Algemene informatie
Suzuki Bandit, GSF600
Bouwjaar 1995
Radicaal verbouwd naar streetfighter idee. Vrijwel alles is veranderd aan de motorfiets, weinig tot niets is nog in de originele staat. Dus enkel geschikt voor mensen met twee rechter handen.
De verbouwing is eigenhandig gedaan, verwacht dus een hoog hobby-bob gehalte, daarentegen heeft de motor het ieder seizoen weer zonder problemen goed gedaan bij mij.
Het originele blok is met pak hem beet 75K vervangen door een GSXR750 oliekoeler uit 1991 met pak hem beet 30K op de teller. Ik zal de huidige kilometerstand nog even moeten aflezen, maar ik meen dat ik er 15K mee heb gereden sinds de verbouwing.
Optische : veel kleine en wat grotere schuur en schaaf plekjes, het en der wat corrosie, verder redelijk goed
Technisch: motortorisch goed, rijdt en schakelt goed, ik heb er de afgelopen jaren lekker mee gereden. Minpunt is dat ik vorig jaar een paar liter diesel heb getankt, inmiddels heb ik 2x10Liter bijgetankt en verreden, echter blijft het roken.
Het rijd allemaal wat spartaans, trilling en een hoop geluid, wegligging is daarentegen goed genoeg geworden door de verbouwing dat de knieën aan de grond kunnen worden gereden.
Ik ga proberen een zo compleet mogelijke lijstje te maken met wat er veranderd is c.q. aanwezig is, echter is er zoveel aan gedaan dan het zo kan zijn dat ik wat vergeet op te noemen.
TL1000 voorvork ( WP veren erin gezet)
EBC remschijven voor
MFW kroonplaat
CNC ( zelf gemaakt) risers
Tokico 4 zuigerige remklauwen (SBS sinter blokken)
HEL staalomvlochten remleidingen rondom
WP stuurdemper
CNC ( zelf gemaakt) koplamp oren
Dubbele koplamp
Acewell (ACE 2856) digitale teller. Behuizing gescheurd en gelijmd
Rizoma stuur, fatbar als ik mij niet vergis
Chinees koppelingshendel
Rizoma handvatten
Kellerman stuur knipperlichten
ISR 17,5mm radiale rempomp
Chinese bar-end spiegels
RVS “ bandit” frame inserts
Gixxer 750L oliegekoeld blok, geen lekkages, ieder jaar netjes olie gewissel ( Motul 5100) en ieder jaar oliefilter vervangen ( K&N), en ieder jaar kleppen gecontroleerd danwel gesteld.
Bijbehorende Mikuni carbs
FactoryPro schakelvork veer ( geen valse neutraal meer, quickshift proof)
K&N pod filters
Dynatek bobines, dynacoil bougiekabels
NGK iridium bougies, half jaar oud
JerryT handgemaakte uitlaat
RVS uitlaatsystemen | Jerryt
https://f.eu1.jwwb.nl/public/h/r/y/temp-ddzaguxxduhugczgtwoc/8387c7/IMG_2550.jpg
WP competition fusion volledig instelbare rear shock
GSXR SRAD achterbrug
GSXR SRAD wielen
Contactslot verplaats
Zelf een nieuwe kabelboom gemaakt
“Bandit” zadelbekleding
Banden Michelin Pilot Power 2ct, in matig tot redelijke staat
Etc.etc.
Afgelopen weekend uit de winterstalling gehaald na 6maanden stilstand :
starten en lopen !!! Ik heb een filmpje gemaakt dat de motor loopt.
Richtprijs 1000 euro, bieden mag.
Ik heb er jaaaaren lang met plezier op gereden, echter heb ik inmiddels ander speelgoed in huis gehaald, dus de motor is momenteel dan ook geschorst.
Mocht de motor niet in zijn geheel verkocht worden, dan pas gaan er onderdelen los verkocht worden echter is mijn vrije tijd zeer beperkt, dus daar zal flink wat tijd overheen gaan eer de goodies beschikbaar zijn . Voor vragen PM
Bouwjaar 1995
Radicaal verbouwd naar streetfighter idee. Vrijwel alles is veranderd aan de motorfiets, weinig tot niets is nog in de originele staat. Dus enkel geschikt voor mensen met twee rechter handen.
De verbouwing is eigenhandig gedaan, verwacht dus een hoog hobby-bob gehalte, daarentegen heeft de motor het ieder seizoen weer zonder problemen goed gedaan bij mij.
Het originele blok is met pak hem beet 75K vervangen door een GSXR750 oliekoeler uit 1991 met pak hem beet 30K op de teller. Ik zal de huidige kilometerstand nog even moeten aflezen, maar ik meen dat ik er 15K mee heb gereden sinds de verbouwing.
Optische : veel kleine en wat grotere schuur en schaaf plekjes, het en der wat corrosie, verder redelijk goed
Technisch: motortorisch goed, rijdt en schakelt goed, ik heb er de afgelopen jaren lekker mee gereden. Minpunt is dat ik vorig jaar een paar liter diesel heb getankt, inmiddels heb ik 2x10Liter bijgetankt en verreden, echter blijft het roken.
Het rijd allemaal wat spartaans, trilling en een hoop geluid, wegligging is daarentegen goed genoeg geworden door de verbouwing dat de knieën aan de grond kunnen worden gereden.
Ik ga proberen een zo compleet mogelijke lijstje te maken met wat er veranderd is c.q. aanwezig is, echter is er zoveel aan gedaan dan het zo kan zijn dat ik wat vergeet op te noemen.
TL1000 voorvork ( WP veren erin gezet)
EBC remschijven voor
MFW kroonplaat
CNC ( zelf gemaakt) risers
Tokico 4 zuigerige remklauwen (SBS sinter blokken)
HEL staalomvlochten remleidingen rondom
WP stuurdemper
CNC ( zelf gemaakt) koplamp oren
Dubbele koplamp
Acewell (ACE 2856) digitale teller. Behuizing gescheurd en gelijmd
Rizoma stuur, fatbar als ik mij niet vergis
Chinees koppelingshendel
Rizoma handvatten
Kellerman stuur knipperlichten
ISR 17,5mm radiale rempomp
Chinese bar-end spiegels
RVS “ bandit” frame inserts
Gixxer 750L oliegekoeld blok, geen lekkages, ieder jaar netjes olie gewissel ( Motul 5100) en ieder jaar oliefilter vervangen ( K&N), en ieder jaar kleppen gecontroleerd danwel gesteld.
Bijbehorende Mikuni carbs
FactoryPro schakelvork veer ( geen valse neutraal meer, quickshift proof)
K&N pod filters
Dynatek bobines, dynacoil bougiekabels
NGK iridium bougies, half jaar oud
JerryT handgemaakte uitlaat
RVS uitlaatsystemen | Jerryt
https://f.eu1.jwwb.nl/public/h/r/y/temp-ddzaguxxduhugczgtwoc/8387c7/IMG_2550.jpg
WP competition fusion volledig instelbare rear shock
GSXR SRAD achterbrug
GSXR SRAD wielen
Contactslot verplaats
Zelf een nieuwe kabelboom gemaakt
“Bandit” zadelbekleding
Banden Michelin Pilot Power 2ct, in matig tot redelijke staat
Etc.etc.
Afgelopen weekend uit de winterstalling gehaald na 6maanden stilstand :
starten en lopen !!! Ik heb een filmpje gemaakt dat de motor loopt.
Richtprijs 1000 euro, bieden mag.
Ik heb er jaaaaren lang met plezier op gereden, echter heb ik inmiddels ander speelgoed in huis gehaald, dus de motor is momenteel dan ook geschorst.
Mocht de motor niet in zijn geheel verkocht worden, dan pas gaan er onderdelen los verkocht worden echter is mijn vrije tijd zeer beperkt, dus daar zal flink wat tijd overheen gaan eer de goodies beschikbaar zijn . Voor vragen PM