Algemene informatie
Na 5 jaar genieten gaan ze nu met pijn in het hart weg. Superfietsen maar ze rijden eigenlijk te weinig en dat is zonde. Wat hebben we, naast spuit- en stickerwerk, aan beide fietsen gedaan (wat niet):
320 mm schijfremmen voor
Rvs spaken
Custom spatbord
Stalen remleidingen voor+achter
Valbeugels Heavy Duty
Knipperlichten in kuip
Dakar ombouw+ruit
Navigatiebracket op kuipframe stevig
Voltmeter+laadpunt
Renthal stuur
Inklapbare spiegels
Antislip zadeldek
Opbergbakje onder zadel (ook tegen vuil achterwiel
Plaat tbv vastzetten bagage met daaronder verhoogd bakje
Custom achterlicht en knippers
Versmalde zijdeksels tbv soft luggage
Stationairschroef binnen handbereik
Verbrede steps
Beschermplaat dynamo
Verlengde/verstevigde skidplate
Inklapbare tip schakelpedaal
Ketting ophangkrans
Versterkte jiffy met verbrede voet
Optimate laadpunt
Risers/stuurverhogers
Banden en ketting zijn op beide fietsen goed genoeg voor nog zeker een volgend seizoen. Koppeling ok, frame nagelopen op scheuren
Zijn er, naast de kleurstelling, verschillen tussen de fietsen? Jazeker, sowieso is nummer 8 een stukje hoger. Verder heeft 9 (1989, 58980 km):
Arrow demper met db killer
rvs voorbochten met bescherming
Wilbers voorveren, achter standaard
Dynamo+gelijkrichter Carmo
Puntgave originele wielen
Nummer 8 (1996, 60196 km):
Hyperpro voor, YSS verstelbaar achter
Handvatverwarming
Verstelbare hendels
Haan Wheels
Laser bol d’or demper met db-killer (klinkt mooi donker)
Gepoedercoate wielen
Er is enorm veel te vertellen, want we zijn liefhebbers, en dat kan voor serieus geïnteresseerden bij de fietsen zelf met een bak koffie. Ook over de richtprijs van € 3250 (per stuk)kunnen we het dan hebben, gelukszoekers die denken aan de helft van de richtprijs kunnen echter beter verder zoeken.
320 mm schijfremmen voor
Rvs spaken
Custom spatbord
Stalen remleidingen voor+achter
Valbeugels Heavy Duty
Knipperlichten in kuip
Dakar ombouw+ruit
Navigatiebracket op kuipframe stevig
Voltmeter+laadpunt
Renthal stuur
Inklapbare spiegels
Antislip zadeldek
Opbergbakje onder zadel (ook tegen vuil achterwiel
Plaat tbv vastzetten bagage met daaronder verhoogd bakje
Custom achterlicht en knippers
Versmalde zijdeksels tbv soft luggage
Stationairschroef binnen handbereik
Verbrede steps
Beschermplaat dynamo
Verlengde/verstevigde skidplate
Inklapbare tip schakelpedaal
Ketting ophangkrans
Versterkte jiffy met verbrede voet
Optimate laadpunt
Risers/stuurverhogers
Banden en ketting zijn op beide fietsen goed genoeg voor nog zeker een volgend seizoen. Koppeling ok, frame nagelopen op scheuren
Zijn er, naast de kleurstelling, verschillen tussen de fietsen? Jazeker, sowieso is nummer 8 een stukje hoger. Verder heeft 9 (1989, 58980 km):
Arrow demper met db killer
rvs voorbochten met bescherming
Wilbers voorveren, achter standaard
Dynamo+gelijkrichter Carmo
Puntgave originele wielen
Nummer 8 (1996, 60196 km):
Hyperpro voor, YSS verstelbaar achter
Handvatverwarming
Verstelbare hendels
Haan Wheels
Laser bol d’or demper met db-killer (klinkt mooi donker)
Gepoedercoate wielen
Er is enorm veel te vertellen, want we zijn liefhebbers, en dat kan voor serieus geïnteresseerden bij de fietsen zelf met een bak koffie. Ook over de richtprijs van € 3250 (per stuk)kunnen we het dan hebben, gelukszoekers die denken aan de helft van de richtprijs kunnen echter beter verder zoeken.