijn alle :]
 
Gezien de vele afzeggingen is iedereen welkom.
Zal eens gaan werken aan een 2e route. Heb zooooo veel leuke dijkweggetjes ontdekt,
daar moeten we een keer overheen rijden met zijn alle :]
Is er ook een gps-versie van de route beschikbaar, voor als ik een keer wel kan (mijn schoonouders wonen in Dieren, dus ff vrouwtje daar droppen en dan gaan rijden ;) )
 
Nou dat ziet er wel heel gezellig uit, aangezien ik ook de gelukkige eigenares ben van een Fazer FZ600S uit 2004 *O*

Mooi dat de rit ook nog in mijn regio ligt, dus ik denk dat ik ook wel meega !

Drey wil ook mee, maar die heeft zich nog niet durven melden hier :+

Zijn er nog mensen die komend weekend gaan rijden in deze regio?

Greetzzz Mir@n ;)
 
Ik kan helaas ook niet mee.... Zowel 8 april als 13 mei

(Had dat een poosje geleden al aangegeven maar zie dat ik nog op de deelnemerslijst sta...)


Haha, er komt een dag dat ik je ergens tegenkom ;) !
Of met rijden of bij Poisy, daar ontkom je niet aan :+

Groetjes aan Poisy *O*

Greetzzz Mir@n :}
 
tis al bijna *O*

waar spreken we af om naar hem toe te rijden?
Vianen maar doen?
 
Is er ook een gps-versie van de route beschikbaar, voor als ik een keer wel kan (mijn schoonouders wonen in Dieren, dus ff vrouwtje daar droppen en dan gaan rijden ;) )

Helaas ik heb geen GPS versie van de route. Kan wel een routebook maken.
En zal eens gaan werken aan een 2e route. 8-)
 
Hey, ik kan helaas niet mee de 13e, ik zit dat weekend in Vaals ( a la weekendje weg, denk niet dat mijn afwezigheid dan gewardeerd zal worden). Veel plezier die dag! Ik zal alvast een leuke route opzoeken in het hoge noorden voor de 12 of 13e meeting O-)
 
Kan weer niet mee ;(

Naast dat het moederdag is vieren mijn moeder en mijn zusje ook hun verjaardag. Ik kan het niet maken om niet te komen. :N
 
waar:A2 - Hotel vianen

Vianenkaart.jpg


tijd: 9:45

wie:
- keen
- silver
- nobodie

wie kan ik nog meer verwachten? :)

kom op mensen....het is zondag al *O*
 
Laatst bewerkt:
edit: pffff....laat ze die edit knop iets duidelijker maken :+
 
Laatst bewerkt:
zullen denk ik niet veel gegadigden zijn.. iedereen is die dag naar de megameeting ;)
Wel met 100 motoren, prachtige route.
Foto´s motortoer Amersfoort
Zie 4e laatste foto gele keer pontje Gouderak - Moorkerk, je moet je motor keren.
Ik vond wel eng, zo krap en als je niet op tijd stil staat, vast staat begint alles te wibbelen. Wel de moeite waard om te proberen.

Ook bij de Koffie stop in Hekendorp. Voor degene die bochtwerk wil oefenen. Van beneden naar boven rechtsaf, 45 graden bocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan