Gsf 600 Bandit streetfighter loop of sloop

€1.000,00
1995
Bouwjaar
100000 km
KM-stand
Nederland
Locatie
Pekelfiets
Conditie
110 pk
Vermogen

Algemene informatie

Suzuki Bandit, GSF600

Bouwjaar 1995

Radicaal verbouwd naar streetfighter idee. Vrijwel alles is veranderd aan de motorfiets, weinig tot niets is nog in de originele staat. Dus enkel geschikt voor mensen met twee rechter handen.

De verbouwing is eigenhandig gedaan, verwacht dus een hoog hobby-bob gehalte, daarentegen heeft de motor het ieder seizoen weer zonder problemen goed gedaan bij mij.

Het originele blok is met pak hem beet 75K vervangen door een GSXR750 oliekoeler uit 1991 met pak hem beet 30K op de teller. Ik zal de huidige kilometerstand nog even moeten aflezen, maar ik meen dat ik er 15K mee heb gereden sinds de verbouwing.

Optische : veel kleine en wat grotere schuur en schaaf plekjes, het en der wat corrosie, verder redelijk goed

Technisch: motortorisch goed, rijdt en schakelt goed, ik heb er de afgelopen jaren lekker mee gereden. Minpunt is dat ik vorig jaar een paar liter diesel heb getankt, inmiddels heb ik 2x10Liter bijgetankt en verreden, echter blijft het roken.

Het rijd allemaal wat spartaans, trilling en een hoop geluid, wegligging is daarentegen goed genoeg geworden door de verbouwing dat de knieën aan de grond kunnen worden gereden.

Ik ga proberen een zo compleet mogelijke lijstje te maken met wat er veranderd is c.q. aanwezig is, echter is er zoveel aan gedaan dan het zo kan zijn dat ik wat vergeet op te noemen.

TL1000 voorvork ( WP veren erin gezet)

EBC remschijven voor

MFW kroonplaat

CNC ( zelf gemaakt) risers

Tokico 4 zuigerige remklauwen (SBS sinter blokken)

HEL staalomvlochten remleidingen rondom

WP stuurdemper

CNC ( zelf gemaakt) koplamp oren

Dubbele koplamp

Acewell (ACE 2856) digitale teller. Behuizing gescheurd en gelijmd

Rizoma stuur, fatbar als ik mij niet vergis

Chinees koppelingshendel

Rizoma handvatten

Kellerman stuur knipperlichten

ISR 17,5mm radiale rempomp

Chinese bar-end spiegels

RVS “ bandit” frame inserts

Gixxer 750L oliegekoeld blok, geen lekkages, ieder jaar netjes olie gewissel ( Motul 5100) en ieder jaar oliefilter vervangen ( K&N), en ieder jaar kleppen gecontroleerd danwel gesteld.

Bijbehorende Mikuni carbs

FactoryPro schakelvork veer ( geen valse neutraal meer, quickshift proof)

K&N pod filters

Dynatek bobines, dynacoil bougiekabels

NGK iridium bougies, half jaar oud

JerryT handgemaakte uitlaat

RVS uitlaatsystemen | Jerryt

https://f.eu1.jwwb.nl/public/h/r/y/temp-ddzaguxxduhugczgtwoc/8387c7/IMG_2550.jpg

WP competition fusion volledig instelbare rear shock

GSXR SRAD achterbrug

GSXR SRAD wielen

Contactslot verplaats

Zelf een nieuwe kabelboom gemaakt

“Bandit” zadelbekleding

Banden Michelin Pilot Power 2ct, in matig tot redelijke staat

Etc.etc.

Afgelopen weekend uit de winterstalling gehaald na 6maanden stilstand :
starten en lopen !!! Ik heb een filmpje gemaakt dat de motor loopt.
Richtprijs 1000 euro, bieden mag.
Ik heb er jaaaaren lang met plezier op gereden, echter heb ik inmiddels ander speelgoed in huis gehaald, dus de motor is momenteel dan ook geschorst.

Mocht de motor niet in zijn geheel verkocht worden, dan pas gaan er onderdelen los verkocht worden ;) echter is mijn vrije tijd zeer beperkt, dus daar zal flink wat tijd overheen gaan eer de goodies beschikbaar zijn ;) . Voor vragen PM :)

Locatie

Reacties

Er zijn geen reacties die getoond kunnen worden.

Item informatie

Toegevoegd door
maikbike
Weergaven
255
Laatste update

Extra informatie

Cilinderinhoud
750 CC
Categorie
Naked
Vermogen
110 pk
Aantal cilinders
4

Meer in Motoren

Bovenaan Onderaan