Algemene informatie
Deze GSF600 heb ik 4 jaar geleden gekocht van de eerste eigenaar. De afgelopen 4 jaar heb ik er behalve heerlijk op gereden, ook het nodige aan gedaan om hem netjes en veilig op de weg te houden. De Bandit is van '95, met het oerdegelijke SACS-blok, en heeft me nooit laten staan.
Rijtje relevante informatie:
- Voorzien van GSF1200 achterschokbreker (deze is beter instelbaar dan de originele)
- Banden (Continental RA3) zijn nog in zeer goede staat
- Afgelopen juni olie en filter ververst
- Aftermarket spiegels, originele nog aanwezig
- Bagagerekje
- Middenbok los er bij
- Antraciet gepoedercoate achterbrug en voorpoten er bij
- Er is alleen E5 in gegaan
Een paar dingen die niet direct op de foto's te zien zijn:
- Slotje buddyseat defect maar wel te openen
- Voorvorkkeringen in slechte staat (lekken niet!)
- Rechter achterkuipdeel is wat verkleurd
De vorkpoten zouden dus eigenlijk gereviseerd moeten worden. Het goede nieuws: Je krijgt er voor deze prijs een compleet gereviseerde en voorzien van instelbare progressieve veren set antraciet vorkpoten bij. Kwestie van wisselen dus. Ook de antraciet achterbrug en linkage is voorzien van verse lagers. Ik heb dit zo overgenomen van een mede M-F Bandit eigenaar met het doel hier ooit werk van te maken. Naar aanleiding van de aanschaf van een andere motor gaat het hier niet meer van komen.
Als actief deelnemer van "Het Big-Ass Bandit Topic" is alles wat ik met deze Bandit heb meegemaakt in 4 jaar woon-werk verkeer na te lezen (vanaf pagina 30). Ook heb ik alle uitgaven en onderhoud bijgehouden in de app "Drivvo". Heb je vragen of interesse laat het me weten!
PS Kilometerstand kan trouwens wat oplopen want ik laat hem af en toe nog een rondje uit om alles gangbaar te houden
Rijtje relevante informatie:
- Voorzien van GSF1200 achterschokbreker (deze is beter instelbaar dan de originele)
- Banden (Continental RA3) zijn nog in zeer goede staat
- Afgelopen juni olie en filter ververst
- Aftermarket spiegels, originele nog aanwezig
- Bagagerekje
- Middenbok los er bij
- Antraciet gepoedercoate achterbrug en voorpoten er bij
- Er is alleen E5 in gegaan
Een paar dingen die niet direct op de foto's te zien zijn:
- Slotje buddyseat defect maar wel te openen
- Voorvorkkeringen in slechte staat (lekken niet!)
- Rechter achterkuipdeel is wat verkleurd
De vorkpoten zouden dus eigenlijk gereviseerd moeten worden. Het goede nieuws: Je krijgt er voor deze prijs een compleet gereviseerde en voorzien van instelbare progressieve veren set antraciet vorkpoten bij. Kwestie van wisselen dus. Ook de antraciet achterbrug en linkage is voorzien van verse lagers. Ik heb dit zo overgenomen van een mede M-F Bandit eigenaar met het doel hier ooit werk van te maken. Naar aanleiding van de aanschaf van een andere motor gaat het hier niet meer van komen.
Als actief deelnemer van "Het Big-Ass Bandit Topic" is alles wat ik met deze Bandit heb meegemaakt in 4 jaar woon-werk verkeer na te lezen (vanaf pagina 30). Ook heb ik alle uitgaven en onderhoud bijgehouden in de app "Drivvo". Heb je vragen of interesse laat het me weten!
PS Kilometerstand kan trouwens wat oplopen want ik laat hem af en toe nog een rondje uit om alles gangbaar te houden