Algemene informatie
Deze motor gaat in de verkoop. Ik heb hem aangekocht in 2011 en met uitzondering van de eerste 2 jaar daarna weinig op gereden. De laatste 2 jaar nauwelijks nog kms gemaakt. Spijtig, maar het is tijd voor mij om naar iets anders te gaan kijken.
Start en rijd nog zeer fijn en gaat angstaanjagend snel. De kleur is vrij uniek voor een GSX-R 750 en kom je zelden tot nooit tegen. Motor is heel zijn leven droog gestald.
Geen circuit mee gereden, alleen als tourmotor in nederland en buitenland gebruikt.
De enige aanpassing is de akrapovic uitlaat, verder geheel origineel.
Voorband recent nog vervangen (praktisch nieuw). Accu vrij nieuw en altijd losgekoppeld en bijgeladen bij langdurig stilstaan. Verder netjes alle onderhoud op tijd gehad (historie aanwezig) en uiteraard ook alle recalls uitgevoerd.
Functioneert volledig naar behoren, m.u.v. de neutraal indicator op dashboard; die functioneert soms niet correct (schakelen werkt verder wel 100%, het is alleen de indicator).
Een kleine beschadiging aan de decals aan de linkerzijde omdat ie perongeluk 1x de grond heeft gekust tijdens stilstaan. Ook een klein barstje in het voorspatbord rechterzijde door een vergeten schijfremslot (ja dat doe je 1x en daarna nooit weer). Maar beide vallen nauwelijks op. Zie foto's voor details.
Inclusief boekjes en buddyseat.
Niet inbegrepen, maar wel onderhandelbaar zijn een bijpassende Verheul motorhoes en een SW Motech Racepack zadeltas.
Start en rijd nog zeer fijn en gaat angstaanjagend snel. De kleur is vrij uniek voor een GSX-R 750 en kom je zelden tot nooit tegen. Motor is heel zijn leven droog gestald.
Geen circuit mee gereden, alleen als tourmotor in nederland en buitenland gebruikt.
De enige aanpassing is de akrapovic uitlaat, verder geheel origineel.
Voorband recent nog vervangen (praktisch nieuw). Accu vrij nieuw en altijd losgekoppeld en bijgeladen bij langdurig stilstaan. Verder netjes alle onderhoud op tijd gehad (historie aanwezig) en uiteraard ook alle recalls uitgevoerd.
Functioneert volledig naar behoren, m.u.v. de neutraal indicator op dashboard; die functioneert soms niet correct (schakelen werkt verder wel 100%, het is alleen de indicator).
Een kleine beschadiging aan de decals aan de linkerzijde omdat ie perongeluk 1x de grond heeft gekust tijdens stilstaan. Ook een klein barstje in het voorspatbord rechterzijde door een vergeten schijfremslot (ja dat doe je 1x en daarna nooit weer). Maar beide vallen nauwelijks op. Zie foto's voor details.
Inclusief boekjes en buddyseat.
Niet inbegrepen, maar wel onderhandelbaar zijn een bijpassende Verheul motorhoes en een SW Motech Racepack zadeltas.