Algemene informatie
Motor + versnellingsbak compleet gereviseerd. Combinatie aangepast voor zijspangebruik (schommelarm voorvork, 15 inch wielen, geremd zijspanwiel).
Motor: Moto Guzzi SP1 (1000 cc), bouwjaar 1981
Zijspan: Ural / Dnepr, bouwjaar onbekend (jaren 60?)
Aanpassingen voor zijspangebruik
– zijspan bevestigingsset (Theo Lamers, Nijmegen)
– schommelarm voorvork (Theo Lamers, Nijmegen)
– kleinere (15 inch) wielen met autobanden (vd Born Motors, Almere)
– hydraulisch geremd zijspanwiel (schijfrem Guzzi V50)
Nuttige extra’s
– elektronische ontsteking (Dyna)
– RVS uitlaten
– grotere (auto) accu in het zijspan
Rondom nieuwe Koni schokbrekers (voorvork + achterbrug)
Revisie door Theo Lamers (Nijmegen)
– motor o.a. nieuwe zuigers + cylinders
– versnellingsbak
– nieuwe koppeling + vliegwiel
Ongeveer 10.000 km gereden na revisie.
Remmen gereviseerd (voetrempomp, remklauwen + remblokken). Zijspanwiel voorlopig bij voetrem aangesloten, moet nog worden gewijzigd, eventueel nieuwe (Brembo) pomp met hogere opbrengst (voor extra remklauw) er los bij.
Rekeningen (revisie, aanpassingen, totaal ruim € 5000) ter inzage.
Inruil? Liever niet maar een Moto Guzzi of een leuke oldtimer daar wil ik best over nadenken, laat maar weten wat je hebt.
Motor: Moto Guzzi SP1 (1000 cc), bouwjaar 1981
Zijspan: Ural / Dnepr, bouwjaar onbekend (jaren 60?)
Aanpassingen voor zijspangebruik
– zijspan bevestigingsset (Theo Lamers, Nijmegen)
– schommelarm voorvork (Theo Lamers, Nijmegen)
– kleinere (15 inch) wielen met autobanden (vd Born Motors, Almere)
– hydraulisch geremd zijspanwiel (schijfrem Guzzi V50)
Nuttige extra’s
– elektronische ontsteking (Dyna)
– RVS uitlaten
– grotere (auto) accu in het zijspan
Rondom nieuwe Koni schokbrekers (voorvork + achterbrug)
Revisie door Theo Lamers (Nijmegen)
– motor o.a. nieuwe zuigers + cylinders
– versnellingsbak
– nieuwe koppeling + vliegwiel
Ongeveer 10.000 km gereden na revisie.
Remmen gereviseerd (voetrempomp, remklauwen + remblokken). Zijspanwiel voorlopig bij voetrem aangesloten, moet nog worden gewijzigd, eventueel nieuwe (Brembo) pomp met hogere opbrengst (voor extra remklauw) er los bij.
Rekeningen (revisie, aanpassingen, totaal ruim € 5000) ter inzage.
Inruil? Liever niet maar een Moto Guzzi of een leuke oldtimer daar wil ik best over nadenken, laat maar weten wat je hebt.