Algemene informatie
Te koop aangeboden:
Zeer nette Aprilia RSV 1000 uit 2002 in de kleuren rood/zwart/wit.
Ik heb de motor in maart 2018 aangeschaft met 72.414 km op de teller en er in 2½ jaar tijd naar de 75.140 km gereden.
De motor stuurt heerlijk, het oersterke Rotax-blok draait super, start uitstekend (startkoppeling is al vervangen) en, niet onbelangrijk, deze fiets ziet er nog erg netjes uit.
Altijd Euro98 getankt. Motor staat droog in garage.
Lijstje met aanpassingen/technische dingen:
- Voorzien van Leovince SBK titanium uitlaatdemper met dB-killer en E-keur
- Titax (echte, geen Ali) rem- en koppelingshendel
- Zijstandaard geupgrade (tegen omvallen)
- Banden zijn nog zeer goed (Pirelli Diablo's, achterband in 2018 gedaan, voorband net 2 maand oud)
- Ketting en tandwielen prima (Supersprox achtertandwiel)
- Vering in 2018 afgesteld en nagekeken door Hyperpro
- Staalomvlochten rem- en koppelingsleidingen
- 12V aansluiting en telefoonhouder op balhoofd
- Bobbins voor paddock-stand
- Geen dip bij 5K toeren
- In 2018 grote beurt gehad, volgende kleine beurt bij 78.000 km
- Eind 2019 olie + filter vervangen (Putoline 15w50 S4)
Uiterlijk:
- Onderste grijze RSV-stickers verwijderd
- Grijze kont-kuip stickers verwijderd
- Kleine maar felle knipperlichten achter
- Duo-zitje aanwezig / meegeleverd!
Helaas wel een kleine beschadiging onderkant kont-kuipdeel (niet in het zicht) en het bekende koplamp-ontspiegel-issue, maar over het algemeen nog heel erg netjes.
"Maar Kars, waarom doe je zo'n mooie dikke fiets weg?!"
Nou, ik wil weer graag een naked, maar ik vind het zonde om deze te ver-Tuono-en, daar is 'ie nog veel te mooi voor. Dus mag hij naar een ander baasje.
Prijs:
€ 2.095,- inclusief paddockstand!
Zeer nette Aprilia RSV 1000 uit 2002 in de kleuren rood/zwart/wit.
Ik heb de motor in maart 2018 aangeschaft met 72.414 km op de teller en er in 2½ jaar tijd naar de 75.140 km gereden.
De motor stuurt heerlijk, het oersterke Rotax-blok draait super, start uitstekend (startkoppeling is al vervangen) en, niet onbelangrijk, deze fiets ziet er nog erg netjes uit.
Altijd Euro98 getankt. Motor staat droog in garage.
Lijstje met aanpassingen/technische dingen:
- Voorzien van Leovince SBK titanium uitlaatdemper met dB-killer en E-keur
- Titax (echte, geen Ali) rem- en koppelingshendel
- Zijstandaard geupgrade (tegen omvallen)
- Banden zijn nog zeer goed (Pirelli Diablo's, achterband in 2018 gedaan, voorband net 2 maand oud)
- Ketting en tandwielen prima (Supersprox achtertandwiel)
- Vering in 2018 afgesteld en nagekeken door Hyperpro
- Staalomvlochten rem- en koppelingsleidingen
- 12V aansluiting en telefoonhouder op balhoofd
- Bobbins voor paddock-stand
- Geen dip bij 5K toeren
- In 2018 grote beurt gehad, volgende kleine beurt bij 78.000 km
- Eind 2019 olie + filter vervangen (Putoline 15w50 S4)
Uiterlijk:
- Onderste grijze RSV-stickers verwijderd
- Grijze kont-kuip stickers verwijderd
- Kleine maar felle knipperlichten achter
- Duo-zitje aanwezig / meegeleverd!
Helaas wel een kleine beschadiging onderkant kont-kuipdeel (niet in het zicht) en het bekende koplamp-ontspiegel-issue, maar over het algemeen nog heel erg netjes.
"Maar Kars, waarom doe je zo'n mooie dikke fiets weg?!"
Nou, ik wil weer graag een naked, maar ik vind het zonde om deze te ver-Tuono-en, daar is 'ie nog veel te mooi voor. Dus mag hij naar een ander baasje.
Prijs:
€ 2.095,- inclusief paddockstand!