Algemene informatie
Honda Sabre VF750S uit 1985
Motorblok loopt prima. Is rijdend.
In eigendom sinds 2016.
Carburateurs vorig jaar helemaal uit elkaar geweest en gereinigd, door Honda VF specialist.
Er zit een vrij nieuwe voorband op. Was bedoeld om op te knappen, of evt. scrambler of iets dergelijks van te maken. Maar de tijd ontbreekt.
Accu ( IntAct Gel 12-14L-A2 ) is waarschijnlijk kapot, motor heeft meer dan een jaar stil gestaan. En dus accu leeg. Heb de motor met een auto-accu gestart.
Mankementen:
- voorvork keerringen moeten vervangen worden.
- ventiel achterband moet vervangen worden ( zit scheurtje in)
- knipperlicht links voor zit met plakband
- lege accu
- diverse optisch
Heb er ook nog reserveonderdelen bij. Onder andere een centrale uitlaatpot (collector). Waar de 4 pijpen vanuit de cilinders inkomen en 2 uitlaten uit komen. Deze is vrij zeldzaam.
Eventueel met werkplaatshandboek.
Motorblok loopt prima. Is rijdend.
In eigendom sinds 2016.
Carburateurs vorig jaar helemaal uit elkaar geweest en gereinigd, door Honda VF specialist.
Er zit een vrij nieuwe voorband op. Was bedoeld om op te knappen, of evt. scrambler of iets dergelijks van te maken. Maar de tijd ontbreekt.
Accu ( IntAct Gel 12-14L-A2 ) is waarschijnlijk kapot, motor heeft meer dan een jaar stil gestaan. En dus accu leeg. Heb de motor met een auto-accu gestart.
Mankementen:
- voorvork keerringen moeten vervangen worden.
- ventiel achterband moet vervangen worden ( zit scheurtje in)
- knipperlicht links voor zit met plakband
- lege accu
- diverse optisch
Heb er ook nog reserveonderdelen bij. Onder andere een centrale uitlaatpot (collector). Waar de 4 pijpen vanuit de cilinders inkomen en 2 uitlaten uit komen. Deze is vrij zeldzaam.
Eventueel met werkplaatshandboek.