Algemene informatie
Deze CB-1 heeft een CBR600F2 voorvork/wiel/remmerij/rempomp erin.
De CBR voorkant heb ik er zelf ingezet in verband met de betere (dubbele) remmen.
De originele vork, wiel, spatbord, remklauw, slang en rempomp van de CB-1 heb ik gewoon nog liggen voor degene die de CB-1 liever origineel heeft...
Hij staat in mijn garage.
De staat van de CB-1 is gemiddeld, dat wil zeggen technisch helemaal in orde, loopt goed, geen gescheurde kuipdelen etc., maar wel wat corrosie hier en daar... Ketting en tandwielen hebben hun beste tijd gehad.
De motor heeft overigens net 10.000 mijl gereden. Dat is best wel bijzonder vind ik. Aan de stapjes kun je bijvoorbeeld zien dat ze nog geen slijtagesporen hebben.
Ook de middenbok is helemaal spelingvrij, iets dat tegenwoordig zeldzaam is bij de CB-1 (is mijn ervaring).
Bij mij staat de CB-1 altijd verwarmd binnen.
Groet, Dus of Prunes
De CBR voorkant heb ik er zelf ingezet in verband met de betere (dubbele) remmen.
De originele vork, wiel, spatbord, remklauw, slang en rempomp van de CB-1 heb ik gewoon nog liggen voor degene die de CB-1 liever origineel heeft...
Hij staat in mijn garage.
De staat van de CB-1 is gemiddeld, dat wil zeggen technisch helemaal in orde, loopt goed, geen gescheurde kuipdelen etc., maar wel wat corrosie hier en daar... Ketting en tandwielen hebben hun beste tijd gehad.
De motor heeft overigens net 10.000 mijl gereden. Dat is best wel bijzonder vind ik. Aan de stapjes kun je bijvoorbeeld zien dat ze nog geen slijtagesporen hebben.
Ook de middenbok is helemaal spelingvrij, iets dat tegenwoordig zeldzaam is bij de CB-1 (is mijn ervaring).
Bij mij staat de CB-1 altijd verwarmd binnen.
Groet, Dus of Prunes