Algemene informatie
Te koop aangeboden:
Een nette, onversleutelde 2001 Suzuki TL1000S met pas 28.000km op de teller.
Ik heb de motor vorig jaar met 25.000km van de 1ste eigenaar gekocht en hem bij aanschaf groot onderhoud gegeven, zoals hoort bij de 24.000 beurt.
De volgende delen zijn toen vervangen/ververst:
-nieuwe olie+filter
-nieuw luchtfilter
-nieuwe bougies
-verse remvloeistof
-verse koelvloeistof
-kleppen gecontroleerd
-synchroongesteld
-Michelin Power RS banden
Ook de brandstofpomppakking onderop de tank is vervangen en de motor is voorzien van Bitubo achterschokbreker. De pakkingen gaan naar verloop van tijd lekken, bekende kwaal van de TL’s en oudere GSXR’en. De achterschokbreker maakt er een veel fijner rijdende motor van, zoals Suzuki dit eigenlijk bedoelde.
Motor is ook voorzien van een setje Bos sportdempers (met e-keur). Maken net iets meer geluid dan de originele dempers maar zijn absoluut geen herrie dingen.
Ik had de TLS gekocht als vervanger van m’n GSXR1000, dit is ook de reden dat de motor bij aanschaf meteen groot onderhoud heeft gehad.
Er is echter een TL1000R op m’n pad gekomen en, ondanks dat de TLS eigenlijk een fijnere motor is, heb ik toch besloten de TLS te verkopen. Ik kan er helaas maar op eentje tegelijk rijden en stil laten staan is ook zonde.
Het is een TLS uit de laatste serie (2001), dit is dus eentje met alle kinderziektes eruit zoals de 97 en 98’ers nog wel (kunnen) hebben.
Het is en blijft een motor van 20 jaar oud, hij heeft dus her en der wel een krasje. Voor de leeftijd echter niks geks. Is in mijn ogen één van de nettere TLS’en die er momenteel te koop staat.
Kortom, een nette, onversleutelde en technisch goede motor die goed is voor nog vele tienduizenden kilometers rijplezier. Met het mooie weer wat eraan komt is dit gewoon opstappen, wegrijden en genieten!
Vraagprijs is €2450 maar een goed bod is ook altijd welkom.
Een nette, onversleutelde 2001 Suzuki TL1000S met pas 28.000km op de teller.
Ik heb de motor vorig jaar met 25.000km van de 1ste eigenaar gekocht en hem bij aanschaf groot onderhoud gegeven, zoals hoort bij de 24.000 beurt.
De volgende delen zijn toen vervangen/ververst:
-nieuwe olie+filter
-nieuw luchtfilter
-nieuwe bougies
-verse remvloeistof
-verse koelvloeistof
-kleppen gecontroleerd
-synchroongesteld
-Michelin Power RS banden
Ook de brandstofpomppakking onderop de tank is vervangen en de motor is voorzien van Bitubo achterschokbreker. De pakkingen gaan naar verloop van tijd lekken, bekende kwaal van de TL’s en oudere GSXR’en. De achterschokbreker maakt er een veel fijner rijdende motor van, zoals Suzuki dit eigenlijk bedoelde.
Motor is ook voorzien van een setje Bos sportdempers (met e-keur). Maken net iets meer geluid dan de originele dempers maar zijn absoluut geen herrie dingen.
Ik had de TLS gekocht als vervanger van m’n GSXR1000, dit is ook de reden dat de motor bij aanschaf meteen groot onderhoud heeft gehad.
Er is echter een TL1000R op m’n pad gekomen en, ondanks dat de TLS eigenlijk een fijnere motor is, heb ik toch besloten de TLS te verkopen. Ik kan er helaas maar op eentje tegelijk rijden en stil laten staan is ook zonde.
Het is een TLS uit de laatste serie (2001), dit is dus eentje met alle kinderziektes eruit zoals de 97 en 98’ers nog wel (kunnen) hebben.
Het is en blijft een motor van 20 jaar oud, hij heeft dus her en der wel een krasje. Voor de leeftijd echter niks geks. Is in mijn ogen één van de nettere TLS’en die er momenteel te koop staat.
Kortom, een nette, onversleutelde en technisch goede motor die goed is voor nog vele tienduizenden kilometers rijplezier. Met het mooie weer wat eraan komt is dit gewoon opstappen, wegrijden en genieten!
Vraagprijs is €2450 maar een goed bod is ook altijd welkom.