Algemene informatie
Mooie Kawasaki ZRX 1100 uit 2000. Ik heb de motor sinds 2017 in bezit, maar kom de laatste 2,5 jaar amper nog aan rijden toe en het is zonde dat deze mooie motor in een hoekje van de schuur staat te verstoffen.
De topkuip is niet origineel, maar zo heb ik m gekocht. Er zit een vervangingsdemper op die iets meer geluid maakt dan standaard. Er is een TUV bewijs bij dus je kunt zonder problemen in Duitsland rondrijden of naar de TT. Ook de knipperlichten zijn vervangen door goede felle Led exemplaren. Banden en ketting verkeren in prima toestand.
Hij heeft ook wat minpuntjes. Optisch hier en daar wat beschadigingen maar dat past prima bij de leeftijd van de motor. De bevestigingsbeugel van de demper is gescheurd, dit is gebeurd toen de motor in stilstand(in de schuur) tegen een muur is gevallen.
Ook maakt bij een koude motor de nokkenas ketting(spanner) wat lawaai. Dit trekt weg zodra de motor op temperatuur is. Mooi klusje voor de winter zodat je zodra t mooi weer is kunt rijden
De topkuip is niet origineel, maar zo heb ik m gekocht. Er zit een vervangingsdemper op die iets meer geluid maakt dan standaard. Er is een TUV bewijs bij dus je kunt zonder problemen in Duitsland rondrijden of naar de TT. Ook de knipperlichten zijn vervangen door goede felle Led exemplaren. Banden en ketting verkeren in prima toestand.
Hij heeft ook wat minpuntjes. Optisch hier en daar wat beschadigingen maar dat past prima bij de leeftijd van de motor. De bevestigingsbeugel van de demper is gescheurd, dit is gebeurd toen de motor in stilstand(in de schuur) tegen een muur is gevallen.
Ook maakt bij een koude motor de nokkenas ketting(spanner) wat lawaai. Dit trekt weg zodra de motor op temperatuur is. Mooi klusje voor de winter zodat je zodra t mooi weer is kunt rijden